Najednou mi byla zima, hlavně na ruce, což bylo celkem divný když jsem měla rukavice. A do toho jsem cítila takový divný pocit na tich rukách jak kdyby mi přes ně foukal vítr a do toho mě něco štípalo na nich. Jakože, jo měla jsem na sobě krev, ale tak jsem reálně tam prohledávala mrtvolu před tím.
Šla jsem raději dovnitř s tím a šla někam kde bylo umyvadlo, sundala jsem si ty rukavice a řekněme že to nebylo hezký.
Na špičkách prstů jsem to měla takový modrý až bledý, no prostě omrzliny, do toho jsem měka úplně pořezaný ruce, celá jsem byla od krve, všude jsem to měla odřený, od krve, nebo tam byly modřiny.
Dle mého výpočtu mojí debilitou to asi bylo kvůli tomu ledu co se out of nowhere vyskytl když po mně šel ten jeden voják. No tak jistli jsem skončila takhle po jednom fightu tak do dalšího dne chcípnu vám slibuju moji milí.
V tý místnosti byla první pomoc taaaaakže, jsem z toho čapla bandáže a obvázala jsem si to kolek rukou.
Hadir: What the-? Ada are you okay?
Ada: Yeah-yeah.
Hadir: Well it doesn't look like that, why won't you get it checked up?
Ada: It's nothing.
Hadir: The blood in the sink tells otherwise.
Ada: It's already like hours si ce it happened, and I already bandaged it so?
Hadir: I'm just saying.
Ada: Well thank you for the advice, but i'm not going there.
Hadir: Whatever you say.On prostě zakroulil očima a šel pryč.
Vyšla jsem z tý místnosti, pak šla ven OPĚT. Když jsem šla zase na ✨Čerství vzduch✨ tak byla tma jak v pytli.
Zajímali by mě 2 věci, jak jsem udělala něco s tim ledem a proč mi to tak dojebalo ruce? A za druhé JAK JSEM SE TU KURVA DOSTALA?????
Na tyto dvě otázky asi v životě nedostanu odpověď. Jde něco po mně nebo co se tu vlastně děje? Nebo jsem snad mrtvá???
Najednou mi někdo poklepal na rameno, já jsem vyskočila snad 3m do vzduchu z toho jak jsem se lekla. Do píči musíte mě rušit? Já tu řešim důležité otázky života.
Alex: Ada? Why so scared? It's just me.
Ada: Nothing, uh just thinking. So why did you come here?
Alex: Hadir told us that you have something you zvedne ruku so you're not coming with us on the next mission, until your arms are fixed.
Ada: Okay, that's...understandable.Alex odešel.
Já měla v hlavě takový win když to řekl, dobrý tak dneska tu hlavu ještě budu mít.
No tohle řeší na chvíli tenhle můj problém, já potřebuju trochu trvalejší řešení. Naučit se zbraněmi pořádně zacházet? HA kdo jsem? Určitě všechno jen ne expert na zbraně. I když...asi by to nebyla nejhorší věc se naučit.Všichni odjížděli a pár lidí tady zůstalo, ale fakt že jenom pár.
Já jsem si šla nějak zahřát ty moje ruce protože well OMRZLINY. Doufám že tohle je poprvý a naposledy co se tohle stalo kolem toho ledu.
Najednou mi zavolala Laswell. Proč by mi volal? FAKT NEVIM.
Ada: Um...hello?
Laswell: Ada, there's a helicopter that's coming your way, get in, you'll go on a mission with Captain Price.
Ada: Roger that???Laswell to zavěsila, tak já se přeci tý smrti nevyhnu.
ČTEŠ
𝕛𝕒𝕜 𝕥𝕠 𝕧𝕤𝕖𝕔𝕙𝕟𝕠 𝕫𝕒𝕔𝕒𝕝𝕠 (CoD:MW2019)
FanficJak to všechno začalo - Co se stane když se z 10ti letého dítěte najednou stane dospělák a do toho bude pracovat v SAS? No nejspíš nic dobrého že? Dozví se někdo o tom 'malém' tajemství? No aby jste toto se dozvěděli musíte si přečíst tento příběh👀...