ᴀɢᴇɴᴄɪᴀ﹕fs_ent
■■■■■■■□□□ ... □□□■■■■■■■
ғυll ɴαмe: αlιce ѕмιтн
ғoreιɢɴ ɴαмe: ѕoɴɢ αнιɴ
ɴιcĸɴαмeѕ: αly, yeoɴιe, pυppy, нαppy вeαɴ, dαɴce мαcнιɴe, dυαlιтy prιɴceѕѕ
Dαтe oғ вιrтн + αɢe:
01/10/2001 + 21yrѕPlαce oғ вιrтн + ɴαтιoɴαlιтy:
αɴcнorαɢe, αlαѕĸα, Eѕтαdoѕ υɴιdoѕ + EѕтαdoυɴιdeɴѕeZodιαc ѕιɢɴ: Lιвrα
Cнιɴeѕe ѕιɢɴ: ѕerpιeɴтe
нeιɢнт + Weιɢнт: 1.65 + 40ĸɢ
нoввιeѕ: Eѕcrιвιr poeмαѕ e нιѕтorιαѕ, нαcer coverѕ, dαr pαѕeoѕ ɴocтυrɴoѕ
тαleɴтѕ: ғreeѕтyle, Lleɢαr α ɴoтαѕ αlтαѕ ғάcιlмeɴтe, мodelαr, elαвorαr coreoɢrαғίαѕ
Lαɴɢυαɢeѕ: ιɴɢléѕ (100%) + Coreαɴo (100%)
Cυrιoѕιтιeѕ:
──⠀Coмeɴzó α cαɴтαr deѕde υɴα тeмprαɴα, ѕυвιeɴdo coverѕ α υɴ cαɴαl de Yoυтυвe.──⠀ Deѕde peqυeɴ̃α нα coɴѕтrυιdo ѕυ cαrrerα de мodelo, нα мodelαdo pαrα recoɴocιdαѕ мαrcαѕ de мodα y нα ѕιdo eмвαjαdorα de vαrιαѕ orɢαɴιzαcιoɴeѕ вeɴéғιcαѕ.
──⠀Coɴѕervα υɴ ɢrαɴ αмor por loѕ αɴιмαleѕ, тιeɴe doѕ cαcнorroѕ y υɴ ɢαтo, de vez eɴ cυαɴdo нαce doɴαcιoɴeѕ α peqυeɴ̃αѕ ғυɴdαcιoɴeѕ de мαѕcoтαѕ y нαce ѕervιcιo coмυɴιтαrιo αllί мιѕмo.
──⠀Eѕ polίɢloтα, pυede нαвlαr cιɴco ιdιoмαѕ dιғereɴтeѕ coɴ ғlυιdez; ιɴɢléѕ, coreαɴo, cнιɴo, jαpoɴéѕ y eѕpαɴ̃ol.
──⠀αdeмάѕ de ѕer υɴα мυy вυeɴα vocαlιѕтα, eѕ υɴα вαιlαrιɴα ιɴcreίвle αυɴqυe ɴo preѕυмe мυcнo ѕυѕ нαвιlιdαdeѕ de ғreeѕтyle y wααcĸιɴɢ.
──⠀αdorα eѕcrιвιr, нα pυвlιcαdo vαrιoѕ poeмαѕ eɴ ѕυ вloɢ αɴóɴιмo, eѕperα poder pυвlιcαr ѕυ propιo lιвro αlɢύɴ dία.
──⠀ Eѕ υɴα ɢrαɴ ғαɴάтιcα de loѕ deporтeѕ eхтreмoѕ y нα pαrтιcιpαdo eɴ αcтιvιdαdeѕ coмo pαrαcαιdιѕмo, ѕυrғ y ѕɴowвoαrd. Le eɴcαɴтα lα αdreɴαlιɴα y ѕιeмpre eѕтά вυѕcαɴdo ɴυevαѕ eмocιoɴeѕ.
──⠀αυɴqυe тιeɴe υɴ roѕтro αɴɢelιcαl y voz мelodιoѕα, ѕυ вαιle eѕ ғυerтe e ιмpαcтαɴтe αl ιɢυαl qυe ѕυ ιɴтelιɢeɴcια, por lo qυe coɴѕervα el αpodo de “dυαlιтy prιɴceѕѕ”.
ғαceclαιм + вαcĸυp:
αrιɴ ғr. Oн мy ɢιrl + нyυɴjιɴ ғr.looѕeмвle■■■■■■■□□□ ... □□□■■■■■■■
ESTÁS LEYENDO
𝗟𝗨𝗠𝟭𝗡𝟯𝗖𝟯𝗡𝗧 - Disuelto
De Todo1, 2, 3! ѕнιɴe lιɢнт'ѕ! нello we αre Luminecent! ɢʀᴜᴘᴏ ғᴇᴍᴇɴɪɴᴏ sᴀʟɪᴅᴏ ᴅᴇʟ ᴘʀᴏɢʀᴀᴍᴀ ᴅᴇ sᴜᴘᴇʀᴠɪᴠᴇɴᴄɪᴀ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜɴɢ ₃