Yayın bittikten sonra pratiklerimizi yapmak için farklı yerlere dağılmıştık.
Vokal hocam benim için bir şarkı bulmuştu onu çalışacaktık bugün sonraki günlerde de kayıt edecektik. Üzerime daha rahat şeyler giydim.
Hızlı adımlarla bana gelmemi söylediği odaya doğru ilerledim. Vardığımda kapıyı çalıp içeriye gittim, Hyunjin hyungda buradaydı. Benim sayemde ayakta durabildigini düşünen kişi.
Hocaya eğilip selam verdim, o da bana selam vermiş karşısındaki masaya oturmamı söylemişti.
Oraya oturup Hyunjin hyunga döndüm.
Jeongin
"Sen neden buradasın?"Hyunjin
"Bebeğimin çalışmasını izlemeye geldim."Diyip yanımda oturduğu sandalyeyi bana biraz daha yaklaştırmıştı.
Masanın üzerinde duran kağıtları inceledim zor değildi, 90'lar k-pop'u kolayca soyleyebilirim.
Hocam bana ilk yeri nasıl söylemem gerektiğini anlatmış benim söylememi beklemişti.
...
Sonunda çalışmamız bittiğinde selam verip Hyunjin hyungla odadan çıktık.
Jeongin
"Ben tuvalete gideceğim."Hyunjin
"Bende oraya gidecektim hadi beraber gidelim."Demiş elini sırtıma koyup beni oraya doğru yönlendirmeye başlamıştı.
Tuvalete vardığımızda benim için kapıyı açıp geçememi işaret etmişti. İçeriye girip bir kabine girdim, tam kapıyı kilitleyecegim sırada Hyunjin hyung kabine girip kapıyı kapatmış ve kilitlemişti.
Hyunjin
"Sence şu an seni o kadar kolay bırakır mıyım? Her şeyin beni yükseltmeye o kadar yetiyor ki."Diyip saskinca bakan benim dar kabinde olabildiğince yakınıma gelip ellerini sırtıma çıkartıp yavaşça belime doğru indirmiş ve tişörtümün içine elini sokup soğuk elleriyle çıplak tenimi oksamaya başlamıştı.
Bir elinide yanağıma çıkartıp orayı biraz okşadıktan sonra. İki elinide bacaklarıma götürüp beni kucağına almış kabının duvarlarına yaslamıştı, refleks ile ellerim omuzlarına çıkmıştı.
Jeongin
"Hyung..."Hyunjin
"Söyle güzelim?"Jeongin
"Yaptığın yanlış."Hyunjin
"Hayır yanlış değil, birbirimize hissettiğimiz duygularin aynı olduğuna yemin edebilirim Jeongin, izninle devam edebilir miyim?"Yavaşça başımı sallayıp onu onayladım. İki elide baldırlarımda gezerken yüzünü yüzüme yaklaştırmış o dudaklarımızı birleştirmeden ben birleştirip ellerimi yanaklarına çıkartmıştım.
Yaptığım hareketle sırıttığını anlamıştım. O dudaklarını hareket ettirmeye başlamıştı, sertçe öpüyordu, bende elimden geldikçe ona uymaya çalışıyordum.
Nefessiz kaldığımızda ikimizde bir süreliğine nefeslenip dudaklarimizi geri birleştirmiştik.
Pantolonunun altından bile siskinligini hissedebiliyordum.
Kendimi ona sürtüp ondan boğuk bir inleme kazandım.
Dudaklarımızı ayırıp beni kucağından indirmiş. Klozetin kapağını kapatıp altındaki pantolonu baksırıyla beraber indirip alt vücudunu tamamen çıplak bırakmıştı.Klozete oturup beni karşısına çekmiş ve aktimdaki eşofmanla beraber baksırımı indirmisti.
Şimdi bende onun karşısında yarı çıplaktım.
Ayak bileklerimde duran kıyafetlerimi çıkarttım ve Hyunjin'in kasıklarının üzerine oturmam ile o ve benim inlemem bir olmuştu.
Jeongin
"Burada mı yapacağız?"Hyunjin
"Başladığımız işi yarım bırakmamalıyız."Diyip ellerini belime atıp beni kendine bastırmış ve ikimizinde inlemesine sebep olmuştu.
Hyunjin benim başımı biraz arkaya itip boynumun açılmasını sağlamıştı.
Dolgun dudaklarıyla boynumu öpmeye başlamış sonrasında yavaşça emmeye başlamıştı. Bende o sırada kendimi ona sürtmekle meşguldüm.
Sonunda bu durumdan sıkılmış olacak ki başını boynumdan uzaklaştırıp yarattığı izlere bakmıştı.
İki parmağını dudaklarıma sürttüğünde ne istediğini anlamıştım. Ağzımı açıp İki parmağıda ağzıma alıp ıslattım.
Hyunjin bir elini belime koyup beni biraz kaldırmış ve parmaklarını ağzımdan çıkartıp deligimin etrafına sürtmüş ve bir anda bir parmağını içime yollamıştı. Sesli bir şekilde inleyip omuzlarında ki ellerimle tuttuğum yerleri sıktım.
Hyunjin
"Sessiz ol güzelim, birinin duymasını istemeyiz değil mi?"Diğer parmaginida içime soktugunda gözümden bir kaç yaş firar etmişti. Bir kaç saniye alışmam için beklemiş sonrasında makas hareketleri yapmaya başlamıştı.
Yüzümü boynuna gömüp sessizce inlemelerimi saldım. Her parmaklarını açtığında canım çok yanıyordu.
Hyunjin yeterince genisledigimi düşününce parmaklarını deliğinden cikartmisti. Boşluk hissi ile rahatsizca yerimde kıpırdandım.
Hyunjin bol tişörtüm yüzünden açılmış omzuma bir öpücük kondurmus, aletini deligime konumlandırmıştı.
Hyunjin
"Sessiz ol tamam mı?"Başımı sallayıp elim ile ağzımı kapattım.
Bir kaç saniye sonra Hyunjin kendini yavaşça benim içime itmiş ve birazını almamı sağlamıştı. Bu doluluk bile canımı acitmaya yetmiş dudaklarımın üzerindeki elim yüzünden iniltim mırıltı gibi çıkmıştı.
Hyunjin kendini içime tam olarak sertçe ittiginde hepsini içime almam ile elim bile o inlemeyi sessizlestirmeye yetmemişti.
Jeongin
"H-hyunjin canım y-yanıyor."Hyunjin
"Birazdan gecicek bebeğim, o güzel göz yaşların zevkten akacaklar.Başımı omzundan kaldırıp yaşlar akan gözlerimle ona baktım o ise bana gülümseyerek bakıyordu.
Temiz eli ile yanaklarımda ki yaşları silmiş saçlarımı geriye doğru taramıştı.
Ellerini belime geri götürüp beni kucağında zıplatmaya başlamış, her seferinde içime girip çıkan büyük aletiyle zevki en doruklarıma kadar hissetmiştim.
_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ship -Hyunin
Fanfictionünlü k-pop grubu Stray Kids'in fanları hyunin shipinden nefret ederler hep hyunin yan yana geldiğinde linçlerlerdi fakat nereden bileceklerdi o shipin gerçek olduğunu.