4. Bölüm

3 0 0
                                    

Deniz

Neden gözümden gitmiyordu gözleri? Neden o ruhsuzluğu silinmiyordu zihnimden? Neden sadece bir gün içerisinde ona bu kadar takmıştım kafayı? Onun sorunu neydi de ben bu kadar merak ediyordum?

Eskiden sevgilimi düşündüğüm için uyumazdım hiç. İnsomnia hastaları gibiydim aynı. Sonra bir şekilde unutmayı başarıp düzeltmiştim uykumu. Rena ile AVM'ye gittiğimiz günden 4 gün geçmesine rağmen gözüme bir damla uyku girmedi. Yeniden aynı şeyleri yaşıyormuşum gibi hissediyorum.

Bir yandan mesaj atmak istiyorum ama bir yandan da sinirliyim ona. Neden yani neden bir anda suratını asıp gidelim diye tutturur ki bir insan? Rahatsız mı oldu benim almamdan acaba? ÇILDIRMAMAK ELDE DEĞİL!

Saat şu an 09.57 ve bendeniz Deniz, Rena'ya mesaj atmaya karar vermiş durumda.

Siz
Günaydın Rena

Dilli Rena
Günaydın Muhammed
Şey
Deniz

Siz
😺😺 Olur öyle şeyler

Dilli Rena
Aynen :D
Nasılsın görüşmeyeli

Siz
Nasıl olsun her zamanki gibiyim
At yalanını inansın Namık Kemal aq|
Öyle ders çalışıp kitap okuyorum kendimce
Sen nasılsın

Dilli Rena
Ben de öyle yaa
Yuvarlanıp gidiyoruz
Bu arada okulumun ismi belli olmuş
Atatürk Fen Lisesi

Siz
Aaaaaaynıı

Dilli Rena
Aaaaynııı okulda olduğumuza sevindim hekdhwjf

Siz
HEKWHFMWND
Sınıfın belli mi bari

Dilli Rena
10-C

Siz
Agaa
ben 10-A'dayım

Dilli Rena
Aynı okulda olduğumuza şükredelim 🤠

Siz
Haklısın

Dilli Rena
Bir arkadaşım mesaj atıp duruyor ona döneyim olur mu
Sohbetin için sağ olll yine görüşelim

Siz
Tamamdır görüşelim 😃

Yazışmamız bitti ve ben de hoplaya zıplaya ders çalışmaya döndüm. 2-3 saat çalıştıktan sonra hava almaya mahalle turuna çıkmayı düşündüm.

Yani yaptım da ama pek bir hava alamadım. Genelde nefesim falan kesildi.

NEDEN Mİ?!

Çünkü Rena ve okulun gayi Muhammed'i mahallenin kafesinin bahçesindeki masada karşılıklı oturup sohbet ettiklerini gördüm. Yani bu ikisini yan yana koymak gerçekten acayip zor. Utanmasa Hac işareti ile dolaşacak bir çocuk ile eli yüzü düzgün narin bir kızın karşılıklı durması ve konuşması cidden kafada akıl hayal bırakacak bir şey değil. Gizliden gizliye biraz izledikten sonra Rena'nın hafif de olsa gülümsediğini gördüm ve o an çok kıskandım. Aniden silinmişti gülümsemesi ama belki de o 5 saniyelik samimi gülümsemeyi 4 gün önce ben bile görememiştim. Daha fazla dayanamayarak eve koştum ve yatağıma atladım.

Sonra aklımda bazı düşünceler yer etti:
Bana durup dururken niye gülümsesin?
Ama neden bana değil de Muhammed'e gülümsesin?
Yani onda olup bende olmayan şey ne de gidip Muhammed'e gülümsüyor da bana gülümsemiyor?
Ben onun arkadaşı bile değilim ki!
E Muhammed'i nereden tanıyor bu?
Neden bu kadar kafayı taktım?
Neden kıskandım lan ben o has gayi?
NEDEN BEN BUNLARI DÜŞÜNÜYORUM?
Hoşlantı mı yoksa merak mıydı beni onu düşünmeye iten şey?
BİR KIZ NASIL BANA KAFAYI YEDİREBİLİR?

Bunları düşünürken uyuyakalmışım. Kuzenlerim misafirliğe gelmiş. Kuzenim uyandırdı zaten beni de. Adı Kemal. Kemal bana acayip benziyor aslında. Tip olarak baya benzer yönlerimiz var. Birbirimize "İkizim" diye sesleniriz. Dışarıdan biri görse siz ikizsiniz der yani o kadar diyeyim. Sonuçta teyze çocuklarıyız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki Pencere Arasındaki MüzikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin