tp | 19

796 121 44
                                    

HAHAHAHAHA (kötü kadın gülüşü)

...

🧍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🧍

Hyunjin defalarca çalınan kapıya doğru yürürken bir yandan saçlarından akan yaşları havluyla alıyordu. Duvarda ki saate baktığında duraksadı. Felix'in kurstan çıkmasına daha vardı, üstelik onu kendisi alacaktı.

Kapıyı açtığında boynuna sarılan iki elle geriye sendeledi. Felix ağzının içinde bir şey mırıldanırken Hyunjin onu biraz kaldırıp geri geri gitti. Kapıyı kapattıktan sonra bir süre öyle durmalarına zaman tanıdı. Felix'in iyi olmadığı mesajlardan bile belli olduğu için o ayrılana kadar geri çekilmedi.

Felix, saçlarına düşen damlayla kaşlarını kaldırarak geri çekildi. Ellerini Hyunjin'in boynundan indirip beline getirdi. Sadece altında yarım yamalak bağlanan bir havlu vardı.

"Kapıyı böyle açmak?"

"Duştaydım güzelim. İlk çaldığında çalar çalar gider dedim ama defalarca çaldığın için mecburen bakmak zorunda kaldım."

Felix kaşlarını çattı. "Bu kapıyı yarı çıplak açman için bir neden değil sevgilim."

Hyunjin Felix'in dudaklarına bir öpücük bırakıp gülümsedi.

"O anahtarı sana boşuna vermedim bebeğim, anahtarını kullanabilirdin değil mi?"

Felix hala küçücük öpücüğün etkisindeyken Hyunjin'in vücudunu baştan aşağı süzdü. Belinde ki eller karın kaslarına gittiğinde kafasını biraz kaldırıp Hyunjin ile göz göze geldi.

"Anahtarımı çıkarmaya üşenmiş olamaz mıyım?"

Fısıltısı Hyunjin'in kaşlarını kaldırmasını sağlamıştı. Felix, Hyunjin'in elinde ki havluyu alıp Hyunjin'in boynuna geçirdi. İki omzundan sarkıtıp uçlarından tutarak Hyunjin'in kafasını kendine yaklaştırdı.

"Çantamı önüme çekip fermuarı açmak zor geldi belki?"

Yine fısıldarken Hyunjin derin bir nefes aldı. Karşısında ki çocuk onu nasıl baştan çıkaracağını gayet iyi biliyordu.

"Senin bu üşengeçliğini ne yapacağız biz?"

"Beni öpersen üşengeçlik neymiş gösterebilirim Hwang."

İddialı sözlerinden çok iddialı gözleri ağır basıyordu Felix'in. Hyunjin havluyu çektiği gibi alıp yere attı. Ellerini Felix'in baldırlarına atıp kaldırdı onu. Felix istediğini elde etmişlikle sırıtırken tek kolunda ki çantayı yere attı o da.

"En kısa yere."

"Banyoya benimle girmek istediğine emin misin küçük Lee?"

"Bunu istemesem şu an kucağından olmazdım Hwang."

Hyunjin susup dudaklarını birleştirdiğinde Felix hızla karşılık verdi. Hyunjin banyoya doğru ilerlerken Felix ellerini Hyunjin'in kaslarında gezdiriyordu.

twicepink | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin