Benda nih jadi waktu aku sem 2, masa tuh kelas dalam bilik yg ada aircond, so korang faham lah en kalau ada aircond tuh sejuk dia mcm mana, aku punya batang nih pantang kalau sejuk" asyik nak naikkk je.
Masa aku tengah tido tuh, aku terlupa yg gp aku kena buat presentation dekat depan, tengah sedap layan tido, gp aku kena panggil, kelam kabut aa aku, patu aku mcm aduh kote tengah tegang nih, ahh adjust jelah
Oh kalau nak tahu, aku nih sebenarnya pendiam, takde yg minat sebab aku tak banyak bercakap, tapi disebabkan benda nih, dah ramai mula bertegur sapa dngn aku, nak tau benda apa, haa kejap nak cite lah nih
Waktu aku tengah buat presentation tuh, aku perasan yg semua budak perempuan fokus dekat aku, yg merisaukannya, diorang mcm rakam aku tengah present, aku pun pelik, tertanya, kenapa diorang rakam aku? muka ngantuk ceni pun nak rakam ke? ada yg tengok aku macam nak terkam aku ,eee takut lah..
Then bila aku dah habis bentang tuh, semua mcm senyum" kat aku, yg budak perempuan lah, yg lelaki tak kesah semua tepuk je tangan, and bila nak gi makan tuh, budak perempuan panggil aku, "erul, sini kejap" aku pun mcm " eh sejak bila diorang panggil aku erul??? haaa kejap" aku dtng." bila aku dtng kat diorang aku tanya" kenapa panggil aku erul??" perempuan yg nama dia anis kata, " takdelah, senang nak dipanggil, lagipun memang kitorang panggil kau erul pun.." aku pun "ooooh okayy, haa kau nak apa??" diorang gelak" lepastu diorang tunjuk something yg aku sumpah malu gila, anis tunjuk dekat aku, patu dia bisik, " besarnya kote kau, kau nak viralkan kote kau tak???? whaatttttt?????? diorang rakam waktu aku tengah bentang dekat depan??? sumpah malu terukkkk.... then sorang lagi nama dia balqis dia cakap, " kalau taknak viral, kau kena belanja makan tengah hari bila habis kelas, boleh?" aku pun " alahhh setakat belanja makan no hal lah tapi kau kena makan ngan kawan" yg lain aa sebab kitorang selalu makan sekali, on??" diorang berdua buat peraturan," tak boleh, hanya kita bertiga je, or aku akan ajak kawan" aku yg lain, kau sorang lelaki, takleh ajak kawan kau, kalau kau langgar, kitorang viralkan kau punya video nih, jelas tau, nampak bentuk lagi, haaa cane??" aku pun akur jelah " hmm yelah, aku belanja korang makan," diorang punya happy hadeh sabo jelah aku tapi diorang kata" utk seminggu tauu" aku pun" takde hal lah boleh je" then kitorang pun keluar makan, dengan naik kereta aku, bawak gi makan, demand jugak diorang nih, sabo jelah.
Seminggu tuh habis mcm tuh je, diorang mcm takde nak kacau" aku ke,perli aku ke, mcm diorang dah lupa benda tuh, tiba" anis kata mcm nih, " eh rul, jom kita date malam nih, aku nak jalan" dngn kau lahh." aku cam " ehhhhh, date?, kau suka aku ke??? dia pun muka merah waktu cakap centu, aku pun tanya" eh habistuh balqis? dia tak ikut??" anis jawab, " dia dah ada boyfriend, aku je yg takde lagi, em boleh kan kita keluar?" aku pun senanya dah lama ada rasa dengan anis,, aku pun apa lagi," jommmmmmmm" dia cubit aku " ishhh kau nih cover lah sikit " aku pun gelak jelah...
kalau korang nak tengok rupa anis kejap aku tunjuk..( hanya gambar, bukan yg sebenar...)
haaa nih rupa dia, kau rasa, aku takde rasa minat dekat dia, dah lah cantik, tetek pun besar, body pun cantik, cuma dia garang sikit aa, patu tiba" dia dtng nak couple dengan aku, kau rasa, tak beruntung?? ahahah okay nextMalam pun tiba, aku pakai wangi" baju pun smart" patu housemate aku tanya, "keluar ngan sape mat?" aku pun jawab dengan bangganya," dengan anis mat, dia ajak aku, gila tak bangga" semua cam perghhh giloklah semoga berjaya apa semua benda dia, then anis call dia tanya, " rul, u dekat mana, dah gerak ke, i dah siap nih, tunggu u pickup je nih," aku pun " haaa" otw" nih dah siap dah, jap ye," patu dia pun " okayy hati" u mmuah" aku dengan hati yg berbungaa terus gerak amik dia, bila aku dah sampai rumah dia, aku nampak yg dia dah tunggu tapi rumah dia gelap je, and bila dia masuk aku terus cakap" waaa cantiknyaa kau, beruntung aku" dia pun mcm nada marah, " ish apa kau aku, kita kan dah official, so kena tukar u i okayy?"" aku pun " alolo okay my princess, okay jom tengok wayang" kitorang pun gerak, borak" gelak" apa semua, aku ada lah jugak usya" dia punya pakaian, serius, seksi ada, cantik pun ada, selamat kote aku tak tegang waktu tengok dia, sebab nampak bulat tetek dia tuh, ngan peha dia besar lagi, haih saba khairul saba, then bila dah sampai, dia terus dtng kat aku, peluk tangan aku, aku pun hati berbunga mat, perempuan cantik layan kau mcm tuh, sape tak suka en, ahahahaha
Dah habis tengok wayang, dah makan" apa semua dah pukul 11 lebih, aku pulak lupa, yg kalau malam minggu nih, memang confirm jem jalan besar nih, aku pun takpelah selamat ada teman,tiba" anis bersuara," em u, i ada benda nak tanya nih, tapi u jangan marah ye" aku cam uih selamat ada soalan nak ajak borak, dah lah jem teruk nih tak gerak, aku pun jawablah," iye tanya jelah i tak marah". then dia tanya, " em u punya tuh kenapa besar sngt?" aku pun cam " i punya apa yg besar?" dia pun direct je" em kote u tuh, dalam vid tuh, kenapa dia besar sngt mcm tuh??"" aku pun tergelak then aku cerita lah kejadian waktu presentation tuh, then dia pun oooo okayy , then dia bagitau, " em senanya, i selalu ulang" tengok vid u, i terbayang mcm mana bentuk dia, besar dia, even dalam kelas pun i terbayang" lepastu aku pun tanya, " so u ajak i keluar nih sebab u nak tengok batang i lah? centu?" lepastu dia diam, dia mungkin takut yg aku akan marah, then aku cakap, " isokey lah u, i tak marah pun, i pun selalu tengok tetek u eheheheheh" dia gelak" malu patu dia cubit aku" eeeeee gatalnyanu nihh " aku pun " aduhh" alaaa u pun sama" patu kitorang pun pandang antara satu sama lain then aku aku " iloveyouanis" em dia pun malu teruks, jawab" iloveyou too erul, eheheh comel lah nama u, erul" aku pun gelak je dengan gelagat dia, patu aku tanya dia, " oh u, nape rumah u gelap? kawan" balik ke?" dia pun jawab," haah semua balik, i sorang je tak balik" patu aku kata, " i teman u nak malam nih, sian u sorang" dia pun" mm boleh jugak teman i,i pun first time duduk sorang", takut jugak, maseh u temankan i" aku pun dalam hati yesss, ini malam aku akan tunjuk sesuatu yg ehem" ahahahaha, then dia mengantuk, aku kata lah, "u tido lah dulu, takpe, lagipun jem teruk nih" tiba".....
haaaaa apa yg tiba"?? ahahahaha okay sambung next part eh