Birinci Bölüm

5.7K 264 29
                                    

Şey aylar sonra bölüm hsjwjssksk

Başlamadan oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

***

"Sonunda Allah'ım çok şükür." Diyen Duygu yanındaki pek onu takmayan kızın alnından öpmüştü.

"Anne tamam yedin kızı." Diyen Meriç kollarını birbirine bağlayıp, Gökçeye bakmaya başlamıştı.

Gökçe ise Samet'in ona verdiği oyuncak traktörle oynuyordu. Tüm dikkatini ona vermişti.

"O itleri buldunuz mu peki baba?" Diyen Savaş ile Samet hafif sırıttı.

"Depodalar." Dediğinde tüm oğulların da bir sırıtış oluşmuştu. Duygu ise kaşlarını çatmıştı.

"Camet...(Samet)" diyen Gökçe ile Samet bey hızla ona dönmüştü.

"Efendim güzelim." Dediğinde Gökçe bu sefer gülmüştü.

"Bebeşim (bebeğim)" diyerek gülmüştü. Samet onu gördüğünde ona bebeğim dediği için sürekli aklına o geliyordu.

Onunla beraber abileri de gülerken Gökçe onlara dönmüştü.

"Eneş." Derken hepsine bakıyordu. Enes'i arıyordu ve onu bulmuştu.

Enes heyecanla ayaklanacakken Savaş ondan hızlı davranmış ve Gökçenin yanına gelmişti.

"Gökçe sen bana gel abicim. Bak hem benim adım da Savaş." Dediğinde Gökçe hızla Savaşa dönmüştü.

Savaşı fazlasıyla incelediğinde ellerini hızla onu kucağına alması için uzatmıştı. Savaş gülümseyerek onu kucağına alırken, Gökçe yorgun gözlerle kafasını Savaş'ın boyun girintisine gömmüştü.

Savaş geri yerine otururken Gökçenin güzel sarı saçlarını okşuyordu.

"Bebeşim." Derken bunu Savaşa söylemişti. Savaş gülerek Gökçenin boynundan öpmüştü.

"Sen asıl benim bebeğimsin." Dediğinde Gökçe kıkırdamıştı. Sıcak nefesi ise Savaşı rahatlatmıştı.

Aklına gelen şeyle konuşmuştu.

"Acıktın mı sen Gökçe? Anne sen bir şeyler hazırlasana Gökçe'ye." Dediğinde Duygu hızla ayaklanmış mutfağa ilerlemişti.

Gökçe ise aklına ilk gelen ve en sevdiği meyveyi bağırmıştı.

"Kapuz!" Dediğinde diğerleri gülerken Duygu da mutfakta derin bir kahkaha atmıştı.

"Sana karpuz da keseceğim annecim." Diyerek ona seslenen Duygu ile Gökçe kafasını yana atarak gülümsemişti.

"Hıhım..." derken beklemek için kafasını Savaşın boynuna geri yaslamıştı.

Hepsi dikkatle Gökçe'ye bakarken Gökçe kendi kendine lafa girmişti.

"Puffff... vınnn, vınnn." Diyerek sallanmaya başlarken Savaş gülerek Gökçe'ye bakıyordu.

"Gökçe güzelim bana bak bakayım." Diyen Samet ile Gökçe heyecanla ona dönmüştü.

"Hı?" Dediğinde Samet gülerek Gökçe'yi kendi kucağına çekmişti. Ne kadar küçük olsada ona ailesi olduklarına söylemeliydi.

"Bebeğim-" dediğinde Gökçe hızla Samet'in sözünü kesmişti.

"Bebeşim." Dediğinde diğerleri kıkırdarken  Gökçe de sevimlice Samet'e bakıyordu.

Samet ise karşısındaki kızının eşsiz güzelliği ve tatlılığı karşısında onu yememek için zor duruyordu.

GÖKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin