Miután lezuhanyoztak Na-Rae már csak arra volt képes, hogy bedőljön az ágyba. Az oldalára fordult és magára húzta a takarót. Olyan félálomban volt, mikor érezte, hogy egy kicsit besüpped a matrac alatta, de már túl fáradt volt, hogy foglalkozzon bármivel is. A haja még nedves volt a hajmosás után, ez pedig kellemesen hideg érzést keltett és a takaróból olyan friss illat áradt, hogy pillanatokon belül elaludt.
☆☆
Taehyung megpróbált átfordulni a másik oldalára az ágyban, de mikor megmozdult valami visszahúzta. A férfi álmosan ugyan, de kinyitotta a szemét, és még homályosan látott ugyan, de felmérte hol is van. Mikor minden kitisztult előtte maga mellé pillantott. Na-Rae a lábával átkarolta az ő lábát és a keze is a mellkasán volt. Szorosan a vállába kapaszkodott az ujjaival, mintha félne attól, hogy eltűnik mellőle. Tae mozdult egyet, mire a lány fentebb tolta a fejét a karján. Taehyung elmosolyodott. Igazából, egészen aranyos. Amikor nincs ébren. Óvatosan kihúzta a karját a lány feje alól. Na-Rae azonnal fel ébredt a mozdulatra. Álmos arca azonnal meglepetté változott. Egy pillanat alatt legurult a férfiról, és kiugrott az ágyból.
- Miért teszel úgy, mintha én csináltam volna valami rosszat? - vetett oda Tae a karját masszírozva.
- Te... miért voltál az ágyban?
- Aludtam? - vonta fel a szemöldökét és felállt. - És te?
- Én....
- Tulajdonképpen te másztál rám. - mutatott rá a helyzetre. - Én aludtam te pedig átkaroltál és a karomra dőltél. Itt én vagyok az egyetlen aki kérdéseket tehet fel. - megkerülte az ágyat.
- Te feküdtél le mellém! - védekezett a lány.
- Nem mondtad hogy ne tegyem. Egyébként meg - lépett oda hozzá és közel hajolt. -, amúgy sem csinálnék veled semmit. Nem kell aggódnod. - mondta és elvigyorodott. - Megyek átöltözöm. Ajánlom te is tedd ezt.
- Te!
A forgatás akkor kezdődött, amint kiléptek az ajtón. A kamerás, mint aki egész éjjel itt várt, amint az ajtó kinyílt bekapcsolta a kamerát. Na-Rae egy pillanatra meglepetten bámult a kamerába. Nem számított rá hogy azonnal az arcába tolnak egy kamerát, amint kilép. Tae megfogta a kezét és a fülébe suttogott.
- Kezdődik a játék. Tudod, légy profi.
- Ezt magadnak mond. - mosolyodott el, és megpuszilta. - Igen Drágám! Menjünk enni!
- Ahogy szeretnéd! - vette fel a tökéletes férj maszkját a férfi és kézen fogva indultak el. A lépcsőn átkarolta a vállát, és még közelebb húzta magához.
- Ne vidd túlzásba. - szűrte a fogai között Na-Rae.
- Profizmus. Igaz Mrs. Kim? - Na-Rae mosolya vicsornak sikeredett inkább, mire Tae jobbnak látta inkább engedni a helyzeten és elengedte a lány vállát.
Reggeli után nem volt túl hosszú a forgatás ugyanis csak annyit kellett tenniük, hogy körbejárnak a szállodában és a kertben. A délutáni program a fotózás volt a borítóképhez és Min javaslatára azt is a parton csinálták, szóval miután minden délelőtti dolgot befejeztek Na-Rae gyorsan szólt hogy elmegy venni pár dolgot és hogy majd időben visszajön. Miután a lány elment Jungkook és Taehyung, Jungkook szobájában ültek és beszélgettek, majd átnézték a felvételeket.
- Igaz is. - szólt meg megállítva a felvételt Jungkook. - Hyung. Hová mentetek tegnap? Nagyon későn értetek vissza és nem vetted fel amikor hívtalak. Azt hittem történt valami. Már éppen utánatok akartunk indulni, amikor megjelentetek elázva. Mit csináltatok?
ESTÁS LEYENDO
Contracted Love [Taehyung ff.] ✓
FanficHan Na-Rae 25 éves és Dél-Korea egyik legnagyobb nemzetközi vállalatának örökösnője. Mindenki "ördög hercegnő"-nek emlegeti, mivel kemény, és mindenről megvan a maga véleménye. Kim Taehyung 28 éves és a Golden Stars Group chaebol örököse, aki újonna...