2🎤

211 32 3
                                    


Hepimizin makyajları bitince sıraylar yerdeki puflara oturduk.

Sıra şöyleydi:

Changbin, Minho, Jisung, ben, Hyunjin, Seungmin, Felix, Chan.

Yayın başlayınca bir anda bir sürü kişi dolmuştu bizde artık fanlar ile konuşmaya başlamıştık.

Bir kaç oyun oynamış dans etmiş şimdi bizim için yapılmış pastayı üfleyecektik.

Chan hyung pastayı almış ortaya geçmiş bizde onun etrafına sıralanmıştık.

Chan hyung hepimizin dilek dilemesini söylemiş bir dakika kadar sessizlik olmuştu. Ben Hyunjin hyungun beni fark etmesini dilemistim.

Herkes dileklerini dileyince 5 rakamlı mumu hep beraber üflemistik. Küçük bir alkış. Sonrasında pasta masaya geri konulmuştu ve eski yerlerimize geri oturmuş, bir kaç tane daha oyun oynadıktan sonra kendi aramızda sohbet etmeye başlamıştık.

Yani başlamışlardı, ben şirkete girdigimden beri durgundum, her idol öyle bir şey görse durgunlaşırdı.

Cidden neden gruptan ayrılmam isteniyordu, her şeyimi tüm emeklerimi bir çöpe atıp ayrılamam ki. Yapamam, beni sevenleri bırakamam, özellikle üyeleri.

Elimi tutan el ile Hyunjin hyunga döndüm. Sessizce konuşmuştu.

Hyunjin
"Çok durgunsun sabahtan beri."

Jeongin
"Şirketin önündeki pankartı görmedin mi, durgun olmam gayet normal."

Hyunjin
"Gördüm."

Jeongin
"O zaman neden soruyorsun?"

Minik bir sessizlik sonrası omzuma başını koymuş elimi daha sıkı tutmuştu.

Hyunjin
"Gitmeni istemiyorum Jeongin. Beni ayakta tutan tek kişi sensin."

_


Ship -HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin