Pov Helix
Ajung acasă și o văd pe ,,mama" împreună cu un bărbat care din întâmplare e proful meu de istorie.
‐O haide,da' acuma chiar îmi iei toți profesorii la rând?
‐Da,vreo problemă?
‐ Mi‐e milă de tata că s‐a căsătorit cu o fufă ca tine.
‐Stai un pic tu ești căsătorită?întrebă profu în timp ce își lua cămașa pe el.
‐Da,acum hai du‐te la scumpa ta soție și la cei doi copii ai tăi.
‐Știi ceva eu mă duc,să nu mă mai contactezi vreodată.zice el și o tulește pe ușă.
‐Eu mă duc sus,nu mă deranja!spun către ,,mama" care era supărată.
Ajung în cameră mea unde mă dezbrac și îmi iau doar o pereche de pantaloni scurți deoarece era prea cald,începând să îmi fac temele.
După ceva timp mă lovește un gând în cap,eu unde o să stau dacă fufa aia îi spune lui tata să mă dea afară doar ca să nu mai fie întreruptă din aventurile sale.
Prima persoană care îmi vine în minte este Xan,așa că îmi iau telefonul și îi scriu un mesaj.
‐Salut!Am o mică întrebare?
‐Care ar fi aia?
‐În caz că fufa lui tata se gândește să mă scoată afară,crezi că ai putea să mă primești și pe mine în apartament cu tine?
‐Desigur,deoarece înțeleg cum se simte.
‐Mersi,frate.
‐Poți să te muți aici oricând vrei.
‐Să văd cum e situația aici,deoarece tocmai a ajuns acasă tata.Îți povestesc după.
‐Ok.
Să încapă scandalul,bag pariu că prima dată îi ascultă povestea fufei iar apoi vine la mine și își toarnă nervi pe mine.
Cum am și bănuit fix asta s‐a și întâmplat.
‐FIU DE CĂȚEA,S‐A AJUNS PREA DEPARTE,ÎN MOMENTUL DE FAȚĂ ÎȚI FACI BAGAJELE ȘI TE CARI.strigă la mine.
Gată până aici,nu se leagă el de mama mea.
‐IA ȘI DU‐TE LA SCUMPA TA SOȚIE CARE E ULTIMA FUFĂ.IEȘI AFARĂ ÎN MOMENTUL DE FAȚĂ!țip și eu la rândul meu acesta fiind surprins deoarece deobicei nu îi răspundeam înapoi.
Acum m‐am enervat așa că îmi scot vreo 2 valize unde îmi pun hainele și toate lucrurile legate de școală iar apoi spre surpriza mea sunt oprit de tata.
‐Unde te duci?întrebă acesta.
‐Mă car de aici exact cum ai spus tu și în plus dacă mai stau mult în casa asta ajung la nebuni.zic și ies din casă cu cele două valize și ghiozdanul pentru școală.
Îmi iau telefonul și îl sun pe Xan.
‐Ce s‐a întâmplat?
‐După cum am zis m‐a dat afară din casă iar apoi m‐a întrebat unde mă duc.
‐Oh,îmi pare rău,iar acum unde ești?
‐Sunt în fața casei cu două valize pline de lucruri.
‐Stai acolo,vin acum!zice și închide telefonul.
După nici 10 minute acesta vine și mă ajută cu valizele iar apoi îmi dă una din camerele de oaspeți spunându-mi că acesta este a mea de acum.
Așa că l‐am ascultat și mi‐am despachetat,iar în bagaj avem și o poză cu mine fratele meu,mama și tata,am pus poza pe noptiera de lângă pat.
Dupa acea am mers să mânănc ceva alături de el,iar apoi ne‐am decis să ne uităm la un film sau serial că și așa mâine e sâmbătă.
Va urma
CITEȘTI
Player sau nu?
RomanceCe se întâmplă atunci când unui player îi cade cu tronc cineva? Ei bine veți afla pe parcursul cărți. CARTEA CONȚINE ‐BxB ‐GxG ‐Limbaj licențios ‐Greșeli gramaticale ~INTERZIS HOMOFOBILOR~