tp | 23 [Ö]

299 46 112
                                    

Kontrol etmedim, 2k kelimeyi bugün kontrol edemem zaten jflahxğwjxlwj boşluğumda edicem 🥲🥲

...

hyunjin - felix

hyunjin

a to z you're my type

felix

askim hfşwhfpwhfkhwkx

hyunjin

şarkı çok güzel

sen daha güzelsin

felix

şapşal jdşajfşwjfşej

hadi gel artııık

sıkıldım burda

bunlar kendi aralarında konuşuyo

hatta changbin ve seungmin bile anlaşabiliyo

hyunjin

çok mu sıkılmış benim bebeğim

felix

mlsf

yanıma gel artık

hyunjin

sigaramı bitirebilir miyim

felix

hayır

zaten içmeni istemiyorum

gel şuraya

hyunjin

hemen geliyorum

✨️

Hyunjin sandalyeye oturur oturmaz Felix onu kendine çekip koluna girdi. Omzuna yattığında şakağında minik bir öpücük hissetmişti.

"Çok kalabalık."

"Çünkü düğündeyiz güzelim, kalabalık olması normal. İkisinin de ailesi toplanıyor sonuçta." Gülerek Felix'e döndü. Çenesini kavrayıp omzundan kaldırdı. "Bizim düğünümüzde böyle olacak sevgilim."

Felix'in güzel yüzü şaşkınlık yüzünden şekilden şekile girerken Hyunjin gülerek dudaklarını birleştirdi. Felix ihtiyaçla ellerini Hyunjin'in omuzlarına yerleştirip yerinde yükseldi biraz. Hyunjin açık alan olduğu için fazla abartmadan geri çekildiğinde Felix'in kaşları çatıldı.

"Ben bu kadar kalabalık düğün istemiyorum." Dudak büze büze söylediği şeyler Hyunjin'i yine güldürürken bu sefer dudak kenarını öptü.

"Güzelim, sana zorla kalabalık olacak diyemem. Tüm ailemi tanıyorsun, tanımadığın kimse kalmadı. Seni rahatsız edeceğine inandığın biri varsa çağırmazsın. Kendi aileni de en iyi sen biliyorsun. İki tarafta da seni rahatsız edecek insanlar varsa çağırmazsın. İstersen düğün girişlerini davetiyeli yaparız, ismi olmayan giremez."

Çatık kaşları anında düzelirken sonunda gülümsemişti. Düğün alanına girdiklerinden beri Felix geriliyordu. Gülemiyordu. Kendi düğünleri yaklaştıkça gerginliği anbean artıyordu. Evlenmek onun için bir sorun değildi artık, yanında Hyunjin varken her şeyi kabul etmişti ancak düğün çok başkaydı.

twicepink | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin