2. Bölüm

2.6K 6 3
                                    

AZRA'DAN
Uyandım etrafıma bakındım. Burası neresi neredeyim ben? Bir saniye ben en son o patronum olacak adamlaydim. Off gözümü ovusturackken elimi hareket ettiremediğimi anladım baktım. İki elimde kelepceliydi. Bağırmaya başlayacakken sesim çıkmadı. Ağzımda bağlı bir bez vardı. Ayaklarımda ise ayağa takılan zincirlerden vardı(adını unuttum)
Etrafa biraz daha dikkatli baktığımda kırbaçlar, zincirler, kelepçeler, bir sürü kesici alet ve çikolata sosları vardı. Aklıma ilk gelen şey bdsm oldu. Yo yo yo. Ağlamaya başladım. Sonra patronum olacak o adam geldi.

EFE'DEN
Benim Küçük Kızım uyanmış ve ağlamaya başlamıştı. Yanına gittim ağzını açtım. Bağırmaya başladı. "SENİ PİSLİK HEMEN ÇÖZ BENİ BİRDE BAĞLAMIŞSIN HEM ALLAH AŞKINA BU ODA NE AYRICA ASLA BU ALETLERİ ÜZERİMDE DENEMEYİ VE DOKUNMAYI DÜŞÜNME!?!" Derin bir nefes aldım. Bak güzelim bana bağırma ayrıca evet o aletleri senin üzerinde deneyeceğim ve sana dokunacağım. Bir saniye senin annen ile benim babam büyük bir projeye imza atacaklar yarın. Yoksa babama annenin hayallerini yıkıp imza atmamasını söylesem mi? Tekrardan bağırmaya başladı "PİSLİK ŞEREFSİZ BUNU YAPMAYI NASIL DÜŞÜNÜRSÜN ADİ KÖP-" Derken sözünü kestim Saydırmaya devam etmeden önce kararını ver. Ya annenin hayallerinin suya düşmesini sağlarsın ya da bugün bu gece BDSM gerçekleşir kararın ne?

AZRA'DAN
Anneme asla böyle birşey yapamazdım. Ayrıca BDSM hakkında da pek bir deneyimim yoktu. Hiç biriyle ilişki yaşamamıştım. Kararımı hiç istemesemde vermek zorundaydım. Peki tamam istediğini yapacağım ama bu sadece bir kere olacak değil mi? Karşımda pis pis sırıtıyordu ve dedi ki "İstersen her zaman yaparız bebeğim!" Ay bu adam bana kafayı yedirtecekti. Sonra konuşmaya başladı. "BDSM hakkında bir deneyimin olmadığını ve hiç ilişkin olmadığını biliyorum. Bunun için ağır ağır gideceğim. Sen istemediğin sürece içine girmeyeceğim merak etme. Şimdi diyorsundur ki o masadaki aletler onları gerçekten kullanacak mısın? Şöyle diyeyim. Bana bağırırsan ve istediklerimi yapmazsan kesici olmayanlar dışındakileri evet kullanabilirim. Başka soru? "
Ay yok ben bu adamı gebertirim. YOK diye bağırdım. Sonra benim ellerimi çözdü ve önüme bir tepsi bırakıp çıktı. Çok açtım orada yemekte yememiştim yemeği yemeye karar verdim ve yedim. Sonra Efe Bey geldi. Ve son hatırlatmalarını yaptı.
"Şimdi seni çözeceğim biraz sende zevk al diye ama sonra ben zevk almam için seni tekrardan bağlayacağım." Usulca başımı sallamaktan başka çarem yoktu.

EFE'DEN
Kafasını salladı. Heyecandan yerimde duramıyordum. 5 yıldır bu anı bekliyordum. Ayaklarını da çözdüm. Ve dayanamayıp üstüne çıktım. Tişörtü eteklerinden tuttum. Bana yapma dercesina bakıyordu. Ama eminim bu onunda hoşuna gidecekti. Ve tişörtünü çıkardım. Karşımda sutyen ile duruyordu. Bu durumdan utanmış olacakki gözleri doldu. Sutyen den taşan göğüslerine dayanamadım ve kopcasını açtım.

AZRA'DAN
Işın ucunda annemin emekleri olmasa asla böyle bir işe kalkışmazdım. Sutyensiz kalınca gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Benim üstümden kalkmadan dediki "Ağlama ve bunu sende iste bunu sana zorla yapmıyorum seçenek sunuyorum." (yazar:ya dedemde öyle diyordu) Benim ağlamam durmayınca bağırdı. "BANA BAK AĞLARSAN HEM SANA DOKUNURUM HEM DE BABAMI ARAYIP İŞİ İMZALAMA DERİM!?!"
   Hemen göz yaşlarımı sildim. Annem için bu fedakarlığı yapmalıydım. Ama hiç istemiyordum. En azından içime girmeyecekti. Kendimi neyle avutuyordum böyle allahım. Ben bunları düşünürken o bir eliyle göğsümü sıkıyordu. Ağzıyla göğsümün ucunu ısırıyordu. Diğer eli ise pantolonumun düğmesini açmıştı bile. Beni ayağa kaldırdı. Ve siyahın en koyu rengine bürünmüş gözleri ellerini hızlıca takip etti ve pantolonumu aşşağı indirdi. Karşısında alt iç çamaşırım ile kalmıştım. Sonra beni hızlı ve kuvvetli bir şekilde yatağa itti. Göğsümü delercesind ısırıyordu. Ağzımdan bir inilti çıktı. Bu hoşuna gitmiş olacak ki daha hızlı ve kuvvetli ısırmaya başladı. Artık oda inlemelerim ile dolmuştu. Sonra göğsümün ucunu bıraktı ve dudağıma yöneldi. İlk başta masumca öpmeye başladı. Artık ağlamıyordum. Şaka gibi ama bu gerçekten zevk veriyordu. Sonra sertçe öpmeye başladı dudağımı ağzımdan bir inleme daha çıktı. Alt dudağımı ısırdı ve emmeye başladı. Çekiştire çekiştire alt dudağımı emiyordu. Ben napıyor muydum? Karşılık veriyordum. Sonra dudağımı bıraktı ve boynuma yöneldi. Öpmeye başladı gidiklaniyordum. Gülünce "Hoşuna mı gitti?" diye homurdadı. Evet dedim. Sonra boynumu emmeye başladı. Hâlâ zevkten gülümsüyordum. Son hamlesi ısırmak olmuştu ve bu benimde gözümü döndürmüştü. Bende onun üzerini çıkarmaya başladım. Sonra ellerim şortunu buldu. Onuda aşağı doğru indirdim. Karşımda boxer ile duruyordu.

EVET BEBİŞLERİM YENI BÖLÜMÜ HEMEN ATMAK İSTEDİM. YENI BÖLÜMÜ YARIN ATMAYI PLANLIYORUM AMA YETİŞİRSE BUGÜN DE ATARIM. DİĞER BÖLÜMDE +18 İYİ OKUMALARR VOTE ATIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN

ZORLA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin