Figyelem kedves olvasó! A fejezet erotikus jelenetet tartalmaz!
Draco egészen a látogatási idő végéig maradt a Szent Mungóban a menyasszonyával és az újszülött kisfiával.
Igazából akkor sem igazán akart haza menni...
Legszívesebben egy percet sem töltött volna távol tőlük...
De Mr Coltonnak végül nagy nehezen sikerült meggyőznie, hogy menjen és aludjon pár órát, mert szüksége lesz az energiájára mikor Angit és a kicsit másnap kiengedik a kórházból.Másnap reggel Maglor ébresztette.
A házi manó egy üzenetet hozott az édesanyjától, hogy pihenjen nyugodtan, mert ő már a Szent Mungóban van és vigyáz Angelikára és a kis Dracora.Draconak azonban esze ágában sem volt pihenni!
Bár tudta, hogy a menyasszonya és a fia a legjobb kezekben vannak a kórházban...
Főleg most, hogy Narcissa is ott van velük!
Mégis szinte fizikai fájdalomként élte meg a hiányukat, úgyhogy minnél hamarabb látni akarta őket.De volt még egy sürgős elintézni valója a Mágiaügyi minisztériumban...
🔶️
Mágiaügyi minisztérium
Kingsley Schlackelbolt irodájaDraco bagoly fordultával megbeszélt egy személyes találkozót a Mágiaügyi miniszterrel.
Így most kora délelőtt ott ült Kingsley irodájában, ahová a miniszter asszisztense bekísérte nagyjából 10 perce és várta, hogy a férfi megérkezzen.
- Á! Draco! Örülök, hogy látlak! Rég találkoztunk fiatal barátom! - mondta üdvözlésképp Kingsley mikor végül megérkezett, és kezet nyújtott a tejfölszőke mágusnak.
- Én is örülök, hogy látlak Kingsley!
- viszonozta az üdvözlést, miközben kezet fogtak.- Annak ellenére, hogy tényleg örülök, hogy látlak elmondhatanád, hogy mi volt olyan fontos, hogy át kellett szerveznem a napomat, hogy személyesen találkozhassunk. - mondta a fekete férfi, miközben megkerülte az asztalt és helyet foglalt a székében.
- Ugyan Kingsley! Te vagy a miniszter. Biztos vagyok benne, hogy pontosan tudod miért jöttem és, hogy miért nem beszélhettük meg levélben a dolgot. - mondta Draco egy fél oldalas mosollyal, miközben ő is helyet foglalt.
- Gondolom az újszülött fiad elhibázott anyakönyvezéséről szeretnél beszélni velem.
- bólintott Schlackelbolt. - Egyébként gratulálok! Egy gyermek mindig áldás egy férfinak! Főleg ha egy olyan nőtől van, aki olyan különleges számára, mint neked Angelika.- Köszönöm a gratulációt! - biccentett a szőke mágus. - És persze minden szavad igaz... Kivéve, hogy elhibázták a fiam anyakönyvezését! Tudod jól, hogy ő az én fiam. És házasság ide, vagy oda ő egy Malfoy.
Joga van viselni a nevem, és Angelika is ezt szeretné. Úgyhogy kérlek Kingsley mond, hogy tehetünk valamit az ügy érdekében...- Tudom, hogy hiányosak az emlékeid Draco. De attól, hogy nem emlékszel mit tanultál ügyvédként... Biztosra veszem, hogy tisztában vagy vele, hogy ez alól a törvény alól nincs kibuvó, nincs kiskapu... - kezdte Kingsley kimérten.
- Ugyan. Mindketten tudjuk, hogy minden bürokráciai ügyet meglehet valahogy oldani Miniszter elnök úr. - vágott közbe Draco egy gúnyos mosollyal. - Persze általában ennek megvan az ára... De biztosíthatlak róla, hogy én azt kész vagyok megfizteni!
- Igazi mardekáros, és persze igazi Malfoyos hozzáállás! - csóválta meg a fejét Kingsley mosolyogva. - Apáddal sok nézeteltérésünk volt, de tagadhatatlan, hogy kitűnő politikai érzékkel rendelkezett. És számomra mindig is nyilvánvaló volt, hogy bár te ügyvédként akartál dolgozni örökölted a tehetségét e téren.
YOU ARE READING
Tomboló vágy 2 - Feladjuk vagy kezdjük elölről? { BEFEJEZETT }
FanfictionRészlet : - Akkor mi lenne, ha nem arra törekednénk, hogy minden olyan legyen mint régen? - kérdezte Draco csendesen, miközben a kezei között lévő papírpohárral játszott zavarában. - Mi lenne ha elölről kezdenénk? - Elölről? - nézett a viharszürke...