Gonna Hold You

202 24 24
                                    

ayy i know you 1.3k okunmussss, pale moonlight ve cocuk parki cok tutmadi sadece digerleri bini gecti. Pale moonlight guzel kitapti aslinda ya neden tutmadi neysee devam.

Durdum, gitarım elimden düştü, arkamı döndüm.

Judy: N, Ne dedin Sen?

Tom: ....

Bir anda hüngür hüngür ağlamak istedim sonra Hiç bir şey anlamadan bize bakan Kylie'yi gördüm. U dönüşü yapmam gerekiyordu. Nasıl yapacaktım? Ellerim, gözlerim Onu istiyordu, vucudumun her bir parçası beni ona doğru götürüyordu, kendimi durdurdum ve yerden gitarimi alip hızlıca sınıfa girdim. Sınıftan birisine bir şeyler söyledim ve onlara iletmesini söyledim.

Kylie: Noluyo?

Tom: Bir şey olmuyo

Kylie: Neden gözlerin dolu Tom?

Tom: Fark etmedim. Öyle mi?

Kylie: Yalan söyleme, neden ona hâlâ arkadaş mıyız dedin?

Tom: Çünkü bir çocuk yanına geldi ona dalga geçti öyle bişeyler söyledi bende dalga geçme anlamnda dedim.

Bill: Evet evet, bende vardım. Oda üzüldü işte.

Kylie: Ya Tom, neden böyle bir şey yaptın? O bir çocuktan bahsetmişti bana oda ona öyle söylüyordu.

Tom ve Bill bakıştı.

Kylie: sende öyle dedin o yüzden üzüldü o kadar. Jujumu üzersen benide üzmüş olursun Tom haberin olsun.

Tom: Juju demesen mi şuna?

Kylie: Neden tom? Sana ne oluyo?

Tom: Belki istemiyordur?

Kylie: Evet, istemiyor ama ben istiyorum oda karşı çıkmayı bıraktı, var mi bir sorun sevgilim?
Dedi ve tek kaşını kaldırdı.

Tom: Yok sevgilim bir sorun.

Kylie: Güzel.

Kylie hızla sınıfın kapısının oraya geldi.

Bill: Hem sen Hemde Judy ortada kaldı.

Tom: Ben hâlâ Jujumu istiyorum.

Bill: Bir şey oluyo dur.

Kylie: Ya ne demek giremem? Kardeşim, canım her şeyim orada benim!

??: Ya rica etti.

Tom: Ne oluyor?

Kylie: Juju içeride girmeme izin vermiyor.

??: Çünkü şuanda yanlız kalmak istiyor, zil çalınca girersiniz. Kızdan sürekli bir şeyler istiyorum yardımcı oluyor kırk yılın başında bir şey istemiş benden onuda sonuna kadar yapacağım.

Kylie: YA Bİ SİKTİR GİT

Dedi ve çocuğu ittirip içeri girdi.

Judy: Ya Kyli-

Bana sarıldı
Kylie: Ya Tom'un kusuruna bakma sen, Biliyorum o cümleyi sana eskiden yaşanmışlığın olan bir çocuk söyledi, Tom adına özür dilerim.

Hafif şişmiş gözlerimle Tom ve Bille baktım.
fısıldaştık, sinirliydim.
Judy: Ne diyor bu?

Tom: Çaktırma, açıklayacaz.

Çantamı aldım ve sınıftan çıkıyordum.

Kylie: Nereye?

Judy: Eve gitmem lazım, ve mümkünse bugün başka birisinde kal.

Siniftan çıkarken arkama baka baka çıktım, onu süzmek sabaha kadar izlemek istiyordum. Ama yapamazdım, o an oradan ayrılmam gerekiyordu, sadece ayrılmam.
...

Eve deli gibi ağlayarak geldim. Çantamı yere attım ve betona yattım, tavana bakarak düşünmeye başladım.Ağlamam durmuştu.

Nasıl yani şimdi ben o çocuğu buldum mu? Adını bile unutmuşum. Servisteki o utandığı hâli, big jet plane söylediği zaman. güldüğümde bir anda Bill ile konuşmaya gitmesi, anlamalıydım, onlarda biliyordu. Onlarda arıyordu beni, iyi güzel. Buldular,buldum. Peki şimdi ne yapacağım? Kylie benim her şeyim. Tomla her şeyi konuşmakta istiyorum, Kylie'yi üzmekte istemiyorum. Gözlerimden yaş kulaklarıma doğru akmaya başladı, Dorothy yanıma geldi, kafamı ona bakacak şekilde çevirdim. Kendi başını yana eğdi ve "ne oldu?" der gibi bir bakış attı.

Judy: Babayı buldum Dorothy, birbirimizi bulduk.

Dorothy zıplamaya başladı. Havlaması yükseldi.

Hem gülüyor hemde ağlıyordum.

Judy: Ama o Kylie ile sevgili.

Dorothy durdu ve oturdu, küçük bir üzüntü iniltisi çıktı ağızından.

Judy: Ne olacak bilmiyorum, bana hâlâ arkadaş mıyız dedi, işte o zaman o olduğunu anlamıdım. Onunda şüphesi varmış benim aradığı kız olduğum hakkında.

Dorothy gözlerimin içine içine bakıyordu, benden mutlu bir şey duymak istiyordu.

Judy: Babayı geri istiyorum dorothy, ama Kylie'yi üzemem. Sanırım Kylie ile mutlu bir ilişki yaşamalarına izin vereceği-

Dorothy bir anda seslice havlamaya başladı, bende tekrardan deli gibi ağlamaya başladım. Dorothy inkar ediyordu.

Judy: Do,Dorothy, Dorothy olmaz.

Dahada ağladım. Dorothy sözümü kesip havlamaya devam ediyordu, bana sinirlenmişti.

Judy: Dorothy, yapamam. Kylie'yi sende bende çok seviyoruz.

Dorothy sustu.

Judy: Ne yapacağım ben oğluşum?

Dorothy kapının yanına gitti ve orada olduğu yerde gidip gelmeye başlamıştı.

Judy: Olmaz dorothy, Tom'a gidemem.

Tekrardan havlamaya başladı.

Judy: Oğlum, yapma böyle.

Beni dinlemiyordu.

Judy: Tamam, tamam dur. Beni dinle, bir anlaşma yapalım olur mu?

Dorothy oturdu.

Judy: Ben Her şeyi herkese söyleyip Kylie ile Tom'un arasını bozmayacağı-

Dorothy ayağa kalktı ve havlamaya devam etti

Judy: Hop hop hop, bitirmedim sözümü bitirmedim.

Tekrar sustu ve oturdu.

Judy: Ama seni baba ile yanyana getireceğim.

Dorothy zıplamaya başladı. Gülümsedim ve dorothye sarıldım.

Judy: Baba saçlarını toplamaya ve şapka takmaya başlamış.

Dorothy zıpladı.

Judy: Acıktın mı?

Dorothy mama kabının oraya gitti ayağa kalktım, tam mama kabını alacaktım ki zil çaldı. Kapıyı açtım ve karşımda Tom'u gördüm...

Are We Still Friend?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin