5🎤

209 26 11
                                    

Bugün yeni cb'in baş şarkısı için kayıt yapacaktık bu yüzden hepimiz şirketteydik.

Chan hyung şu an Changbin hyungun partlarını kayıt ediyor bizde onu dinliyorduk.

...

Bir saate yakın sonra sıra bana gelmişti, içeriye girip kendi partimin olduğu sayfayı açtım ve kulaklığı taktım.

Chan hyunga onay verince şarkıyı bir kaç saniye önceden başlatmıştı. Benim yerim gelince kendi partımı söylemeye başladım.

Chan hyung olmayan yerleri bana soyleyince bir kaç kez daha tekrarladım ve sonunda söyleyeceğim son parta gelmiştik. Onu tekte düzgünce söylemiştim

Chan hyung beni tebrik etmiş işimizin bittiğini söylemişti.

Kulaklığı geri yerine bırakıp oradan çıktım, yüzümdeki tebessümle.

Jisung
"Çok iyi söyledin Jeong!"

Jeongin
"Teşekkür ederim hyung."

Chan
"Hyunjin tek senin partların kaldı."

...

Hyunjin'de partlarını söylediğinde işimiz bitmişti bile canım yayın açmak istiyordu bu yüzden küçük pratik odalarından birine girdim.

Telefonumu bir yere sabitleyip youtube'dan yayını başlattım. Bir kaç saniyede 1 milyona yakın insan gelmişti.

Beni destekleyen fanlarımla konuşurken beni lincleyen yorumları görmezden gelmeye çalışıyordum.

Genel olarak "Hyunjin ve Felix'in arasına girmeyi bırak" Ah cidden sinir bozucu.

Onlara Hyunjin'e tuvalette verdiğimi söylesem kalpten gidecekler her halde.

Jeongin
"-Yeni comeback'ten spoiler verir misin?- Immm zaten bir sürü spoiler verdiğimizi düşünüyorum."

Mesela Seungmin hyungun instagram adı miniverse, albümden bir şarkımızın adı megaverse.

Kapının bir anda açılması ile irkilip kimin geldiğine bakmak için arkama döndüm.

Hyunjin gelmişti.

Hyunjin
"Napıyorsun bebeğim?"

Jeongin
"Yayın yapıyorum hyung."

Hyunjin
"Oh. Merhaba Stay!"

Ne stay ama. Üye ayrımı yapan fanlar.

Hyunjin yanıma oturup fanlar ile konuşmaya başlamıştı.

Bende işte öyle aşkından ölüp bittiğim çocuğu izliyordum.

Minho
"STAY!"

Minho hyung ve Chan hyung bir anda içeriye dalmışlar ve Minho hyungun bağırması ile bakışlarım oraya çevrilmişti.

Hyunjin
"Yavaş ol ya."

Minho
"Peçete?"

Hyunjin
"Saka yaptım hyung!"

Chan
"Selam Stay!"

Chan hyung yanıma oturup staylerin yorumlarına bakmaya başladı.

Minho hyungda arkada garip hareketler yapıyor arada dans ediyordu.

Chan hyung kollarımdan tutup beni kendine çekmiş ve bacaklarının arasına oturtup kollarını belime sarmıştı.

Bende ona yaslanıp Chan hyungun telefonundan yorumlara bakmaya başladım.

Jeongin
"Chan hyung göğüs kasların ne rahat."

Chan
"Jeongin!"

Gülüp, oturduğum yerde biraz daha yayıldım.

Chan hyungun telefonundan yayını hem izleyim hemde staylerin yorumlarına bakarken Hyunjin'in bakışlarını fark ettim.

Direkt dümdüz bana bakıyordu, gözlerimi telefondan ayırıp Hyunjin'e baktım, hâlâ daha bana bakmaya devam ediyordu.

(...)

Chan
"Stay görüşürüz."

Minho
"Sonra görüşürüz!"

Diyip ikiside odadan çıkmıştı Hyunjin hâlâ buradaydı. Bir kaç dakika sonra bende yayını kapattım.

Hyunjin
"Jeongin."

Jeongin
"Efendim hyung?"

Diyip ayağa kalktım ve üzerimi düzelttim benim kalkmam ile Hyunjin'de kalkmıştı.

Hyunjin
"Ben sana ne dedim?"

Jeongin
"Ne dedin?"

Üstüme gelmeye başlamıştı, gerilmistim açıkçası sinirli gözüküyordu.

Hyunjin
"Rol yapmayı kes."

Duvar ile beni arasına almıştı, bir kolunu duvara yaslayıp üzerime eğildi.

Jeongin
"Rol yapmıyorum, bana karşı biraz daha açık olur musun?"

Hyunjin
"Üyelerle yakın davranmamanı söylediğimi hatırlıyorum?"

Jeongin
"Hyung benden hoşlanıyorsan veya bana aşıksan bunu açıkça söyle çünkü beni yoruyorsun anladın mı?"

Hyunjin
"Bilmiyorum! Lanet olsun ki duygularımdan emin değilim!"

Jeongin
"Duygularından emin olduğun zaman gel, lütfen."

Hyunjin
"Tamam."

Demiş ve saçlarımı okşayıp geri çekilmişti. Odadan çıkıp beni delice atan kalbimle baş başa bırakmıştı.



Ship -HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin