"Öldürücek miyiz?" "Hayır tabii ki de salak konuşmazsa patrona söyleyeceğiz o halleder". Fısıldaşma seslerini analiz etmeye çalışıyordum neredeydim ben? Gözlerimi açtığımda karşımda iki tane takım elbiseli adam gördüm. Soru sormak için ağzımı açmaya çalıştığımda ağzıma bir bant yapıştırıldığını gördüm. Ellerimle bi şey yapayım dedim ellerim tavandan asılı idi. Ayaklarımıda tahmin edersiniz ki bağlamıştılar. Burnumdan derin bir nefes aldıktan sonra mırıldanmaya başladım.
"Hoy boroyo bokon" adamlar sesimi duymuş olacakki bana dönüp baktılar. Biri kulağındaki cihaza dokunarak bir şey söyledi ama duyamadım. İkiside yanıma yaklaşınca boş-boş yüzlerine baktım. Tırsmıştım biraz ama belli etmemeliydim. Daha sonra olduğum yerden kapı çarpılma sesi geldi. Adamlar koşar adımlarla arkama geçtiğinde önden gelenin kim olduğunu görmeğe çalışıyordum."Merhaba Avukat Açelya" bir dakika bu ses-"Umarım burada niye olduğunuzu azdan çoktan tahmin ediyorsunuzdur" ne diyordu bu adam? Gerizekalı sen kaçırdın beni ben nereden bileyim niye geldiğimi. Allah Allahh. İç ses bak Vallaha kaşınıyosun. Kendimle savaşımı bitirdikten sonra arkamdaki adamlara göz kaş işareti yaptı. Adamlardan biri yanıma yaklaşıp ağzımdaki bantı çıkartmıştı. E bi zahmet yani ağzım kurudu su falan yok mu burada?. Offf iç ses suss! Aman sustum tamam. "Beyefendi ne dediğiniz neden bahsettiğinizi ve benim neden burada olduğum hakkında en ufak bir düşüncem yok. Lütfen beni neden bu halde tuttuğunuzu sora bilir miyim?". Konuşmaya başladığında donup kalmıştım "Avukat Açelya Tekin. 2000 doğumlu. Annesi vefat etmiş babasının nerede olduğu bilinmiyor 5 yaşında bir kardeşin var ama işte olduğun için teyzenler bakıyor. Haftada 3 kez ziyarete gidiyorsun. En sevdiğin renk siyah-beyaz ve açık mor. En sevdiğin yemek pilav" duraksadı "Bende severim" Allahım delireceğim bu adam benim hakkımda bu kadar bilgiyi nereden biliyordu mafya babası mı bu? Ve neden ben?
"Ve son olarak benim kardeşimi öldüren bir erkek kardeşin var. Seni o yüzden-" Neee? Benim erkek kardeşim mi varmış? Sözünü kestim.
"Beyefendi bakın benim kardeşim yok. Ve varsa da benim haberim olurdu mutlaka. Ben bildiğiniz gibi avukatım ve ailem hakkında en küçük ayrıntıya kadar bilgim olur. Kardeşim yok benim. O yüzden beni bırakın" dedim sinirle.
Erkek kardeşim olsaydı annem söylerdi zaten. Hemde dediğim gibi ailem hakkında her şeyi biliyorum benden hiç bir şey saklamıyorlardı.
"Bak bir daha sözümü kesersen senin için sonu kötü olur" Yapma ya gerizekalı. Bu sefer haklısın iç ses.
"Hem ailen hakkında küçük ayrıntıya kadar bilgin olsaydı" duraksadı ve sırıttı" Babanı neden 12 yıl boyunca bulamadın?" Sorduğu soruya şaşırmıştım nereden biliyordu ki babamı aradığımı? En iyisi nazik bir şekilde huyuna gidip beni nereden tanıdığını sormak.
"Tamam sözünü kestiğim için özür dilerim. Ve bir sorum olacak sakıncası yoksa" imâlı bir şekilde konuşunca üzerime yürümeye başladı.
"Dinliyorum Avukat Açelya" neden bana sürekli Avukat Açelya diyor Açelya dese olmaz mı Gerizekalı mı bu adam hem ismini sorsana yakışıklı birine benziyor. İç ses bu sefer haklı yakışıklı birine benziyor hem ismini sormak iyi olur. Noluyo bana ya kaçırlmışım burda adamın yakışıklılığndan söz ediyorum. Neyse
"Şimdi bildiğime göre daha doğrusu sizin anlatımınıza göre benim bi abim var ve sizin kardeşinizi öldürmüş. Doğru mu?" kafasını onaylarcasına aşağı-yukarı salladı. Okey iyi gidiyoruz.
"Peki benim varlığımdan haberdar olmadığım bu abimin kim olduğunu öğrene bilir miyim?" Geriye doğru adım attı ve telefonunu cebinden çıkardı. Bir şeyler aratdıktan sonra telefonu bana doğru çevirdi. Gördüğüm yüzle resmen kanım donmuştu. Gösterdiği fotoğrafdaki bizim evin yakınında oturan Ufuk'tu. Ufuk benim çocukluk arkadaşımdı onunla zaten abi kardeş gibiydik ama gerçekten benim abim miydi? Hayır Açelya saçmalama.
"A-ama bu-" dilim tutulmuştu sanki. Hil bir şey söyleyemiyordum gerçekten şaşırmıştım.
"Ufuk Tekin abin olur kendisi. Beklemiyordun değil mi?" "Ufuk öyle bir şey yapmaz inanmıyorum sana hem neden inanayım ki?" "Peki keyfin ve kahiyası bilir inanma. Ufuk kardeş olduğunuzu biliyordu. O yüzden seni yem olarak kullanacağım". Sinirlenmeye başlıyordum iyice. Bu adam bir yerden tanıdık geliyordu zaten sesi,giyim tarzı gözleri......Eveeettt bitdi okukdan yeni geldim hemen atıp kaçayım dedim ödevler beni bekler. Beğendiyseniz yorumlarda belirtin plsss♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞKE SEVMESEYDİM
General Fiction"Keşke sevmeseydim" dedi iç çekerek "Ne? Anlamadım" ne diyordu bu adam "Keşke diyorum" duraksadı "sana aşık olmasaydım" Ne? Bana aşık mı olmuştu?