Pov Xander
După faza de la prânz amândoi s‐au comportat total diferit.
Helix era în gândurile sale,iar Shadow era abătut.
Și toată ziua au continuat să fie așa,ceva e clar,au sentiment unul pentru altul sau cel puțin unul îl place pentru celălalt.
Dacă e adevărat,o să o spună când simt ei nevoia,nu îi pot forța să o facă.
După ce ieșim de la ore fiecare se duce în treaba lui,am noroc că Ruth nu se mai ține după mine.
‐Babe,ce faci?se aude o voce foarte cunoscută mie.
Cred că am vorbit prea târziu.
‐FEMEIE,LASĂ‐MĂ NAIBII ÎN PACE!țip enervat de situație.
‐Uhh,bine,te las.spune și pleacă de lângă mine.
Hm,ciudat ce pot să spun.
În momentul de față merg la casa părinților mei pentru că am uitat o cutie cu ceva chestii de ale mele în fosta mea cameră.
Intru folosind aceleași chei,apoi merg direct în camera mea ignorându-i total pe părinți mei.
Cobor jos,dar sunt strigat de tata care îmi spunea să vin în sufragerie.
‐Ce vrei tată?întreb și mă sprijin de tocul uși.
‐Nu vrei să te muți cu noi înapoi?
‐Care e condiția?întreb sictirit și da știu că sunt părinți mei dar atunci când m‐au dat afară din casă nu s‐au gândit la acest fapt.
‐Să te însorii cu Ruth și apoi de primim înapoi cu brațele deschise.spune mama cu un zâmbet pe buze.
‐Niciodată nu o să mă însor cu fufa acea,acum dacă mă scuza‐ți trebuie să plec.zic și plec din casa în care am copilărit.
Când ajung acasă pun cutia sub pat,iar apoi merg la culcare fiind prea obosit fizic și psihic.
Va urma
CITEȘTI
Player sau nu?
RomanceCe se întâmplă atunci când unui player îi cade cu tronc cineva? Ei bine veți afla pe parcursul cărți. CARTEA CONȚINE ‐BxB ‐GxG ‐Limbaj licențios ‐Greșeli gramaticale ~INTERZIS HOMOFOBILOR~