"Dia dpt apa yg dia nak"

4.3K 13 0
                                    

Tiba" anis kata," u, i sejuklah, nak baring dekat u boleh?"" aku pun takkan nak tolak en" okay u, sinilah letak kepala dekat peha i," then dia tak cakap banyak, dia terus peluk aku, and secara tiba" kote aku tegang, nak cover memang tak boleh dah, ada dekat sebelah pulak, aku biar jelah, tiba" dia tegur,"mm u, kote u tegang lah, tengok tuh" aku pun " ha haah dia tegang sebab sejuk," tiba" suara dia berubah mcm nak goda aku" ke dia sejuk sebab i peluk u?? mm??" aku pun kaku lah sebab tengah hadap jem, selamat kereta aku tinted cermin, tiba" dia kata" kote u tegang sbb u sensitive ke bila i pegang u?" aku pun jawab jelah, " haah u, u peluk je i, dia terus tegang, nape?? u nak pegang dia ke?" dia terus jawab," nak!!! i teringin nak pegang dia,boleh u??" aku pun " pegang lah, takde sape yg halang" dia terus pegang dari luar seluar, dia usap","uhm besarnya kote u,eh dia gerak, dia nak bebaslah u, i bukak seluar u eh" aku mcm kena pukau, sebab suara dia, sumpah buat aku horny, tapi aku kawal, then aku pun kata," bukaklah" ,tanpa diarah, dia terus bukak seluar aku, kote aku terus mencanak tapi tak keras sepenuhnya, then dia kata, "uhm dah lama i nak tengok depan, mm seksinya kote u, bulu pun takde, pandai u jaga, uhm u, i nak hisap boleh??aku pun tanya, " u horny ke anis?"" dia jawab" uhm haah u, i horny bila tengok kote u, i selalu tengok vid tuh sambil i urut pepek i, thanks u, i hisap ye, slurp slurp slurp,"
dalam kete tu, aku mendesah kaw" punya sebab perempuan yg hisap kote aku, " gulp gulp gulp gulp,ahh besarnya kote u, mmm i baru masuk sampai separuh, dah penuh mulut i, uhm gulp gulp gulp gulp"aku waktu tuh haih,menyerah jelah, then aku tanya, " uhm besar ke u? ahh sedap ahhh sedapnya u hisap, ahhh"?? dia pun jawab" yes besar kote u, mcm mat saleh punya, untung i dpt kote u, uhm slurp slurp slurp i nak hisap laju" golp golp golp golp golp golp " aku pun" ahhhh yes ahhh sedapnya u, lagi u, jangan lepaskan peluang, ahhh yesss lagii u, ahhhh," dalam 15 minit mcm tuh dia tanya" ish nape tak pancut" nih, kuatnya u," patu aku pun kata, " u simpan tenaga, kita sambung dekat rumah u, nak?" dia pun kata" uhm nak u, i nak sngt u, ? then dah sampai je rumah, kitorang terus je masuk, terus dia cium mulut aku, sumpah aku rasa malam nih aku puas kaw" punya, patu kitorang masuk bilik, aku tolak dia atas katil dia, then kitorang cium balik dalam 6 minit mcm tuh, then dia kata, " uhm u, please bogelkan i,i horny, please " aku pun bogelkan dia, kalini aku nampak tetek dia, besar memang besar, badan dia putih, peha dia besar, pepek dia ada bulu sikit" puting dia warna coklat, time nih, kote aku betul" tegang, aku terus bukak baju semua , kitorang bogel sama" atas katil dia yg empuk, then aku tanya, " u horny tengok body i?" dia pun "yes, im horny, please,rape me please, please daddy,im horny with u,uhmm" aku terus hisap tetek dia, " slurp slurp slurp" dia pun, "ahh yes im yours daddy, do what do you want, ahh yes ahh ahh" patu aku terus hisap pepek dia yg tengah basah tuh" slurp slurp slurp slurp i nak hisap pepek u laju", nyot nyot nyot nyot nyot nyot nyot " dia mendesah kuat" AHHH AHHH YESS DADDY SEDAPP AHHH AHHHH AHHH PLEASE DADDY AHHH" patu aku pun lajukan hisapan aku sampai tiba" dia kata," ahh daddy im cumming AHH AHH DADDY AHH AHHHH AHHHH IM CUMMING AHHH," aku tadah air dia, menggeletar bontot, peha dia yg gebu, pepek dia kecut bukak, fuh nikmat dia, patu dia kata," please sayang, i nak kote u boleh? uhmm"aku pun" yes baby,come hisap kote i,u nak dia kan, come" dia terus bangun, dtng kat kote aku, dia hisap," gulp gulp gulp gulp gulp gulp gulp gulp ahhh besar, panjang, ahh gulp gulp gulp gulp " aku pun" ahh yes ahhh good baby girl ahhh, lagi baby, u suka kote i kan, ahh yes lagi baby ahhh" dalam  lagi ahhh, anis dalam dunia dia, dalam 10 minit mcm tuh, dia suruh aku jolok dia, aku tak cakap banyak, aku terus hentak kote dalam pepek dia, terus dia jerit, "AHHHH GEMOKNYA KOTE U AHHH, PLEASE DALAM LAGI AHH," aku terus henjut dia, masuk dalam", penuh kote aku, " ahh ketatnya pepek u sayang, ahh,i sentak, ahhhh yess penuh kote," dia pun" AHHH YES PENUH, PLEASE FUCK ME PLEASE" aku terus jolok dia laju" sampai bergetar tetek dia aku buat, suara dia, ahhh nikmat gila, aku horny gila dngr suara dia, "AHHH YESS YESS AHHH AHHH AHH SEDAPPP AHHH SE...DAPPP.. AHHH YESS AHHH" aku takleh tahan mat, aku terus sentak dia, "AHH YES SAYANG, SEDAPNYA PEPEK U, KETAT, UHM UHM UHM", dia mendesah kuat", "AHHH SEDAP?? AHH KALAU NAK AHHH FUCK LAH I HARI" AHHH BOLEH?? AHH" dalam 5 minit lepastu, dia nak pancut, " DADDY NAK CUM NAK CUM AHH AHHH AHHHHHH AHHHHH...." aku slowkan henjut, nampak badan dia menggeletar, mata tertutup, nampak dia penat gila layan aku, lepastu kitorang rehat kejap, dia cakap, " uhm u nape stop, i nak air mani u,jalan je please, i nak air mani u" aku tak cakap banyak, terus suruh dia doggy, masukkan terus,"AHHH DADDY GANAS, AHHH SEDAP, NAK KEMUT, UHM AHH UHM UHM, aku takleh tahan, aku cakap, " UHM KETATNYA U, BASAH PEPEK U I BUAT YE, UHM U HORNY SNGT NIH" dia pun kata, " UHM KOTE U SEDAP SNGT, BESAR MCM MAT SALEH, SAPE JE TAK HORNY, AHH AHH PLEASE PANCUT DALAM PLEASE, PANCUT DALAM I, AHH" aku henjut dia mcm" posisi, doggy,apa nama ntah aku taktau, tiba" tak sedar dah 50 minit, aku nak pancut," BBY I NAK PANCUT NAK PANCUT" aku lajukan jolok aku, dia pun kata" PANCUT DALAM, PLEASE PANCUT DALAM ,AHH AHH AHHHH AHHH AHHH IM PUN NAM CUM I PUN NAK AHHH" tengah sedap henjut, tiba" dua" jerit" AHHH AHHH AHHHHHHHHH AHHHHHHH, aku pancut dalam, dia pancut jugak, aku rasa dalam 7-8 das aku pancut, lepastu aku terus peluk dia, dia pun dah mata tertutup, penat sngt tuh, cian dia ye, patu anis pun kata" uhm hebatlah u, thank sebab tunaikan apa yg i nak, ilovyou" dia cium pipi aku. aku pun " ur welcome sayang, ilovyou too" aku pun balas ciuman dia, tiba" kitorang terus tertido..

Uih basah ke tuhhh, ahahahahahah saba ehh, ada sambungan mat, haaaa saba eh, so tunggu next part, pergh tegak mat aku punya sambil cerita nih, haih sabau jelah.....

Kisah Student PoliWhere stories live. Discover now