💜27🧡

77 8 0
                                    

Pov Shadow

Nenorocitul ăla o să doarmă numai pe canapea de acum,dacă vă întrebați de ce,păi ei bine mă doare spatele ca naiba și el sforăie neavând nicio durere.

‐ALOOO,TREZIREA.țip și Helix cade din pat.

‐Ce s‐a întâmplat?întreabă acesta somnoros.

‐Mă duci la baie,iar apoi în bucătărie.zic și aștept să mă ia în brațe ducându-mă în locurile precizate,încercând ceva în baie dar i‐am dat peste mână,acum el fiind deprimat în bucătărie.

‐Taci că ți‐a ajuns.spun și cei patru se uită la mine.

‐Ce să îți ajungă frate?întreabă Zion pe un ton cam pervers.

‐Exact la ce te gândești tu acum.zic iar cei trei spun în cor ohh.

‐Deci de aia am auzit cum ceva sau cineva plângea azi noapte.spune Sage și eu mă înroșesc.

‐Da,de aia a auzit.zice râzând Helix,iar eu mă încrunt.

‐O să avem copilași!strigă fericit Sage.

‐Copilași?întreb confuz.

‐Păi o să fie trei copii.

‐Aaaa,unul al meu și doi ai voștri?

‐Daa.spune fericit Nikko.

‐Bun,acum fiecare să meargă unde trebuie să meargă.spun și îi gonesc din bucătărie,rămânând să fac curat,deoarece liceul l‐am terminat alături de ceilalți,a trecut așa de mult timp,doi ani de când îl cunosc pe Helix mai bine.

‐Love,săptămână viitoare facem un an jumătate de când suntem împreună,ce a trecut timpul.

‐Chiar că,abia aștept să văd ce surpriză o să îmi pregătești.zic și continui să șterg praful,iar el ajutându-mă la curățenie.

Iar până seara tot apartamentul era curat lună și am făcut și cina pentru toți,iar apoi ne‐am continuat seara cu un film,unde am adormit,Helix ducându-mă în camera noastră.

Va urma

Player sau nu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum