Olumm bu sıra baya yoğunum ya, dersler falan derken zaman hızlı geçiyo ama bölüm yazmaya da devam edicemm
Seviliyonuz bebislerr, iyi okumalarr 😋
___________________________________________
Sabah alarm sesiyle uyandığımda gece uyuyakaldığımı anladım. Telefonu elime aldım ve arama hala açıktı!
Acaba konuşsam cevap verir miydi? Denemekten zarar gelmezdi aslında.
"Oğuz, Uyuyor musun? "
Oğuz
Hayır, uyumayacağım demiştim.Nasıl bu kadar saat aramada kalıp hala uyumamıştı! Ben bile hala uykuluydum, onu düşünemiyorum bile.
"Benim kursa gitmem gerek, kapatsam sorun olur mu?
Oğuz
Olmaz, ne kursun var?"Gitar kursum var oraya gitmem lazım ama çabuk biter"
Oğuz
İyi bende diğerleriyle buluşacağım."Tamamm" dedim ve telefonu kapattım. Gitarımı hazırladım ve giyeceğim kıyafetleri seçtim.
(ben beğendim usta)
~Gitar kursunda~
Hoca sonunda geldi. En az yarım saattir bekliyoruz ya. Aslında dersler sıkıcı zaten çalabiliyorum neden gidiyorum ki kursa.
Hoca hala boş boş konuşuyo harbiden sıkıldım ve dersin bitmesine az kaldı.
Bari lavaboya gidiyim yüzümü falan yıkarım diyerek elimi kaldırdım.Hoca
Söyle berat."Hocam lavaboya gidebilir miyim? "
Hoca
Git ama çabuk gel."Tamamm" dedim ve lavaboya gittim.
Kabinlerden birinin kapısı titreyip duruyordu. Ne olduğunu anlamadım aslında ama inleme sesleride geliyordu..
Sanırım ne olduğunu anladım.Yüzümü yıkadım ve kurulamaya başladım. Birden o kabindeki kişiler çıktılar.
"A- özür dilerim rahatsızlık verdiysem"
Barış
Yok yok vermedinn. Aa- sen her şeyi duydun mu..?Kaan
Mal duymamış gibi bir hali mi var?Barış
Sen konuşma yaKaan
Emin misin *az önceki olayı hatırlatan bakışlar*(Bide bana sövmeyin he şimdi, berat bunlarla aynı şehirde olduğunu bilmiyo bunlarda onunla aynı şehirde olduklarını bilmiyoo)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir oyun ve 5 kişi
Romancesmut, tecavüz olayları bulunmaktadır hoşlanmayan kişilerin okumasını önermem. lütfen okurken kurgu olduğunu unutmayın.