~3~

5.4K 82 80
                                    

Okula gitmem lazım ama ben devamını getiriyorumm

Dün valo girmedim ilk kez olumm 😶‍🌫️

Neyse neyse hadi iyi okumalar göt kafalılarr 🫶

___________________________________________

Oğuzun beni itmesiyle içeriye dalmam bir oldu. Etraf çok düzenliydi fakat.. Her yerde kelepçeler, ağız topları, düğmeyle çalışan titreşimli aletler, ip ve daha bir sürü bunlara benzer şey vardı!

Gözümü onlardan ayırıp içerideki kolduğa baktım, ama bakmasaydım daha iyiydi.. Çünkü koray ve kaan bu inlemelerin sahibiydi..

Birden ikiside bana baktı

Koray
Hoşgeldin, sanırım artık birkaç şeyi biliyorsun.

"Bilmek istemezdim aslında.."

Koray gülümsemişti bunu duyduğunda, bizi umursamayıp işlerine devam etmeye başladılar.

Oğuza döndüm, bana bi garip bakıyordu- aslında yeni tanışmıştık ama hiç böyle bakmamıştı..

"Oğuz amacın ne? " (ham yapcak senii)

Oğuz
Sadece bir soru soracağım.

Hiç olmadığı kadar ciddiydi ve bu işin içinde bi bokluk olduğunu anladım

"Sor"

Oğuz
Bu günü benimle geçirmek ve yatak arkadaşım olmak istiyor musun?

Bunu beklemiyordum! Dedikleri karşısında dona kaldım.. Ne yani bizde mi o aletlerle kaan ve koray gibi s-vişecek miydik?!!

"Bunu neden soruyorsun.. " tikrek bir sesle cevapladım.

Oğuz
Berat salak gibi davranmayı bırak. Neden sorduğum apaçık belli.

".. " susmakla yetindim, evet dersem.. Muhtemelen onların yaptığı şeyi yapacaktık ama hayır dersem belkide benimle birdaha muhattap bile olmayacak kadar soğurdu.

Oğuz
10 saniye veriyorum berat.

10
9
8
7
6

Ne demeliydim..

5
4
3
2..

"KABUL EDİYORUM!.. Daha fazla sayma.. "

Doğru bir cevap mıydı bu? Sonu nereye gidecekti?..

Oğuz bunu duyduğunda gülümsemişti. İçeriye gitti. bende bunlarla tek kaldım ve yapabileceğim max şey yere bakmaktı..

İkisindende hala yüksek derecede inleme sesleri geliyor.. Ama tek düşündüğüm ben bundan zevk alacak mıydım.. (Misler gibi alıcann 😋)

Birkaç dakika sonra oğuz elinde bi şişeyle yanımıza geldi. Elindeki ne anlamadım ama yüksek ihtimalle bu işle alakalıydı..

"Bu ne?"

Oğuz
Birazdan anlarsın

Net bir cevap alamamaktan nefret ediyorum! Bunu benim üzerimde kullanıcaktı ve ben ne olduğunu bilmiyorum?!

Bi anda oğuz beni duvara sıkıştırıp yüzüme doğru bakmaya başladı

Kafamı yana çevirdim fakat eliyle çenemi tutup kendine çevirdi

Bir oyun ve 5 kişi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin