tp | 24 [Ö]

177 32 37
                                    

...

"Felix artık rahatla!"

Jeongin'in bağırışıyla olduğu yerde zıpladı Felix. Korkuyla ona döndüğünde Jeongin derin bir nefes alıp yakınına girdi.

"Sakin olman gerekiyor. Düğününüze bu kadar kısa bir zaman varken böyle yapamazsın. Daha hazırlanmamışsın bile. Kıyafetin nerede?"

"Hyunjin'i istiyorum."

Felix yarım saattir olduğu gibi Hyunjin'in yanında olmasını istiyordu. Gerginlikten dudağını yara etmesine rağmen hiç kimseyi dinlemiyordu. Kuaföre bile gitmemiş, yataklarında oturmuş Hyunjin'i bekliyordu.

"Adamın işleri var Felix, gelemez şu an."

Seungmin de dahil olduğunda Felix kollarını göğsünde bağladı. "Hyunjin gelmeden hiç bir hazırlık yapmayacağım. Elimi saçıma bile götürmeyeceğim."

İki arkadaşta derin nefes alarak birbirlerine baktılar. Felix'in bugünkü davranışlarını alttan alıyordu hepsi. Stresli olduğunu biliyorlardı, ona göre davranıyorlardı.

"Hyunjin kuaförde Felix, aynı seninde olman gerektiği gibi. Çoktan kuaföre gidip saçını yaptırman gerekirken sen burada oturmuş mızmızlanıyorsun."

Felix gözlerini Jeongin'e dikip hafifçe kıstı.

"Hyunjin gelmeden hiç bir şekilde kalkmıyorum buradan."

"Tanrı aşkına, Hyunjin direkt düğün salonuna gidecek."

"Umurumda değil. Arayın gelsin."

✨️

"Güzelliğim?"

Anında kafasını yastıktan kaldırıp Hyunjin'e baktı Felix. Diğerleri odadan çıkarken Felix hızlıca ayağa kalkmış, sevgilisine sarılmıştı.

"Ne oldu sana? Niye hazırlanmıyorsun?"

"Beraber hazırlanalım mı?"

"Niye bu kadar gerildin sen? Titriyorsun güzelim."

"Hyunjin..."

Hyunjin sevgilisinden biraz ayrılıp burunlarını birbirine sürttü. Felix kedi gibi küçük mırıltılar bırakıyordu etrafına.

"Biliyorum, ailen gibi olmaktan korkuyorsun. Hatta onların bugün bir araya gelmesinden bile korkuyorsun. Sana söz veriyorum bebeğim, biz onlar gibi olmayacağız. Ölüm döşeğinde bile olsam gözlerim seni arayacak, dudaklarımdan sadece senin ismin çıkacak. Kalbim durduğunda bile, son nefesinde seni anacak."

Felix'in sol gözünden minik bir damla yaş düştüğünde Hyunjin eliyle yakaladı onu. Felix'in yüzünü kavrayıp kalp gibi olan çilini öptü.

"Üzgünüm, ben bu çili öpmeden huzura kavuşamam. O yüzden seni yanımdan ayırmam, ayıramam."

✨️

"Ulan Chan! Yaktım seni!"

Chan sırıtarak sevgilisinin arkasına saklanırken Hyunjin ateş saçan gözlerini ondan ayırmıyordu. Koca bedeniyle Jeongin'in arkasında görünmediğini sanması bile Hyunjin'i delirtiyordu!

"Lan kendi düğünümde kocamın yanına gidemiyorum ben! Senin yapacağın sürprizin amına koyayım!"

"Ya ama mutlu olursun sanmıştım!"

"Ya! Bak mutluluktan bayılıyorum şu an!"

Gözlerini tekrar sevgilisine döndürdü. Felix gülerek karşısında ki dört kadınla konuşuyordu. Dişlerini sıkarken tekrar Chan'a baktı.

twicepink | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin