~bölüm 1~

9.6K 106 28
                                    

İlk kez hikaye yazıcamm ve yazma özürlüsüyüm bi tıkk kb şimdiden

Beğenirsiniz umarım biraz kısa olducak ama diğer bölümleri uzatırım yüksek ihtinalle.

Şimdiden uyariyim hikayede +18 olaylar falan olucak rahatsız olanların okumasını tavsiye etmem.

İyi okumalarr🫶

___________________________________________

Her zamanki gibi gece yarısıydı gün yorucu geçmişti ve içimden bir ses valorant girersem kafa dağıtabileceğimi söylüyordu.

"Ehh valorant girmeyip ne yapıcam yaa" diyerek girdim.

Bekledim bekledim ve 1 dakikanın sonunda maç bulmuştu. "Oh bee sonunda maç buldu" dedim ama sesin açık olduğnu fark etmemiştim, ne kadar da aptalım! (Sus la değilsin)

Birden reyna konuştu ve sesi mükemmeldi..

Reyna
Değil mi sonunda.

Ardından jett konuştu

Jett
Koray anında yavşama sakın insanlara.

Reynanın adı koraydı! Bunu öğrenmem iyi olmuştu ama sanırım bir işime yaramayacaktı. (Sen o ismi bağıra bağıra söylicen pasamm bekle sadecee)

Neon
Bi susun amk daha başlamadan konuşuyosunuz.

Gekko
Sen karışma yaa Allah Allah sanane oğuz götü.

Bende onlarla konuşsam eğlenceli olurdu.

Raze (berat)
Siz 4 pre olarak girdiniz sanırım?

Reyna, gekko, neon, jett
Evet.

Gekko
İstersen senide ekleyelimm sende bizimle oyna bak çok komik insanlarızdırr

Gekko bana çok samimi gelmişti, zaten girecek duom da yoktu bence onlarla oynasam bi sorun olmazdı.

Raze (berat)
Olur! Benim için sorun yok

Reyna (koray)
Güzel, artık 5 kişi gireriz.

Neon (oğuz)
Kime giriyoruz

Gekko (barış)
Raze'e giriyoruz toplucaa şşjsşaaj

Raze (berat)
Benim ne suçum var yaa jett'e girelim hiç konuşmuyo o!

Jett (kaan)
Konuşuyorum.

〰︎Maç sonu〰︎

Çok samimi insanlardı baya sevmiştim onları, bence son kez biraz daha konuşup gitmeliydim çünkü saat sabahın beşiydi!

Bir oyun ve 5 kişi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin