Roomate

7.5K 20 0
                                    

Aku Khairul, aku berumur 18 tahun, aku melanjutkan pelajaran aku ke poli....(takleh sebut,bahaya).
Aku ditempatkan di bangunan yg berhampiran dengan bangunan perempuan(tapi susah jugak lah nak masuk sebab ada guard betul" depan laluan perempuan keluar masuk asrama tuh)
Aku dapat bilik nombor D420( bilik paling atas dan hujung) ,mula" aku mengeluh sebab yelah dah lah jauh, atas sekali pulak tuh, haih sabo jelah dengan warden kat sini
Ok next, aku dah packing barang" apa semua family aku pun dah balikk, tiba" aku jumpa lah dngn roomate aku, haaa nak tau en sape...

Okay.. mula" dia dtng dekat aku waktu aku kemas barang, gaya dia mcm lembut" sikit, tapi taktau lah en, nama dia ammar, aku kenal" lah ngan dia en sebab yelah roomate, kang tak kenal, buat hal dalam bilik, dia reportnya kat warden, tak ke mampos aku, ahahahaha.
Bila dah suai kenal apa semua aku pun lapar lah dah kemas" apa semua, tiba" dia ajak aku makan sekali, aku pun okayy jelah, tiba" yg aku perasan en, dia jalan kepit au, aku dalam hati dah syak yg dia nih mcm gay( haa sudah habislah aku)

Dah sampai apa semua, dah beli, dah makan, kitorang naik lah bilik, aku nak menghembus tapi takde port, jadinya aku nak hembus dalam bilik, aku takut" ngan ammar tuh, aku tanya lah dia

"wey ammar, aku nak hisap pod nih, kau okay ke? ammar pun kata, " ooo okayy je hisap lah, tapi jangan bagi kantoi sudah"
aku pun dngn bangganya lepas, dah dpt lesen roomate en apa lagi jalan jelah.

So itu je utk setakat nih, sikit je? santai dulu, baru je nak mula, so korang ready je eh....

Kisah Student PoliWhere stories live. Discover now