Ağzım açık kaldı, Tom'un bir sağına bir soluna baktım. Kimse yoktu, bir anda ağlamaya başladım. Elimi ağzıma götürdüm, öyle bir ağlıyordum ki herşeyi bulanık görüyordum, dengem bozuldu. Tom bir iki adım attı ve dibime geldi, sıkıca sarıldı, kokusu beni çok rahatlattı. Hâlâ aynı kokuyor. Sindiremiyorum nasıl benim en yakın arkadaşımın sevgilisi olarak karşıma çıkıyor?
Judy: Tom.
O kadar ağlıyordum ki "Tom" mu dedim yoksa random bir ses mi çıkardım belli değildi. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum
Tom: Juju
Ellerini belime indirdi ve sarmaladı. Benim ellerimde onun boynundaydı. İyice ona doğru uzadım. Dayanamadım, dayanamıyordum kokusu üzerime sinene kadar sarılmak istiyorum. Arkamdan bir havlama sesi geldi ve sarılmayı bıraktık.
Dorothy deli gibi havlıyordu, Tom eğildi ve 2 metre uzağındaki Dorothye seslendi.
Tom: Oğlum! Gel!
Dorothy yavaş adımlarla Tom'a gelmişti. Ben dayanamayıp yere çökmüştüm sadece onları izleyip ağlıyordum, yıllar sonra ilk defa birlikte görüyorum.
Dorothy Tom'un kıyafetini ve elini kokladı, o olduğuna emin olduktan sonra yüzüne baktı ve gülümsedi, havlayıp zıplamaya başladı. Tom ile oynaşıyorlardı. Tom sağıma oturdu, Dorothyde aramıza geçti. Tomdan gözlerimi alamıyordum, durdu ve bana baktı.Tom: Nasılsın
Judy: Bilmiyorum, sen?
Tom: Sürekli seni aradım.
Oturduğum yerden bir daha Tom'a sarıldım.
Judy: Seni bulduğuma üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum.
Tom: Neden
Judy: Bilirsin işte, yıllar sonra karşıma çıkıyorsun ama.....En yakın arkadaşımın sevgi-
Tom: Tamam dur.
Dedi ve önüne döndü.
Tom: Neden bir anda ortadan kayboldun?
Judy: Annem telefonumu aldı, instagramım var diye hattımı kapattı.
Tom: Henüz bir hesabın bile yoktu..
Judy: Aynen öyle ama annem işte.
Tom: O napıy-
Judy: Öldü.
Tom: ....
Dorothy kucağıma oturdu
Tom: Özür di-
Judy: Sorun yok
Tom: Değişmişsin.
Judy: Sende
Tom: Bazı şeyler kalmış ama, gülüşün, ciddi kalamaman,hızlı konuşm-
Judy: Tom, yaptığımın doğru olduğunu sanmıyorum.
Tom: Neden bahsediyorsun?
Judy: En yakın arkadaşımla çıkıyorsunuz ve ben hiç bir şey olmamış gibi burda seninle bunları konuşamam.
Ayağa kalktım oda kalktı, Dorothy ortamıza geçti ve yukarıya doğru kafasını kaldırıp bi bana birde Toma bakıp duruyordu.
Tom: Neden Judy?
Judy: Tom, bak sen benim kelimenin tam anlamıyla en yakın arkadaşım ile bir ilişkidesin, Kylie benim Dorothyden sonra her şeyim. Başka kimim, neyim var benim? Onu kaybetmek istemiyorum, Senide kaybetmek istemiyorum. Hatta sana kokun üzerime sinene kadar sarımak istiyorum, seninle film izlemek şarkı dinlemek, uyumak her hangi bir şey yapmak istiyorum. Sana temasta bulunmak istiyorum ama yapamam anlıyor musun? Seninle bunları konuşurken bile içim rahat değil.
Tom'un gözleri doldu.
Judy: Arkadaşıma ihanet ediyor gibi hissediyorum.. Lütfen, eğer düşünüyorsanda ki belli düşünüyorsun. Bana yakın davranmaya, benimle flört etmeye çalışma. Ben sen olunca sarhoşlaşıyorum. Ne dersen de inanabilirim, benimle flört edersen sana karşılık veririm bunu istemesemde yaparım çünkü sana karşı koyamam, beni kolay manipüle edebilirsin. Seni baştan uyarıyorum çünkü eğer bir kere yaparsan devamını getiririm ve Kylie'ye ihanet etmiş olurum. Ben kendime hakim olamam, sen bunu bana yapma lütfen. Sana hâlâ aşığım ama bunu bana yapma.
Tom: Ne diyorsun ya sen? Seni bulmak için neler neler yaptığımı biliyor musun? Yıllar sonra seni bulmuşken pes etmem, edemem. Kylie benim gram sikimde değil ayrıc-
Judy: Benim sikimde ama Tom. Ben umursuyorum onu
Tom: Benden daha önemli kılıyorsun.
Judy: Öyle demeye çalışmıyorum o sadec-
Tom: Sen öyle sanıyorsun Judy, O sana arkadaşlık yapıyor mu belli değil, Sadece onu önemlı kılan şey sensin ve bu senin gözünde o asla senin onu gördüğün kadar değerli görmüyor seni. Sana iki yardım etmiştir sen onu hayatının merkezine koymuşsundur. Asıl sen yapma bunu kendine, saçma sapan birisi için küçüklük aşkından vaz mı geçeceksin? Yapma Judy.
Judy: Neler yaşandığını bilmiyorsun.
Tom: Seni ondan çok daha iyi tanıyorum. Konuşmayı bırakmadan önce sen hep konuşan bende dinleyen olurdum, hem sen hemde ben bundan memnunduk. Şimdi peki? Kylie konuşan sen ise dinleyen olmuşsun. O kadar çok konuşmuş ki sana sıra gelmemiş. Beni bile daha yeni öğrenmiş. Şimdiye kadar kaçtane ilişkin olduğunu yeni öğrenmiş, böyle birisi için beni bırakacak mısın
Judy: Tom ben uyardım seni, lütfen konuşma böyle. İnandırıyorsun beni kendine.
Tom: Sana doğruları söylüyorum.
Judy: Tom gider misin lütfen
Tom: Judy yapma.
Judy: Tom, git ve Kylie'ye bir çiçek al, gezdir bir şey yap mutlu et. İlişkinizin tadını çıkart ve beni boşver.
Tom: Ne boşvermesi yıllardır aklımdasın.
Judy: Dene, iyi gelir.
Tom: Bu burada bitmedi Judy.
Dedi ve evden çıktı. Dorothy ise oturur pozisyondaj kalktı, dikildi ve bana havlamaya başladı.
Direkt odama gittim ve kapıyı kapatıp yatağa attım kendimi, ağlayarak uykuya daldım..
Oy vermeyi unutmayınn