Arkadaşlar Bora'nın anlatımı ile devamkeee sizi seviyoreeee♡
Ha bide geçen bölümde söyledim anam ağzıma sıçmıştı. Yoksa erkenden bölüm atacaktım çokkk özüy diyeyimm:(. Neyse yeter bu kadar dram bölümün keyfini çıkarın:)yine sizi seviyoree♡♡♡Kapıdan çıkarken önde bir Ömer hoca'yı yanında ise benim yaşlarımda bir çocuk gördüm. Beni görür-görmez konuşmalarını kestiler "Bora oğlum neden yataktan kalktın?" bana doğru yürüyerek sordu Ömer hoca. Yanındaki çocuk bana ters-ters bakıyordu. Ömer hoca bunu fark etmiş olacak ki çocuğa dönüp kaş-göz haraketi yapmıştı. "Ben Açelya'yı merak etmiştim. Tanımak isterim kendisini" dedim. "Tabii gel oğlum şöyle" Ömer hoca kolumdan tutarak bana destek vermeye çalıştı. Benim kaldığım odanın yanındaydı Açelya'nın odası. Kapıyı tıklatdığımızda 'gel' sesiini duyduktan sonra ben içeri girdim. Açelya yatakta doğruldu.
Abiiiii ben Açelyaya Ömer hocadan bahs etmeyi unutmuşummmmmm. Hemen gidip düzenleyeyim sizde okursunuz sonra:). Biliyorum kafa karışıklığı yaşayacaksınız ama burada Açelya Ömer hocayı tanıyormuş gibi hayal edin siz okuduktan sonra bu yazdığım kısmı sileceğim:)
"Ömer hoca bu kim?" diye sormuştu Açelya. "Kızım hani ben bahs etmiştim ya sana okul arkadaşın Bora. Seni görmek istemiş" deyince bende başımla onayladım. "Haa tamam o zaman geç otur şöyle" diyip gülümseyerek bana baktı. Çok tatlı bir kızdı ve de kibar başka biri olsa suratını asardı ama galiba Açelya benim onu merak ettiğim gibi o da beni merak etmişti. Ömer hoca çıkınca bende Açelyanın yanındakı sandalyeye oturdum. "Merhaba ben Açelya. Özür dilerim seni hatırlayamıyorum geçirdiğim kaza yüzünden" dedi bakışlarını kaçırıp suratını asarak. "Yok sorun değil. Bende hatırlamıyorum zaten" dediğimde bana bakıp gülümsedi bende gülümsedim. "Bora bende" dedim.
Nedensizce birazcık heyecanlanmıştım. Ona kendimden bahs etdiğimde rahat hiss ediyordum. Normalde tanımadığım biriyle tanışınca 'selam' bile veremezdim,ama şimdi daha farklı hiss ediyorum....
Açelya ile biraz konuştuktan sonra vedalaşıp odasından çıkmıştım. Ömer hoca beni görüp yanıma geldi "Anlaşa bildiniz mi Bora?" diye sordu. "Evet çok tatlı bir kız" diye cevap vermiştim. Arkadaki çocuk bir şeyler mırıldanmıştı bana diyordu "Anlamadım?" dedim bu çocukla da tanışıyorduk galiba. "İyi ki anlaşmışsınız diyorum Açelya ile" dedi ve bana doğru yaklaşıp elini uzattı. "Ben Ufuk sizin sınıf arkadaşınızım" dedi. Demek Ufuk denilen şerefsiz sendin. Onu tanıdığımı belli etmeyecektim. Her şeyi hatırlayınca olanların hesabını soracaktım ona. Uzattığı elini sıktım. "Hatırlamıyorum" deyip gülümsedim. "Biliyorum" dedi oda. Galiba Ömer hoca anlatmıştı. Elini sıkmayı bırakıp odama doğru yürüdüm.
Yatağa geçip uzandığımda Açelya'nın bana bakıp gülümsediği anı düşünüyordum. Bunu kaç kez söylediğimi bilmiyorum ama gerçekten çok tatlıydı. Ve tabii ki de arada Ufuk'u da düşünüyordum. Acaba neden öyle yapmıştı. Açelya'yı mı seviyordu yoksa? Ola bilirdi. Bunu hastahaneden çıkınca konuşacaktım onunla. Düşüncelerim ile birlikte yerimde rahatlayıp uykuya daldım
Yarın düzenliycem bölümleri. Büyük bir kafa karışıklılığı yaşıyorum şu an. Neyse ben uyumaya gidiyom size good morning canlar. Sizi seviyoreee<3♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE SEVMESEYDİM
General Fiction"Keşke sevmeseydim" dedi iç çekerek "Ne? Anlamadım" ne diyordu bu adam "Keşke diyorum" duraksadı "sana aşık olmasaydım" Ne? Bana aşık mı olmuştu?