Bölüme başlamadan oy vermeyi unutmayın.
***
"Enes artık sussan mı oğlum?" diyen Duygu ile Enes omuz silkerek derin bir iç çekmişti. Enesin üzgün olduğunu anlayan Gökçe hızla annesinin yanından kalkarak Enesin yanına gelmişti.
Koltuktan çıkmaya çalışması diğerlerinin gözlerine gelirken kıkırdamışlardı, Gökçe ise onları takmadan en sonunda koltuğa çıktığında Enes'in önüne geçerek kucağına çıkmıştı.
Enes onun bu tatlı hallerine bile her an eriyebileceği için kafasını yana çevirmişti. Gökçe de onunla beraber kafasını ona doğru eğmişti.
"Eneş." Derken eliyle Enes'in yüzünü tutarak kendine çeviriyordu. Enes cevap vermeyince Samet konuşacakken Gökçe yine devam etmişti.
"Eneş, Eneş, Eneş şen neyden güymüyoşşun." (Enes, Enes, Enes sen neden gülmüyorsun?) derken Enes dudaklarını büzerek Gökçeye dönmüştü.
"Sen bana niye ilk abi demedin ki Gökçe?" dediğinde Gökçe hafif düşünürken dudaklarını büzmüştü. Daha sonra ona ne diyeceğini düşünürken diğerleri dikkatle Gökçeyi izliyordu.
Gökçe ise bu sefer şirince sırıtarak kafasını Enesin göğsüne gömerken, dudaklarını abisinin boynuna bastırmıştı.
"Ayşkim diyeyim mi şana da, abiy de deyim ama şen işteysen." (Aşkım diyeyim mi sana da, abi de derim istersen.) dediğinde Enes en sonunda kocaman gülümseyerek kafasını Gökçenin boynuna bastırarak öpücükler bırakmaya başlamıştı.
Bu Gökçeyi güldürmeye başlarken, gür kahkaha tüm evi inletiyordu.
"Enes'i nerede sıkıştırıyoruz ikiz." Diyerek mırıldanan Savaş ile Barış alayla sırıtmıştı.
"Boş bulduğumuz her yerde ikiz." Dediğinde ikisi derin bir nefes vermişti. Gökçe en sonunda ayağa kalktığında derin bir nefes vermişti. Duygunun yanına gelirken ellerini uzatarak onu kucağına almasını isteyen bakışlar atmıştı.
"Gel güzelim." Dediğinde Gökçe gülerek annesinin kolları arasına girerek annesinin yanağına derin bir öpücük bırakmıştı. Bu öpücük diğerlerini gülümsemişti.
"Bebeşim." Dediğinde herkes gülerken Gökçe annesine bakarak konuşmuştu.
"Mayno yapayım mıığ? Öydek de koyayım içiğnee!" (Banyo yapalım mı? Ördek de koyalım içine!") dediğinde Duygu anında kızı ile beraber ayaklanırken gülerek kızının burnuna burnunu sürtmüştü.
"Yapalım birtanem, biz yukarıdayız." Dediğinde anne kız yukarıya çıkarken Samet gülerek arkalarından bakmıştı.
"Kaldık mı şimdi böyle baba ya?" diyen Savaş ile Enes gülerek ayağa kalktı.
"Eee ne yapalım oğlum annen 3 yıldır bu anı bekliyordu." Dediğinde bütün hepsi gülerken beraber sohbet etmeye devam etmişlerdi
***
"Mis gibi kokuyorsun ama sen yiyeceğim şimdi seni." Diyen Duygu ile Gökçe gülmüşlerdi. Yüzlerinde ki maskeler ile gülerek birbirine bakan anne kız fazlasıyla tatlılardı.
"Maşkeyi ne jaman şileceçeş ayne." (Maskeyi ne zaman sileceğiz anne.) dediğinde Duygu gülümseyerek kızına baktı.
"Birazdan sileceğiz annecim." Dediğinde Gökçe usluca başını sallasa da annesi kıyafetleri hazırlamak için odaya girdiğinde hızlıca odadan çıkmıştı. Üzerinde ki pembe, şapkalı bornozuyla paytak adımlarla aşağı inerken abileri ve babasını görmesiyle kocaman gülümsemişti.