DUYURU:Arkadaşlar artık biz bu hikayeyi bir arkadaşımla birlikte yazacağız.Çoğunlukla +18 sahneleri ben yazacağım.O da hafif +18 sahne yazar neyse şimdiki bölümünüz*Sıla'dan iyi okumalar...*
DENİZ'DEN
Poşetlerle birlikte yukarı çıktım.OHAA tamam bu adam zengin ben de öyle sayılırım.Ama 13 poşet var ve hepside o kadar dolu ve ağırdı ki taşımakta zorlanıyordum.Evet poşetleri yatağa attım ve kendimde yatağa oturdum.Poşetlerin içini açtım kış mevsimine yeni girmiştik bu yüzden hep kazak,uzun kollu tişört, uzun kollu elbisler,iç çamışırları,makyaj malzemeleri ve gecelikler... BİR DAKİKAAA NE DEDİM BEN AZ ÖNCE GECELİK Mİİ!?!İyi ama bunların hepsi aynı model ve hepside çok açık!Pijama olmalı burada değil mi??Yok artık pislik pijama almamış!!Aşağıdan bir ses geldi "Gecelik giyeceğin için pijama almadım!"NE E?Bu adam benle dalga geçiyor olmalıydı.Bir kazak ve eşofman altı giydim.Telefonada yeni sim kartını taktım.Beni gördüğünde "Evet konuyu uzatmayacağım.Yarın seni annenden istemeye gideceğim.O güzel elbiselerden giymeyi unutma.Tamam mı güzelim?"Bir anda kendimi tutamadım. AMA BEN SENİ İSTEMİYORUM.ANLAMIYOR MUSUN?AYRICA ELBİSELERİNİDE İSTEMİYORUM TEK İSTEDİĞİM SENDEN KURTULMAK ANLIYOR MUSUN?"Bana bağırma Deniz.Ayrıca sana istiyor musun diye sormadım.Ben seni seviyorum ve eninde sonunda sende beni seveceksin."Off bu adam neyin kafasını yaşıyordu?Tamam ondan hoşlanmış olabilirim fakat bu onla evleneceğim anlamına gelmez.Ama yapmazsam annemin emekleri çöpe gider.Tamam dedim ve sofrayı hazırlamaya başladım. Yemekleri yedik ve sofrayı toparlayıp bulaşıkları makineye attım.
EGE'DEN
Benim güzelim beni istemiyor.Ama oda beni seviyor farkındayım.Birgün iyiki evlenmişim diyecek.Yanına gittim.Gecelik giyeceksin dimi bugün?Diye sordum"Kazakla yatacak halim yok ya!"Dedi.Peki tamam ben odada seni bekliyorum."Bugün yapmayız değil mi?"Neden yapmayalım? diye sordum."Şey ben regl olmuşumda..." O zaman yapmayız.Ama birlikte uyuruz.Dedim."Tamam"
EVET AŞKOLAR BÖLÜM NASILDI???YORUM YAPIP VOTE ATMAYI UNUTMAYINN!SİZİ SEVİYORUM BAY BAYYYY!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA AŞK
Teen FictionBu hikaye +18 dir ona göre yorum yapınız... Bu hikayede çoğu şey zorladır ve kurgudur. İlk kitabım arkadaşlar...