Rahsia Terbongkar

3.5K 18 2
                                    

nih situasi anis dengan balqis dekat rumah sewa diorang.....

Weh anis, cane kau boleh lekat dengan erul?? dia bukan sombong ke?
Anis jwb" emm sebenarnya hari last kita kelas tuh, kan kau dah gerak dulu sbb kau nak gi tandas, waktu tuh aku tengok erul tengah main fon, aku cakap lah dngn dia yg aku nak date dengan dia, so dia pun okayh, aku terima jelah.."
Balqis, " Ehh kau nih, dulu bukan main kata dia sombong lah apa lah, tau lah dia hensem, tau" dah lekat eh skrg.. amboi dah pandai eh skrg.."
Anis, "alaa kau nih, diam" dah lah.."
Balqis, "EHH KEJAP", ke sebab lain nih kau rapat dengan dia??? kau bagitau aku skrg...."
Anis, "emm okaylah" aku bagitau, tapi kau janji dngn aku, jngn bagitau sesiapa, nih rahsia kita berdua je, janji???"
Balqis, " yee" aku janji, haa citelah, aku dengar"
Anis, "em senanya, aku dah mula suka dekat dia sejak emm.. sejak, emm..."
Balqis, "sejakk apaaaa???"
Anis, " sejak aku rakam dia punya ehem tuh.."
Balqis, " ooooo, HAAAAAAA???? KAU SUKA DIA SEBAB TUHH??? HABISTU DIA TAU TAK???"
Anis, " em bukan setakat tau je, kitorang dah ehem" kat dalam rumah nih... ehe sorry.."
Balqis, " weyyyyy, cane, besar akk mcm yg disangka kan???"
Anis, " ish kau nih , aku ingat kau nak marah, sempat eh tny mcm tuh, emm lebih yg disangkakan wey, sumpah besar, mcm mat saleh punya, tapi version dah sunat..."
Balqis, " weyyy srs aaaa?? bapak aaa, untung doh kauu, mana adil dowh kau rasa sorang, kita simpan rahsia sama" kottt, tau" je kau dah rasa dulu, kau nihhh..."
Anis, " ehe maap ler, kau kan dah ada bf, aku je takde lagi, mana lah aku tahu, aku mintak" je dia pun layan, aku terima lah...
Balqis," huh, untunglah kau, haaa kau jaga dia elok" eh, kang tak pasal" aku yg balas nanti, AHAHAHAHAH..."
Anis, " bolehh je, kau nak ke???"
Balqis, " nakkk tapi tulahh, aku dah ada bf, kang tak pasal" jealous, kau tau lah en bf aku tuh, pantang nampak lepak dngn lelaki, terus jealous, kena pulak dngn erul tuh, aku rasa memang bergaduh teruk tuh kalau nampak aku dngn erul rapat..."
Anis,  " tulah tuh, bertabahlah ye.."
Balqis, " okayy lah aku nak mandi, nak tidooo, ngantukk..."

Aku pun sampai rumah, terus mandi, kawan" aku tak tanya nape aku balik, aku biar jelah, kitorang pun lepaklah main ml apa semua, borak" then tau" je dah malam...

Pukul 9 mcm tuh, anis call, "U, tengah buat apa tuh?? Aku pun jwb, "tak buat pape pun, tngh baring, nape u?"
Anis, " emm u tengah baring sorang" ke?"
Aku, " haah, yg lain keluar makan, i sorang je dalam bilik, kenapa u?"
Anis, " emm i rindu u, eheheheheh.."
Aku, " alololololo, rinduu ye, u nak vc ehh?? okayy jom..."
Anis, " ehh mana u tahuu?? pandailah u nihh, okay jomm..."
Kitorang terus vc, yg aku perasan, dia pakai baju tido, dengan kain je, aku pun biar jelah, kat rumah pun aku pakai seluar pendek ngan singlet.. tiba" dia tny..
Anis, " em u, tadi, balqis tny ttg kita, lepastu i cerita semua benda yg terjadi, emm u marah ke??"
Aku, "ehh tak marah lah, balqis kan kawan baik u, takpelah dia tahu, takdelah dia tertanya" kenapa u boleh rpt dngn i, isokey i tak marahh.."
Anis, "em betul nih?? thanks u sebab tak marahh, emm i ada something nak tunjuk dkt u, ready eh?? ehehehe..."
Aku, "ur welcome.. ehh, u nak tunjuk apa???"
Aku nampak noti ws masuk, rupanya dia hantar gambar tetek dia dekat aku..
Aku pun cakaplah, " amboiii, besarnya tetek dia,napee tuhh, rindu nak kena ramas kee???"
Anis, "mm aah rindu, tadi waktu i mandi, i ramas" tetek i sambil bayang u ramas tetek i, ehehehe..."
Aku, " suka lah tuh, kejap eh i tunjuk someting.."
Aku terus send gambar kote aku dekat dia, lajuu je dia bukak ws, tiba" dia cakap..
Anis, " besarnyaaaaa, dia tegang ke u??"
Aku terus tunjuk dalam vc tuh, aku kata,"eh takdelah u, tak tegang pun, nih memang biasa kalau dia tak tegang.."
Anis, " mmm besarnya walaupun tak tegang, mm nak tengok u urut dia boleh??"
Aku, " iyee boleh, i urut ye, i bayang u urutkan..."
Aku terus urut sambil kamera aku adjust bagi nampak aku urut, sambil aku urut tuh, aku nampak dia gigit bibir dia, dalam hati aku cakap, "amboi cepatnya dia nih horny, mesti tak pernah tngk kote besar nih, aku terus urut sambil keluar suara, " uhmm uhmm uhmm sedapnya u uhmmm uhmm"
Anis, " mmm u lajunya uhmm.."
Dalam bape minit urut, tiba" dia cakap, "u, pepek i basah, nak tengok i urut??"
Aku, "urut", u urut pepek, i urut kote, uhm uhm uhm.."
dia terus bukak seluar, adjust kamera, urut pepek dia, nampak pepek dia basah,
Anis, "ahhh ahhh yes,uhm sedap, i bayang u hisap, ahhh mmm.."
Aku, "yess, ahh masukkan jari dalam lubang pepek, ahhh, masuk laju".."
Dia terus buat apa yg aku suruh, nampak pepek dia betul" basah, dah masukkan jari, dia terus mendesah,
Anis, "ahhh ahhh yes, uhm u ahhh sedap,ahhh uhm i masuk dalam", ahhh ahhhh..."
Aku, " goodgirl, laju lagi u, ahh uhmm tngk kote i sambil urut, bayang kote i tengah jolok pepek u, ahh sedap takk??"
Anis, " ahhhh sedap u ahhh besarnya kote, ahhh nak laju" ahhh nak ahhhh laju ahhhh ahhh yess...
dah 10 minit mengurut, tiba",
Anis, " i nak pancut nak pancut ahh ahh AHHH AHHHH AHHHHA AHHH U AHHH AHHHH..."
nampak yg pepek dia menggeletar, bontot dia terangkat, nampak dia klimaks, air dia mengalir, nampak dia sedap..
Aku, "ahhh goodgirl, nakal eh u, nak tngk i pancut kee?"
Anis, " mm nak, nak tngk u pancut.."
Aku, "kejap i pergi tandas."
Aku masuk je tandas, terus sambung urut guna sabun
Anis, "uhmm sedapnya kote u, besar, gemuk, ahhh
Aku urut laju", dalam 20-25 minit centu, aku nak pancut,
Aku, "u i nak pancut, u tengok u, ahh ahh ahh ahh AHH AHHH AHHHHH AHHHH.."
Anis, i tadah, i tadah aaaaaaa ahhh ahhh, banyaknya u pancut, ahhh i jilat air u, slurp slurp slurp ahhh, ehehehe nakal..." Aku terus keluar bilik air, sambung baring,
Anis, "eheh thanks u, ehehe iloveyou.."
Aku, ur welcome, iloveyoutoo, tahu yg u nak tengok i pancut, nakal.."
Anis, "eheheh okayy , balqis dah balik, i off dulu eh, esok jumpa kat kelas, baaiii mmuahh"
Aku, "okayy baiii mmuaah, jumpa esokk."
Aku dngn anis pun matikan call, kebetulan waktu call dah habis, kawan" aku dah balik, aku pun lepaklah dngn diorang, sedangkan anis, dah pakai kain dia, terus tido, tapi, disebalik kitorang tngh call, ada mata" yg tengok perbuatan kitorang tuh, huhuhuhuhu.....

Haaaa nak tau sape diaa, tunggu nanti ehh, okayy nak rehat, baaaiii, nanti sy sambung yeee.......

Kisah Student PoliWhere stories live. Discover now