Ben Açelya 23 yaşındayım ve avukat'ım. Ama ne avukat şimdiye kadar hiç kimse bana karşı kazanamamıştı:). Bu gün duruşmam vardı, adam 9 yaşındaki kızını te*av*z etmiş kabul etmiyordu. Bende sinir krizinden tırnağımı elime geçirmiş bekliyordum. Kuaföre gitmek istiyordum saçımın rengini değişe bilirim yada alışveriş yaparım. Bu aralar kendime vakit ayıramıyordum. "Açelya Tekin"-diye seslenince hemen hızlı adımlarla duruşma salonuna girdim...
2 saat sonra
@ufukkarcı: ne güzel olmuşsun kızzz
@açelyakaraman: teşekkürler kızz😂✨️@göknur: güzelliğin halis midir beaa
@açelyatekin: teşekkürler woaa✨️
@benimsin ve diğer kişiler gönderinizi beğendi:Attığım posta çoğu kişi yorum yapmıştı 2-3 tane kötü yorum vardı onlarıda umursamıyordum. Zaten insanlar birilerini linçlemeye sebep arıyorlar. Telefonuma gelen arama ile irkilip arayan kişiye baktım. Numara kayıtlı değildi. Açmak istiyordum ama bir taraftanda tanımadığın numrara olunca insan tuhaf oluyor. Açtım..
0556...: "Avukat yardımına ihtiyacım var"
Ne? Kimdi avukat olduğumu nereden biliyordu?
A: "Sizi tanımıyorum beyefendi, açık bi şekilde konuşursak belki yardımcı ola bilirim" numaramı nereden bulmuştu?
0556...: "Avukat ben birini öldürdüm"
A: " Anlamadım ne yaptım dediniz?"sesi titriyordu
0556...: "B-ben kardeşimi-"duraksadı "öldürdüm". Bu işte bir terslik var. Polisi araması gerekmiyor mu? Herhalde korkudan ne yapacağını şaşırdı. Gerizekalı. Yaa iç ses bi sus ya ciddi bir şey olunca devreye giriyosun.
A: " Anlıyorum beyefendi ama beni nereden tanı-" kafama gelen sert darbe ile bilincimi kaybetmiştim...hello millet çok küçücük bir bölüm attım zaten okul yüzünden hiç bi şey yazamıyorum. İlk defa yazıyorum. Beyaz Lekeye takdım o yüzden ona benzer bi şey yazmak istiyorum ama çok benzemeyecek. Pazar günleri hariç bölüm atarım. Aklımda çok güzel şeyler varrr. Bide yazar arkadaşım olunca kolay oluyo:)Neysssee ben kaçar annem görse beni unutun sjsjsjs. Her gün bölüm atmaya çalışıcam okula gidinca atarım♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE SEVMESEYDİM
General Fiction"Keşke sevmeseydim" dedi iç çekerek "Ne? Anlamadım" ne diyordu bu adam "Keşke diyorum" duraksadı "sana aşık olmasaydım" Ne? Bana aşık mı olmuştu?