dawno temu

29 4 1
                                    

Daaaaawno dawno temu za siedmioma evanami itp. Żył sobie pewien kawaler o imieniu weglus. W jego dupie tkwił kołek więc evan big brejn zastąpił kołek czymś innym.

I tak zaczela sie zajebista milosc pomiedzy wegulusem a evcią, ktora zdechla po tygodniu ale jebac.

Po kilkunastu latach zajwbstego zwiazku zrobili sobie kaszojada. Kaszojad byl strasznie niedojebany wiec nazwali go Lydia( lidl) rozjer - blak - krałcz.

zapomnialem dodac ze 3 mezem byl nie kto inny jak bartiusz krałcz dzunior syn bartiusszemusza krałcza straego dziada.

ich corka dorastała, załozyla rodzinie, miala syna, wnuki, prahomarownuki, praprahomaro wnuki itd.

jednak milosc nie byla taka prosta.

Pewnego dnia bartiusz wybral sie na sparcer po lesie.

nie zauwazyl jednak ze jego wnuczek- remuz dżaniara lublin blak, jako wilkodupa skakał po lesie z deprecha bedąc naćpany bo poklocil sie z syłtiuszem.

i wkurwiony lublin dojebal w sojego dziadka swoją super siłą czekolady wyruchujac go.

i tak zdechl bartiusz.

Evcia i Węgulus byli w strasznej żałobie.

i węgulus poszedł się utopic.

i tak zginał drugi mąz.

evcia jednak nie przejowal sie.

znalazl sobie g=drugiego wegelusa.

mial z nim syna dzejmsa

i pewnego dnia, wegulus i dzejms zostali mezami i ukradli evciowni dzieciaka ( nei narzekam).

no wiec evan zajebista hot loduweczka, postanowil ze tym razem znajdzie sobie zone.

i tak zakochujał się  w pepcio panu pedofilku. pepcio pan pedofilek został jego mężem, jak rowniez bella psycholog zostala jego zonem.

peter i evcia i bella doczekali sie w chuja duzo dzieci byli to : tom rondel, christian rondel, dzejms garncarz- czarny, itd.

i tak rozkwitla ta wspaniala milosc,

i zyli dlugo i szczesliwie.

AMEN










BŁAGAM LUDZIE ZDECHLEM JAK TO PISLAWM

~evanek



huncwoci, romanse i te sprawyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz