Tom adındaki çocuk konuştu, Kafamı kaldırdım ve kaşlarımı çatıp gözlerimi kıstım ve çocuğu izlemeye başladım. Dördümüzde ayaktaydık, servise misafir olarak gelenleri sikeyim amk para veriyoruz yinede ayaktayız neyse.
Tom: Güzel ya, beğendik. Umarı-
Konuşması yavaşladı ve yüzünü benim gibi yapıp konuşmaya devam etti, gözlerini gözlerimden çekmedi.Tom: Uma rım oku lu da beğe nir iz.
Kylie ve Yanındaki bir Tom'a birde bana baktılar
Tom: Neden öyle bakıyorsun?
Judy: Hiç, bu mu enişte Kylie?
Tom başını eğdi ve güldü, Kylie'de kızardı, o çocukta kahkaha attı.
Kylie koluma vurdu.
Judy: Ne var ya?
İşte o günün ilk gülümsemesini yaptım, çocuk yüzüme baktı ve gözlerini kıstı.Yanındaki çocuk konuştu.
??: Sen neden öyle bakıyorsun?
Tom: Hiç.
Şöför: GELDİİİK.
Şöförün bağırmasıyla titremiştim.
İlk önce indim, telefona bakarak yürüyordum. Kylie seslendi.
Kylie: Hayırdır! Kovalayan mı varr
Judy: Hiç, siz sohbet edin diye ilerlemiştim.
Kylie: Sen varken edemiyeceğiz sanki gel buraya.
Judy: Yok ben erkenden çıkayım. Dedim ve yukarı çıktım. Kylie'nin sesi geldi, arkama döndüm. Kylie ve Siyah saçlı çocuk yürüyordu, Tom yoktu. Sınıfa girdiler bende önüme döndüm ve gün boyunca ne ders göreceksem onların kitabını çantama koymaya başladım. Bittiğine emin olduktan sonra derin bir nefes aldım, çantamı kapatıyordum ki birisi dolabımın kapısını kapattı. Kafamı kaldırdım ve o çocuğu gördüm. Çantamı sırtıma takarken konuştum.
Judy: Bir şey mi oldu
Tom: Yoo.
Judy: Tamam.
Dedim ve arkama döndüm. Lavaboya doğru ilerliyordumTom: Dolabını kilitlemedin.
Arkamı dönmeden anahtarı arkama doğru fırlattım ve tuttu.
Judy: Tuvalete yetişmem gerek sen kapat Kylie'ye verirsin.
Tom: heheh tamam.
..
Tom sırada oturmuş sohbet eden Bill ve Kylie'nin yanına gitti.Kylie: Bu anahtarın sende işi ne?
Tom: Kendisi tuvalete uçtu, benim kilitlememi istedi, al.
Kylie: İyi anlaşmaya başlamışsınız.
Tom: Yoo, öylesine söyledi. Kim olsa söylerdi.
Kylie: Hmhm doğru
...
Judy: SİKTİR SAAT 8:50
Derse geç kaldığımı fark ettim ve sigara içmeyi bırakıp ağzıma naneli sakız attım, ardından sınıfa uçtum.
Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde tüm gözler bana döndü, hocanın girmiş olduğunu görünce eğilip ellerimi dizime götürdüm ve kendime lanet okumaya başladımMr Liam: BAYAN LEE! GEÇ KALDINIZ!
Judy: Kusura bakmayın fark etmedim.
Dedim ve ellerimi birbirine bağlayıp tek ayağımı kaldırdım.