Bölüm 7

1.1K 2 0
                                    

Vakit:Akşam
"Buğlem?"
"Evet sevgilim senin için geldim"dedi.İzin almadan içeri girdi. " Kızım baş git sen beni terk ettin! "Dedim." Hayır sen beni terk ettin!"Dedi.   " Sen beni en yakın arkadaşımla aldattın sen yine o piçin yanına gitsene!"
"Ben onu değil seni istiyorum Ege" dedi ve dudağıma yapıştı. Şoka girmiştim kaç yıllık ilişkimizi en yakın arkadaşım için satan birinin bana dönmek istemesi... Tabiki kabul etmeyeceğim. Ben denize aşıktım onu seviyordum.
DENİZDEN DEVAMKE
Evett çikolatamı ve birkaç şey daha aldım. Acaba Ege kızar mı. Amann kızmaz heralde nasıl olsa benden zengin. Marketi biraz temizlemiş olabilirim aman neyse.

Ben bunları düşünürken eve gelmiştim bile.Tam zili çalcaktımki kapı açıkmış açtım. "Aşkım ben geldim bu arada büssürü şey aldım istersen beraber yeri-" sözüm yarıda kesildi. Başımı misafir odasına çevirdiğimde bir kız ve Ege'yi öpüşürken gördüm.
"E-Ege"Egeyle öpüşen kız ve Ege bana döndü. " Sevgilim hiç bişey göründüğü gibi değil"dedi
İsteksizce gözyaşım  döküldü ağlamak istemiyordum değmezdi. Demekki Benimkide hoşlantıdan fazlasıymış. Aşık olmuşum ilk defa ve ilk aşk acımı çekiyordum. "Allah belanızı versin! " hızlıca kapıyı çarpıp kendimi dışarı attım. Gözyaşlarım hızlanmıştı en azında yağmur yağıyorduda göz yaşlarım belli olmuyordu.hemen bi ara sokağa girdim(yazar:Salaksın yeminle salaksın) Takip edildiğini hissediyordum arkamı döndüğümde siyah kapışonlu biri vardı. Kapşonunu çıkarınca gördüğü kişiyle şok oldum.
"A-Ayaz"
Not:Ayaz liseden beri Denize plotanik aşık buda bir eski sevgili vakası değil WPŞEPQLQ
"Evet senin için geldim Deniz. Bak kaç yıldır seni seviyorum nolır bi şans ver. "
"Ne şansı be benim sevgilim var" vardı aslında ama bu onu bilmiyor.
"İstekle olmuyorsa zorla oldururum*" dedi ve cebinden bişey çıkardı. Silah mı o? Sıçtık.
Siktir siktir siktir
Ve silahı sıktı. Nedense bir anda uykum geldi. O bana zarar vermeye kıramazdıki sanırım beni bayıltıp kaçıracak. Bu dahada kötü lan! Yavaşca gözlerim kapandı.
Bilmem ne kadar süre sonra
Bi odada uyandım. Ellerim kelepçedeydi.Hareket ediyorum. Ve ileri biri girdi.
"Aa benim küçük sevgilim uyanmış. "
"BIRAK BENİ SENDEN NEFRET EDİYORUM SEN TAM Bİ-"
"Ama ayıp lütfen sus" dedi alaylı bir sesle. Üzerine çıktı. Hayır bu tekrar olamaz! Ve öpmeye başladı. Umarım sadece öper ileri gitmez. Ve bir anda kapı açıldı. Ve bir silah sesi... Üzerimdeki kanla çığlık attım. "Korkma sevgilim benim Ege"dedi." Ne sevgilisi be! "Dedim" Lütfen bunları evde konuşalım"dedi.Onu dinlemeden küsmek istemiyorum ama bildiğin öpüşüyorlardı! "Peki seni dinleyeceğim ve beni sonra salacaksın" dedim. "Beni anlayacağını biliyordum sevgilim" dedi. Arabaya bindik. Hiçbirimiz konuşmuyorduk. "Sana öpmek dışında dokundu mu? " dedi. "Hayır" dedim.
EVE GELİNCE
Misafir odasında oturuyodum söze nasıl başlayacağını bilmiyor gibiydi. Ve anlatmaya başladı sonunda(şükür).
"Bilmem inanacakmısın ama ben yinede anlatıyorum. O kız beni eski sevgilim ve beni aldattı ve o beni öptü. Beni en yakın arkadaşımla aldattığı için ona asla geri dönmeyeceğim. Dediğim gibi istediğini düşün ama bunlar doğru"
"Sana neden inanıyım kanıt bile yok" Aslında affetmek istiyorum. Ama aldatılma fikri... Üzüyordu işte
"Kamera var evde"
"Göster o zaman olanları. Bide gelirken su getirir misin? "
Odadan çıktı ve elinde suyla bilgisayar la geldi. Olanları izletti. İyikide dinlemişim yoksa boş yere küs çektim adama."Yarın seni istemeye geliyorum annen sonunda müsait olabilmiş"İçtiğim su boğazımda kaldı. Öyle bir anda söylenir mi lan! Ölüyodum.Peki diyebildim sadece sonrada yatak odasına çıktık giyinip yattık

Diğer bölüm Denizi istiyolarr
Nasıl bölümdü?
Sizleri seviyorum💋
-Azroş

ZORLA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin