Figyelem kedves olvasó! A fejezet erotikus jelenetet tartalmaz!
Angelika másnap összegömbölyödve ébredt Draco karjaiban.
A tejfölszőke varázsló olyan szorosan ölelte magához, mintha attól félt volna, hogy megszökik mellőle az éjszaka folyamán.
A kis boszorkány elmosolyodott és addig fészkelődött míg végül sikerült megfordulnia a férfi karjaiban, hogy láthassa az arcát.Annyira tökéletesnek látta Draco alvás közben szinte gyermeki arcvonásait, hogy egyszerűen nem tudott beteleni a látvánnyal. Hihetetlenül boldog volt tőle, hogy újra ott feküdt a karjaiban, a közös ágyukban.
Hónapok óta először érezte magát felhőtlenül boldognak és gondtalannak.
- Mi lenne ha ahelyett, hogy csak bámulsz inkább megcsókólnál? - kérdezte tőle Draco álmos hangon, miközben kinyitotta a viharszürke szemeit.
Angelika halkan felkuncogott, majd szokás szerint Draco nyakába csúsztatta az egyik kezét és a tarkóján lévő rövid tincseket kezdte cirógatni, miközben eleget téve a kérésének közelebb hajolt hozzá és megcsókólta.
- Így már sokkal jobb! - mondta vigyorogva a sármos szőkeség, mikor végül a lány elhúzodott tőle. - Hónapok óta nem éreztem ilyen kipihentnek magam. Hány óra lehet?
- kérdezte kíváncsian, mire Angelika átpillantott a válla felett az éjjeli szekrényen lévő órára.- Merlin szakállára, délután 3 van!
- jelentette ki a kis boszorkány hitetlenkedve. - Ginny valószínűleg halálra aggódja magát miattam! Gyorsan küldenem kell neki egy baglyot mégmielőtt megjelenik itt! - hadarta, miközben kiugrott az ágyból.- Az nem lenne túl előnyös. - jegyezte meg Draco bazsalyogva, miközben végig pillantott a meztelen kis boszorkányon majd magán is. Aztán lustán magára húzta a lábánál lévő szürke szatén takarót.
- Ez egyáltalán nem vicces Draco! - fedte meg szigorúan Angelika az egykori mardekárost. De aztán végül mégiscsak elnevette magát, mert szinte látta maga előtt a legjobb barátnője arckifejezését ahogy meglátja őket ruha nélkül a hálószobában.
- Na jó talán egy kicsit az! - tette hozzá kacarászva.- Őszintén szólva szerintem egyáltalán nem lepődne meg azon amit látna. - vonta meg a vállát Draco, majd belőle is kitört a nevetés.
- Nem igaz, hogy sosem tudsz nemet mondani neki Ang! - utánozta Ginny felháborodott hangját a kis boszorkány, mire a tejföl szőke varázsló majd megpukkadt a nevetéstől az ágyban fekve.
A hangos viháncolásukat kopogás szakította félbe.
Angelika ruhák hiányában (mivel azok még mindig a nappaliban hevertek valahol) gyorsan odaszaladt az ágyhoz és bebújt Draco mellé.
- Baszki ez biztos Ginny! - sutyorogta a szőke varázslónak, miközben az úgy igazította a takarót, hogy őt is eltakarja vele. - Szerinted halotta, hogy utánoztam? - kérdezte kissé ijedten, mire Draco kinevette az ajtón pedig újabb kopogás hallatszott.
- Ki az? - kérdezte az egykori mardekáros jókedvűen.
- Maglor vagyok Malfoy úrfi!
Dracoból akaratlanul is újra kitört a nevetés Angelika pedig megkönnyebbülten felsóhajtott, majd játékosan rá csapott a férfi vállára.
-Ez egyáltalán nem vicces! Tényleg azthittem, hogy Ginny az! - dorgálta meg.
Draco szóra nyitotta a száját, de ekkor újra meghalották Maglor hangját az ajtó elől.
YOU ARE READING
Tomboló vágy 2 - Feladjuk vagy kezdjük elölről? { BEFEJEZETT }
FanfictionRészlet : - Akkor mi lenne, ha nem arra törekednénk, hogy minden olyan legyen mint régen? - kérdezte Draco csendesen, miközben a kezei között lévő papírpohárral játszott zavarában. - Mi lenne ha elölről kezdenénk? - Elölről? - nézett a viharszürke...