DENİZ'DEN
Aleyna mı?Aleyna da kimdi?Yüzüne şok içinde baktım Ege'nin."Ege...Aleyna kim?"biraz duraksadı."Aşkım A-Aleyna nerden çıktı şimdi?"hahaha(!)"Birde kekeliyorsun ya yazıklar olsun sana.Gidiyorum ben!"üstümü giydim ve sahile doğru yürümeye başladım.Ağlıyordum...Hem de hıçkıra hıçkıra.Nasıl nasıl olurdu bu.Sahile vardım ve kumların üzerine oturdum.Üstümdeki siyah sweetin kapşonunu çektim kulağıma kulaklığımı taktım.Sonra yanıma bir kız oturdu.Kumral saçlı kahve gözlü bir kızdı ve tuhaf bir şekilde kız Ege'nin yüzünü andırıyordu.Kız şöyle dedi"Neden ağladığını biliyorum.Ama nerden bildiğimi söyleyemem.Bu seninle ilk ve son karşılaşmamız olacak.Tek söyleyeceğim açıklamasına izin ver...Ege'nin..."NE E?Ege'yi tanıyor muydu?İsmini sorsam kesin söylemezdi.Neden bilmiyorum ama o na "P-Peki..." dedim ve kalkıp Ege'nin evine doğru yürürken birine çarptım.Adamın yüzüne bakmadan "B-Ben çok özür dilerim...gerçekten isteyerek olmad-"derken adam bir anda bana sarıldı.Bende yüzüne baktım ve ne mi oldu.HASSİKTİR yani gerçekten HASSİKTİR.ABİM!Sonra hemen beni bir banka oturttu."Abicim iyi misin ne oldu neden ağlıyorsun?Ayrıca Ege nerde?"Abimin babamın ölmedğinden bile haberi yoktu.Ayrıca abim benle küstü ama unutmuştu sanırım.Abime önce Ege olayını sonra babamın olayını falan herşeyi anlattım.Her detaya kadar o demin ki kıza kadar herşeyi.Sonra abim beni ayağa kaldırdı."SANA KİM AĞLAMANI SÖYLEDİ?SİL O GÖZ YAŞLARI HEMEN ŞİMDİ GİDİYORUZ VE HERŞEYİ ÖĞRENECEĞİZ.Ayrıca Deniz...Hep sana küsme sebebimi sorardın ya...Senle konuşmama sebebim benim mafya olmam yurt dışına fln gidiyorum yanında yokum ve benim kardeşim olduğunu öğrenirlerse seni rahat bırakmazlardı.Ama artık buradayım,seni hep koruyacağım tamam mı canım?"
EVET AŞKLARIM BÖLÜM ÇOK GEÇ GELDİ FARKINDAYIM AMA DİĞER BÖLÜMDE GEÇ GELECEK SINAV HAFTAMA ÇOK AZ KALDI GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE
DÜZENLEME:Aşklar bu kitaba devam etmemi isteyenler vote atabilir mi?Ona göre devam edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA AŞK
Teen FictionBu hikaye +18 dir ona göre yorum yapınız... Bu hikayede çoğu şey zorladır ve kurgudur. İlk kitabım arkadaşlar...