Rumah sewa

3.4K 11 0
                                    

Paginya aku bangun dalam pukul 6 lebih mcm tuh, aku tengok anis tengah tido lagi, aku ingat nak bangun lah en sebab yelah, kang jiran" kata apa pulak, tiba" anis pun terjaga and dia kata," uhm goodmorning u, u nak pergi mana?" aku pun jawab," nak balik rumah sewa lah u, kang jiran" kata apa pulak kalau ada lelaki masuk rumah u" tiba" dia buat suara seksi," uhm u jngnlah balik, teman lah i duduk sini, i sorang" harini, teman i please," aku pun tengok dia, kesian jugak sorang", hmm takpelah, aku pun kata" okayy u, i teman u okayy?, dah jom sambung tido, sian dia penat ye" then kitorang pun sambung lah tido..

Pukul 9 mcm tuh, aku terjaga dari tido, aku tengok yg anis baru je lepas mandi, nampak dia berkemban, terus kote aku tegang,"goodmorning u, amboi, mandi tak ajak i eh" dia pun jawab,"eheh tengok u lena sngt tido, i tanak lah kacau, ehh nape nampak tegak je dalam selimut tuh, u stim eh tengok i berkemban??" takkan aku nak tipu en, "iyelahh, tengok u centu, mana tak tegaknye", tiba" dia dtng kat aku dia kata, "u nak i urutkan ke?" aku pun ," ishh u nih, kan dah mandi, kang tak pasal" kena mandi lagi," dia pun jawab," apa salahnya, boleh je mandi lagi kann??" dia tarik je selimut, terus pegang kote aku," besarnyaa, nih yg jolok sampai penuh nih, nakal ehh , uhm uhm uhm" aku pun hilang kawalan, " ahhh ahh ahh nakal nye u nih mmm" dia pun jwb, " yelah, semalam u pancut dlm, memang makin nakal lah i, i hisap eh, slurp slurp slurp slurp" aku memang takleh lawan, kuat betul godaan dia, " ahhh u uhm sedapnya u hisap,ahhh " dia bukak kain tuala dia, terus kepit kote aku dngn tetek dia, " ahhh kerasnya kote u nih, suka i buat ceni, slurp slurp slurp slurp " sambil dia kepit, sambil dia hisap, fuh tak duduk diam aku, " ahhh sedap u, besarnya tetek u, ahhh suka, i suka ahhh" dalam 10 minit duk mengurut kote pakai tetek dia yg besar tuh,dia ajak aku masuk bilik air, katanya nak urut kote aku pakai sabun, aku pun ikutkah dia, masuk" je, terus dia bukak air pancut, dia cium mulut aku, memang bertaut lidah aku dngn dia, bontot dia aku ramas, dalam 5 minit puas cium, dia terus hisap kote aku, "slurp slurp slurp slurp ahh kerasnya kote u nih, i nak urut sampai pancut lah, nak rasa air mani u dlm mulut i, uhm uhm uhm" laju mat dia urut, dngn licin lagi" ahh ahhh lajunyaaa u urut, ahhh ahh" patu dia hisap pulak kote aku, fuh memang tak duduk diam, tiba", dia amik sabun, dia sapukan dekat kote aku, lagi laju dia urut" uhm uhm uhm uhm uhm uhm ahhh kerasnya, mcm cendawan hidup, uhm uhm uhm, besarnya kepala kote, uhm uhm uhm uhm," aku memang tak duduk diam,aku boleh rasa yg aku boleh pancut awal kalau dia buat ceni, dalam 15 minit duk urut," ahhh u i nak ahhh pancutt ahhh ahhh please ahhh" dia basuh kote aku, dia terus masuk dalam mulut," gulp gulp gulp gulp gulp gulp pancut dalam mulut i,gulp gulp gulp gulp gulp gulp gulp " aku tak tahan, aku terus pancut dlm mulut dia" AHH AHH AHHHHH YES AHHHH AHHHH," uhmm uhmmm uhmmm ahh, banyaknya air mani u, uhm, i telan, ahhh " aku pun terus kata, "ahhh pandai u buat i pancutl awal eh, nakalll" dia pun," ehehe sajeee nak nakal" dngn u, eheheh " aku pun dah alang" mandi jelah terus dngn dia,adalah jugak waktu mandi tuh aku urut pepek dia, mendesah kuat dia, memang tak duduk diam, lepas dah settle semua, dia amik kereta aku keluar beli makanan, sebab yelah takkan aku nak keluar en, kang kantoi, pishang...

Dalam pukul 12 mcm tuh, kitorang tengah tengok netflix kat fon aku, tiba" kawan anis call, " weh aniss, aku dah sampai ktm, amik aku boleh?" anis pun kata ," haaaa boleh" aku dtng amik kau, tunggu kejap" aku pun tanya, " balqis dah balikk ke??" anis pun jawab," haah dah balik, u temankan i amik dia boleh?" aku pun" okayy jom kita gi amik dia" dah siap" apa semua, kitorang pun gerak pergi amik balqis, dalam 20 minit centu, kitorang pickup dia, dia terus tny," eh, sejak bila kau dngn erul nih?? ooooo ada something ehh??" anis muka merah, aku hanya diam seribu bahasa, kalau lah dia tau apa aku dngn anis dah buat malam smlm, pishang aku, " korang dah bercintaa ehhh??? apa lah kau nis tak bagitau aku, aku kawan kau kot, haduh kau nih" anis pun jwb, " alaaa nanti kecoh satu kelas, rilek" dah lah balqis" dah habis borak, aku drop dorang berdua kat rumah sewa diorang and aku terus balik rumah..

haaaa nak tau apa jadi??? okayy sambung next, maaf ye lambat, busy sikit huehuehue

Kisah Student PoliWhere stories live. Discover now