Konu:
THE GAME! yeni yayına girecek olan bir televizyon programıdır. Programa 12 kişi katılacak ve bir alanda farklı engelleri geçerek çıkışa varan ilk katılımcı oyunu kazanacak ve ödül olarak 1 milyon dolar alacaktı. Her şey eğlenceli görünüyordu ama hiçbir şey göründüğü gibi değildi...
6 kız 6 erkek toplam 12 kişi olacak. Lütfen aşağıdan istediğinizi seçip bilgileri yanına tek yorum halinde yazın.
Görünüşü panoma pinterestten link olarak atın. DM kullanmıyorum, oradan atanların katılımı geçersiz sayılacak ve eğer başka biri onun yerini isterse ona verilecektir.
Şartlar:
◇ Aktif okuyucu olma. (haftanın her günü değil tabii ki. benim de aktif olamadığım zamanlar oluyor sonuçta tek hayatımız burası değil. o yüzden haftada bir gün bile aktifseniz kabul. ama yb yayınlandıktan bir hafta geçmiş ve bir karakterin sahibi bölümü hâlâ oylamamışsa kitaptan atılır.
◇ Bölümlere oy verme ve her bölüme yorum yapma.
◇ 1 prim (şart olsun diye sadece hehe)
Yer: Amerika-New York
Karakterler:
Kızlar: (Almak istediğiniz rolün yanına aldım yazın.)
1) Üniversite Öğrencisi (Para için katıldı)
2) Kendi İşi Olan (Ek sermaye için)
3) Zengin (Eğlenmek için)
4) Üniversitesi Ögrencisi 2 (Eğlenmek için)
5) Sevgilisinden Ayrılan (Kafa dağıtmak için)
6) Üniversite Öğrencisi 3 (Arkadaş zoruyla)
Erkekler:
1) Üniversite Öğrencisi (Para için)
2) Kendi İşi Olan (Ek sermaye için)
3) Zengin (Eĝlenmek için)
4) Üniversite Öğrencisi 2 (Eğlenmek için)
5) Sevgilisinden Ayrılan (Kafa dağıtmak için)
6) Üniversite Öğrencisi 3 (Arkadaş zoruyla)
Künye:
Ad: (kurban olayım akılda kalacak bir şey olsun qhsjnajsoqka. birde yabancı.)
Soyad:
Lakap:
Yaş (ögrenciler 20-22, diğerleri 23-25):
Görünüş: (burada betimle ve panoma karakter adıyla pinterestten link at) !Kıyafet savaşçı vs gibi abartı olmasın gündelik olsun. Resim boydan olmak zorunda değil ve Anime-çizim şeklinde olacak. (siyah beyaz olamaz.)
Kişilik:
Alerji: (1 tane)
Fobileri: (en az 1, en fazla 4)
Renk: (yanına aldım yazın)
Bordo
Siyah
Beyaz
Mor
Mavi
Turuncu
Cyan
Sarı
Pembe
Kırmızı
Kahverengi
Yeşil
DM YOK!
Şimdilik bu kadarr. Eğlenelim!
☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『 THE GAME! 』
Mystery / ThrillerKATILIM KAPALI THE GAME! yeni yayına girecek olan bir tv programıdır. Programa 12 kişi katılacak ve bir alanda farklı engelleri geçerek çıkışa varan ilk katılımcı oyunu kazanacak ve ödül olarak 𝟭 𝗺𝗶𝗹𝘆𝗼𝗻 𝗱𝗼𝗹𝗮𝗿 kazanacaktı. Her şey eğlence...