7🎤

110 12 6
                                    

Jeongin
"Ah! Hyunjin canım acıyor!"

Hyunjin benim üzerimdeki kıyafetleri her şeyi çıkartıp yatağın önüne sırtım ona dönük olacak şekilde oturtmuş ve bileklerimi yatağın demirlerinde kelepçe ile bağlamıştı.

Sırtıma kemer ile vuruyordu ve bu canımı çok acitiyordu.

Sonunda vurmayı kesmiş ve kelepçeler çözmüştü.

Jeongin
"Neden böyle bir şey yaptın!"

Dedim ağlayarak.

O ise bir şey demeden beni yerden kaldırmış ve yatağa yatırmıştı.

Kendi üzerinde ki kıyafetleri çıkartmıştı. Bacaklarımın arasına girdi ve bir anda iki parmaginida içime soktu.

Jeongin
"AH!"

Biraz öyle oyalandıktan sonra parmaklarını içimden çıkartıp kendini biraz cekistirdikten sonra aletini içime sokmuştu.

Jeongin
"Hyunjin-ahh!"

İki elinide iki yanıma koyup üzerime egilmişti, içimde gelgit yaparken boynumu öpüp ısırıyordu. Canım inanılmaz fazla yanıyordu.

Sevdiğim adamın böyle biri olduğunu öğrenmek inanılmaz koymuştu.

★★★

Birinin beni durtmesiyle gözlerimi açtım.

Jeongin
"DOKUNMA BANA!"

Chan
"Jeongin sakin ol benim. Senin bu halin ne ne yaptılar sana!?"

Gözlerimi açıp etrafıma baktım her yer aydinlikti ve sokaktaydik yurdun önünde.

Jeongin
"Hyung ben iyi değilim..."

Gözlerim yavaşça kapanmıştı ve koskoca bir karanlıkta hapsedilmistim.

★★★

Gözlerimi açtığımda yurttaki odamdaydım. Tüm üyeler etrafimdaydi. Herkes buradaydı ama Hyunjin... Bir anda onunla göz göze gelmemek yerimden sıçramam bir oldu.

Jeongin
"Lütfen bana dokunma!"

Diyip kollarımı bacaklarıma sarıp kendimi kapattım.

Chan
"Jeongin lütfen sakin ol yok bir şey noldu kim ne yaptı sana anlar bana."

Kafamı kaldırıp yanımda oturan Chan hyunga baktım, Hyunjine tekrar baktığımda bana korkuyormuş gibi bakıyordu, yaptıklarını soylememden korkuyormuş gibi.

Söylersem her şeyi bana ne yapardı daha kötüsünü mu yapacaktı, o gece olan şeylerden daha kötüsünü, öldürecek miydi beni yoksa işkence mi edecekti yada soylemiyim diye kaçıracak mıydı.

Su an ağlayarak ve korkarak Hyunjine baktigimin farkında değildim.

Chan
"Neden Hyunjin'e bakıyorsun Jeongin?"

Chan hyungu duyamiyordum aklımda dönüp duruyordu her sey. Kimseyi duyamiyordum.

Chan
"O mu sana bir şey yaptı Jeongin cevap ver!"

Hyunjin
"Hyung ben bir şey yapmadım! Söylesene Jeongin!"

Chan
"Hepiniz dışarı çıkın!"

Herkes odadan çıkınca kendime gelmiştim.

Jeongin
"Hyung..."

Chan
"Anlat bana Jeongin noldu?"

Anlatıp anlatmama konusunda çok kararsızdım. Ya her şey değişirse, grup dagilirsa, kimse yanımda kalmazsa ne olacaktı.

Chan
"Bebeğim, bir şey olacağından endiselendigini biliyorum ama endişelenme lütfen anlat bana beraber üstesinden gelelim tamam mı?"

Chan hyunga dönüp sarıldım o da bana vakit kaybetmeden sarılıp saçlarımı okşamıştı.

Jeongin
"Hyunjin... bana zorla dokundu, bana kemerle vurdu hyung. Neden yaptığını sordum anlatmadı, bana aşık olduğunu söylemişti fakat amacı başkaymış..."

Başımı kaldırıp Chan hyunga baktığımda donup kaldığını gördüm, yani normal o nereden bilecekti böyle olduğunu.

Chan hyung beni bırakıp bir anda ayağa kalkmış ve odadan bağırarak çıkmıştı.

Chan
"HWANG HYUNJIN!"

Su an inanılmaz derecede korkuyordum  içeriden bagiris sesleri geliyordu. Zorla yataktan kalkıp içeriye gittim, gördüğüm şey karşısında şok olmuştum Chan hyung Hyunjin'in üzerine çıkmış ve onu yumrukluyordu.

Diğerleri ne kadar onu durdurmaya çalışsada Chan hyungun gözü dönmüştü artık.

Seungmin
"Jeongin iyi misin?"

Jeongin
"İyiyim hyung."

Chan hyung durup bana baktı ve Hyunjin'in üzerinden kalktı.

Chan
"Seni tanıyamamışım Hyunjin."

Chan hyung yanımızdan gecip gitti ve yurttan çıktı.

Changbin hyung ve Jisung hyung peşinden gitmişti.

Hyunjine baktığımda bana baktığını gördüm korkunç bakıyordu. Seungmin hyung koluma girip beni geri odama götürdü. Minho hyungda peşimizden geldi.

Ben yatağa oturup sırtımı duvara yasladım digerleride yanıma oturdular.

Ikiside bana bakıyordu.

Jeongin
"İyiyim ben bir şeyim yok."

Minho
"Jeongin kaç kere yaptı sana bunu?"

Jeongin
"Sadece 2 kere birlikte olduk sadece bir kere yaptı bunu bana."

Minho
"Peki nasıl oldu bu?"

Jeongin
"Herseyi açık açık anlatmami mi istiyorsun hyung?"

Minho
"O piç sana ne yaptıysa anlat işte."

Jeongin
"Dün gece ben eve gelince duşa girecektim uzerimdekileri çıkartıyordum sonra banyoya Hyunjin girmiş, beni mermere oturtup bana aşık olduğunu söyledi sonra orada bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim, birlikte olacaktık ama sonra siz duyarsınız diye beni bir eve götürdü."

Aklıma gelenlerle bir anda sustum. Gözüm yaşarmıştı.

Jeongin
"Sonra beni soydu ve s-sırtıma kemerle v-vurdu. Zorla dokundu bana, bir kaç kere kemerle vurmaya devam etti sonrasında. Ama uyanınca sokaktaydim beni oraya bırakmış olmalı."

Minho hyung bana sıkıca sarıldı sonra Seungmin hyung sarıldı.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ship -HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin