Jeongin
Bugün çıkışımızın 5. Yılıydı bu yüzden hep beraber yayın açacaktık.
Minho hyungun beni dürtmesi ile gözlerimi aralayıp ona baktım.
Minho
"Jeongin-ah uyan hadi kahvaltı edip şirkete gideceğiz."Başımı sallayıp yatakta doğruldum. Minho hyung odadan çıkmıştı.
Yataktan kalkıp banyoda dişlerimi firçalayıp cilt bakımımı yaptım. Banyodan çıkıp dolaptan yeşil kargo pantolon üzerimede krem rengi t-shirt çıkartıp giydim. Saçlarımıda tarayıp odadan çıktım.
Mutfağa gidip hazır masaya Hyunjin hyungun yanına oturdum, bu arada Hyunjin demişken 3 yıldır ondan hoşlanıyorum. O ise bana karşı bazen soğuk bazen fazla yakın davranıyor. Duygularını pek anlamıyorum.
Fanlarımız ise bizim yakın olmamızı asla sevmiyorlar.
Bunları düşünürken Hyunjin hyung bana sesleniyordu daldığım için duymuyordum. Bacağımda hissettiğim el ile kendime gelmiş ve elin sahibine bakmıştım.
Hyunjin
"Daldın gittin Jeong iyi misin?"Jeongin
"İyiyim hyung bir şey düşünüyordum da."Hyunjin hyung onaylar mırıltılar çıkartıp elini bacağımdan çekmiş kahvaltısına geri dönmüştü.
Bende kahvaltımı etmeye başladım, çok aç değildim o yüzden bir kaç lokmada doymuştum. Çubuğumu tabağın içine bırakıp kalktım.
Chan
"Doydun mu? Az yedin."Jeongin
"Evet doydum, teşekkürler yemek için."Chan hyung gülümseyip yemeğine geri dönmüştü.
Jeongin
"Masayı toplarken benide çağırırsınız salondayım."Felix
"Tamamm."Salona geçip elime telefonumu aldım ve bugünkü programa baktım. Çok bir şey yoktu bir kaç pratik ve 2 saatlik bir yayın.
Ben telefonumla oynarken Hyunjin hyung gelip yanıma oturmuş ve bir bacağımı bacaklarımın üzerine atıp başını omzuma yaslamıştı.
Telefonda ne yaptığıma bakıyordu. Sorun etmedim saklayacak bir şeyim yok zaten.
Bacağını bacaklarımın üzerinden çekip elini koymuş ve baş parmağı ile oksamaya başlamıştı.
Bir kaç dakika sonra parmağı ile oksamayi bırakıp direkt eli ile ileri geri hareketler yaparak oksamaya başlamıştı ve bana hiç yardımcı olduğu söylenemez.
Elini biraz daha yukarı götürüp iç bacağımı okşamaya başlamıştı. Arada parmakları aletime değiyordu, şu an cidden sınırlarımı zorluyordu.
Telefonumu kapatıp koltuğa bıraktım ve elim ile elini tutup kendi bacağının üzerine koydum.
Jeongin
"Yapma hyung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ship -Hyunin
Fanfictionünlü k-pop grubu Stray Kids'in fanları hyunin shipinden nefret ederler hep hyunin yan yana geldiğinde linçlerlerdi fakat nereden bileceklerdi o shipin gerçek olduğunu.