Chapter 8: Highway of Death

7 3 1
                                    

Po tomhle mém mini callu nastal další den. A to jsem byla zase s Alexem a Farahou v Urzikstánu.

Doufala jsem, že to bude tichá cesta, ale ovšem že to bylo přesně naopak.

Alex: Ada, why are you always so quiet? Even when someone's talking to you you're somewhere else in your head.
Ada: ...
Alex: See?
Ada: Just not in a mood for talking I guess.
Alex: Right...just curious, how long have you known Captain Price?
Ada: I don't know? I never really cared? And i'm bad with dates.
Alex: Oh, right.

Bylo tam chvíli ticho, do té doby co jsme než jsme přijeli na nějakou pustinu.

Farah: The hoghway is below us. Hadir has reinforcement in position to ambush the Wolf.
Alex: We're easy prey for tge Russians out here.
Farah: Yes, our window is short, Barkov's menbwill benon the hunt. He has lost control... He will come to take it back.
Farah: Let's move. We have to cut the Wolf off at the pass.

To jsme vyskočili z toho vozidla a šli jsme za Farahou. No, vypadalo to tam jako Ghost Town taaaaakže, jo nebylo to úplně místo na klidnou procházku.

Farah: Before the war, this village had families and laughter.
Alex: Laughter is the best medicine...
Farah: Tell me a joke.
Alex: What happens when the CIA goes to sleep?
Farah: What...?
Alex: They go undercover...
Farah: pousměje se Not bad.
Alex: Probably better in English.
Farah: You told it in English.
Ada: So...where exactly are we going?
Farah: To the rooftops.
Ada: Okay...
Farah: Hadir took the high ground for us. My father called Hadir "shabal". His little lion.
Alex: What happened to him?
Farah: He died, fighting.

Potom co jsme vylezli nahoru na tu střechu tak Hadir dal svoji sniperku Alexovi. Někdo mi hodil zbraň do ruky, tak jsem jí chytla, ale co já s ní? Vždyť já mám reálně horší aim než kdokoliv jinej na světě.

Pane Bože já se tu snad zabiju- Tak jo, 10ti letý kid se sniperkou v ruce, vždyť to ještě nějak blbě chytim a odstřelim se ne? Jedno je jistý, že až budu doma, tak po tomhle všem pomlčim. Určitě se chci vytahovat zrovna s tim, že tu zabijím lidi.

Mezitím co já jsem tu měla menší pochybnosti nad celou mojí existencí, tak to tam Alex stihl rozstřílet.

Z toho co jsem pochopila bylo to, že nejdříve projela Al-Quatala a potom se z nějaký prdele světa se tam vynořili Rusáci. Prej nás i kontaktoval Price, ale jenže já jsem ignorant lever 100, a tak jsem to neslyšela. Já kdybych tu byla sama tak mi už můžete dávno zařídit pohřeb, ale tak, stává se, že?

Farah: Ada, you're low on ammo, go to the supply station!

No, tak jsem se rychle zvedla a šla si pro ty náboje, jenže já kretén za 1., jsem zapomněla  tu sniperku u Hadira a Alex a za 2. Já se v těhlech věcech ABSOLUTNĚ NEVYZNÁM....takže jsem v čem? V PÍČI!

Tak jsem tam hledala ty věci, no a mezitím na mě tam skočil nějakej chlapy který byl pravděpodobně Rus, protože proč by mě jinak přepadl out of nowhere někdo od náš?

Jistli jste mi předtím nevěřili, že jsem totální ignorant, tak teď mi už snad uvěříte. Mezitím co já jsem tam totiž hledala ty píčoviny, tak tam začala přestřelka, explodovali tam věci, pálili se tam snad i čarodějnice nebo nevim jak to tam mohlo vypadat jak v pekle.

???: Умри, шлюха! (Umri, shlyuka!)

Co mě to nazval ten sráč?

Jedno, namířil mi na hlavu pistol, ale to jsem ho ovšem s úplnou radostí kopla do koulí, takže mu ta pistol odletěla do haleluja a já jsem čapla nůž a chtěla jsem mu uříznout ten jeho debilní ksicht, ale on mě bloknul pažema takže se mi to úplně nepodařilo.

???: Do you seriously think some little weak woman like you could ever hurt me!?
Ada: Drrrrrž píču.

Tak jsem mu šla po krku, ale on mi tu ruku s tím nožem chytil....tak to je v prdeli..

Najednou on mě začal pomalu, ale jistě pouštět, vypadal i trochu vystrašeně, tak jsem toho využila a ten nůž jsem mu vrazila do krku.

Rychle jsem se vrátila k Farahře, alexovi a Hadirovi, no střílelo se tam, a to hodně.

Hadir: We need more fire power!
Alex: Right now, we need to move!
Farah: We need help! Where is Captain Price?!
Hadir: We cannot wait! I've got more firepower in the truck! Alex! Ada! Follow me!

Tak jsme šli za Hadirem, kryli jsme ho takže jsme ona dva střileli jak diví...

Doufám že tohle je jen nějaká blbá noční můra ze který mi nejde se vzbudit. Protože mít v 10ti killcount fakt mít nechci, a celkově ani v dospělosti. Ani nevím kde se tohle všechno ve mě bere, snad to je jen ze strachu o život, protože tohle bych v normalu v životě neudělala.

Hadir: Get to my truck! Come on! I have ordnance in my truck, help me!

Upřímně, jak tak strašně spěchal tak to bylo divný, ale tak, furt jsme šli za ním . Ovšem to se mohl zvrtnout do jedný z největší chyby mýho života. A taky že jo, Alex otevřel ten náklaďák a byl v tom ten Ruskej plyn...takže to byl Hadir ten kdo to ukradl.

Alex: Russian gas?

Hadir pak následně nastartoval motor toho náklaďáku a tak trochu to jelo do piče.

Hadir: Yes - and now we send it back to the Russians!

- A taky možná, když to jelo do piče bez toho aby to někdo řídil, tak to narazilo a bouchlo.

Hadir: The gas masks are in the bunker, come quickly!
Farah: Hadir! What is this?!
Hadir: A taste of their own medicine!
Farah: What?
Hadir: The gas! If they can use it, so can we! Go sister, inside!

Jako, já jsem měla jako malá potíže s dýcháním, ale takhle jsem se v životě nedusila. On v tom asi taky je jed viď? :D

Šla jsem ke směru k tomu bunkru, s tim, že jsem tam vykašlávala snad moje plíce, zakopávala, nebo spíš padala jak kokot nazem, protože se mi furt zavírali oči z toho jak moje vědomí si zašlo na Hawaii.

To se dělo do tý doby než se mi kompletně začala motat hlava, sluch mi šel do piče a pak i nakonec se mi vize zčernala. Bum prásk mrd o zem.

???: Ada, wake up!

Slyšela jsem někoho šeptat, ale kdo to kurva byl ti už neřeknu, protože ani ten hlas mi nebyl nějak povědomý.

Jakoby, vzbudila jsem se na půl. Cítila jsem, jak mi někdo něco dával na hlavu.

A to je všechno, protože potom se rozhodla moje hlava zase šla do "spinkej, spinkej hvězdičko" módu.

Když jsem se vzbudila už úplně, tak Hadir byl někde v tahu, Alex a Farah leželi nazemi. Zvedla jsem se tim, že jsem se opřela o zeď, byli jsme asi v tom bunkru takže dobrý. Z trochu jsem zakašlala, nic hroznýho. Ale bolelo mě vůbec se pořádně nadechnout.

Na stole jsem viděla nějaké papíry. Viděla jsem na nich ostatních jména z RMT jména, složila jsem to a dala si to do kapsy.

Price: Who's there?!
Ada: It's just me...
Price: Oh...that's good.

Alex i Farah se pak probouzeli, a tak jsem jim šla pomoc.

𝕛𝕒𝕜 𝕥𝕠 𝕧𝕤𝕖𝕔𝕙𝕟𝕠 𝕫𝕒𝕔𝕒𝕝𝕠 (CoD:MW2019)Kde žijí příběhy. Začni objevovat