Giriş 1 ×

120 15 151
                                    

Ellie okul çıkışı sokakta yürürken rüzgarla savrulup yere düşen bir kağıt gördü. Ne olduğunu merak edip eğilerek kağıdı aldı.

" Hayallerinize Hoşgeldiniz!

The Game! yeni yarışma programı katılımcılarını bekliyor.
Kimimiz öğrenci, kimimiz çalışan, kimimiz üzgün, kimimiz sevinçli... Ama hepimizin hayalleri var. Bu hayallere The Game! ile ulaşabilirsiniz.

Çeşitli engeller bulunan sığınaktan ilk çıkan 1 milyon doların sahibi olur!!

Sonuçta zor olan başlamak değil, bitirmektir.

Ne dersiniz, hoş değil mi?

İletişim Bilgileri
05xxxxxxxx
thegame1.tv@gmail.com
Adres: xxxxxxx

Eğlenelim! "

Okuyunca gülümsedi, kulağa eğlenceli geliyordu. Katılacaktı, kağıdı evde detaylı incelemek için cebine koydu.

Rüzgarda kahverengi saçları dalgalanan Kai Blair, evinin sokağına girmişti. Yolda birkaç çocuk oyun oynuyordu, bazıları rahatlarını hiç bozmadılar bazıları Kai'yi inceliyorlardı.

Kai onlara aldırmadan apartmanının önüne geldi. Kapının demirlerine sıkıştırılmış bir kağıt parçası gördü ve alıp kapıyı açtı.

Apartmanlarında asansör yoktu bu yüzden
5. kata kadar yürüyerek çıkıyordu ve haliyle çok yoruluyordu, zaten okul ayrı yorucuydu...

Sonunda eve vardı, anahtarıyla kapıyı açıp içeri girdi. Diğerleri evde değildi, Kai çantasını yere atıp yatağa atladı ve aşağıda bulduğu kağıdı okumaya başladı.

" Hayallerinize Hoşgeldiniz!

The Game! yeni yarışma programı katılımcılarını bekliyor.
Kimimiz öğrenci, kimimiz çalışan, kimimiz üzgün, kimimiz sevinçli... Ama hepimizin hayalleri var. Bu hayallere The Game! ile ulaşabilirsiniz.

Çeşitli engeller bulunan sığınaktan ilk çıkan 1 milyon doların sahibi olur!!

Sonuçta zor olan başlamak değil, bitirmektir.

Ne dersiniz, hoş değil mi?

İletişim Bilgileri
05xxxxxxxx
thegame1.tv@gmail.com
Adres: xxxxxxx

Eğlenelim! "

1 milyon dolar mı? Kai bunu duyunca gözleri açıldı, 1 milyon dolarla istediği çoğu şeyi alabilirdi.

Katılmak için iletişim bilgilerinden numaraya mesaj attı.

Akane Kuro, arkadaşlarıyla okuldan çıkmışlardı. Sohbet ederek yürürlerken bir parka oturdular.

Arkadaşlarından biri "Duydunuz mu, yeni bir program başlayacakmış ve yarışmacıları seçmek için bir seçme düzenlenecekmiş. Sosyal medyada çok konuşuluyor şuan." Sonra diğerlerine telefonunu uzatıp broşürdeki mesaji gösterdi.

"Akane, sen katılsana."
"Aynen, 1 milyon dolar diyor."
"Kızım sen kesin kazanırsın."

Akane pek katılma taraftarı değildi ama arkadaşlarının baskısıyla formu doldurdu.

Richardson, saçları dalgalanırken havalı bir şekilde okuldan çıkmıştı. Birkaç kız onu kesiyordu, çoğu parası için ilgilenirken çoğu onu yakışıklı buluyordu. Richardson onlarla ilgilenmiyordu.

Telefonunda gezinirken bir sayfaya denk geldi.

@_thegame!official

Hayalleriniz ve eğlence.
Seçmeler Cuma günü yapılacaktır.
.
.[yazılar]
.

Sitedeki postları inceledi, çok takipçili bir hesaptı ve adı duyulmuş bir yönetmenle işbirliğindelermiş.

Richardson, katılmaya karar verdi. Sıkılıyordu, seçmeleri geçerse yarışmada eğlenecekti.

Kianna, az önce sevgilisiyle tartışmış ve ayrılmışlardı. Kianna ayrılmak istememişti, onu seviyordu ama o çeşitli bahaneler öne sürerek ayrılmak istemişti ve yolları tamamen ayrılmıştı.

Kulağında kulaklık, müzik dinleyerek yürüyordu. Kaç zaman geçirdiği, bir sürü anıları olan sevgilinle ayrılmak kolay değildi, Kianna üzgündü ve ne yapacağını bilmiyordu.

Her gün sevgilisiyle yürüdüğü yoldan yürüdü bugün, onsuz.
Artık onu düşünmeyi bırakmalıydı.

Birden burnuna taze simit kokusu geldi. başını kaldırdı ve kenardaki simitçiyi gördü.
Canı hiçbir şey yemek istemiyordu ama ayakları simitçiye doğru gitmeye başladı.

Bir simit istedi, satıcı sıcak simidi kağıda sararak Kianna'ya verdi. Kianna simidi aldı ve parasını verdikten sonra tekrar yürümeye başladı.

Kianna ilerledikten sonra tenha bir yerdeki banka oturdu. Simidi kağıttan çıkardı ve yemeye başladı.

Simit bitince elinde kağıdı atmak için buruşturdu fakat sonradan farketti, bu fırıncıların kullandığı kağıt değildi, bir broşürdü...

Kağıdı açıp okudu ve kafa dağıtabileceğini düşündü. Telefonunu açıp adrese mail attı.


-Bölüm Sonu

Yeni bir katılımcımız daha geldi, önceki bölümden bakabilirsinizz


Eğlenelim!


『 THE GAME! 』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin