"Hadi oğlum kalk artık! Haftasonu diye yattın zıbardın kaç saattir. Karşı apartmana yeni bir aile taşınmış onlara selam verip yemek götürmek için çıkıyorum, eve geldiğimde o yataktan kalkmadığını görürsem iki terliğimi de götüne indiriveririm bilmiş ol!"
Annem ve her zamanki beni uyandırma şekilleri işte. Tehdit ve sövgü dolu. Bi günüm de zaten sakin başlamaz ya...
"Tamam anne tamam kalktım."
Beni "tamam"ladıktan sonra evden çıkıp şapuduk şupuduk terlikleriyle merdivenden inmeye başladı. Ben de kapıyı arkasından kapatıp lavaboya doğru adımladım. Aynaya baktığımda uyumaktan gözlerimin şişmiş olduğunu fark ettim.
"Ah be Deniz, uyku mahmuruyken bile bu kadar yakışıklı olmayı nasıl başarıyorsun oğlum?" dedi iç sesim. Kendisi beni övmeyi (daha çok eziklemeyi) çok sever. Elimi yüzümü yıkayıp odama geçtim. Saat 12 olmuştu çoktan. Bugün caaanım hocalarım ödev vermediği için full kitap okumayı planlıyorum.
Genelde wattpad kitapları okumayı severim, mesela bugün Daire 7'yi okuyacağım. Herkes bu konuda beni zorbalasa da bendeniz yani Deniz (dkdskzjelwk) bu beyindeki insanları takmamayı tercih ediyor.
Kitap okumaya o kadar çok dalmışım ki, annemin eve geldiğini bile duymamışım. En son bana kükrediğinde anladım geldiğini.
"ULAN DENİZ AHRAZ MISIN KAÇ SAATTİR SESLENİYORUM OĞLUM! HADİ YETER OKUDUĞUN ÜÇ EKMEK AL GEL!"
"Tek çocuk olma sorunsalı." diye fısıldadı iç sesim.
"Tamam annee"
Pijamalarımla ve annemin verdiği parayla bakkala doğru adımladım. İçeriye selamın aleyküm diyerek dalarken bir şeye çarptım. Maalesef bir kız.
Kafamı eğdiğimde kızın ruhsuzca bana baktığını gördüm. Kalkması için elimi uzatayım dedim elimi tutmadan kendisi kalktı. Ergen kız tripleri işte.
"Özür dilerim bücürleri göremiyorum. İyi misin?" dedim ona bakarak. Ama o sadece kafasını iki yana sallayıp bakkaldan çıktı. Ben de omuzlarımı silkip mükemmel dedikodu kaynağı ve aynı zamanda bakkalın sahibi Salih abiye döndüm.
-La Salih abi bu kızın neyi var böyle?
-Dilsiz herhalde. Benimle de telefona yaza yaza anlaştı. Sen onu takma yaa zaten birazdan Elif abla gelip bugünkü olanları öğrenmeye gelir araştırır öğreniriz. Yine iki ekmek mi?
-Bu sefer üç abi. Bir tane de tadelle.
-Allah Allah, misafir gelecek herhalde. Hiç üç ekmek almazdınız siz.
"Niye bu kadar meraklısın Salih abi hadi ver şu zıkkımları amk" dedi iç sesim.
-Aman abiii hadi benim acil eve gitmem lazım daha kitabın devamını okumam lazım.
-Bırak şu ergen kitaplarını be çocuk. Neyse al bakalım. 20 tl ver yeter.
Elimdeki 50 lirayı uzattım ve para üstünü alıp iyi günler hayırlı işler diyerek çıktım. Elimdeki poşeti sallaya sallaya eve yürürken sokağın başında oturan dilsizi gördüm. Poşetten tadelleyi çıkardım, sessizce arkasına doğru yürüdüm ve tadelleyi önüne fırlatıp kaçtım. Özür amaçlı tabii. Eve gittiğimde anneme ekmekleri verip odama yine kitabıma gömülmeye gittim.
Rena
Yine dışarıda yürüyüş yapıyorum. Ama bu sefer yeni mahallemde. Buraya yazmaya başlamamın sebebi, belki taşınmak bana güzel bir başlangıç olur diye düşünmem. Zaten konuştuğum kimse yok, bari buraya yazayım değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Pencere Arasındaki Müzik
RomanceKarşı apartmana taşınan melekleri kıskandıracak güzellikteki kız ve onu uzaktan uzağa izleyip her gün sevgisi gittikçe artan bir oğlan...