Képek készen

231 16 2
                                    

Ezt a kijelentését megmosolygom és intek Stefannak, hogy készülhet a kamerával. Be is állok a fehér fal elé. Az a legfurcsább érzés, hogy minden model engem figyel, ráadásul a főnök is visszajött, hogy megnézze, alkalmas vagyok-e. Nagyon ideges leszek tőle és így nem tudok ellazulni. Fotósom mutat nekem pár tippet pózoláshoz. Küld felém egy bíztató mosolyt, és már lövi is a képeket. Kattog a kamera, szűk a ruha, villannak a lámpák, de egy alak mindig kiemelkedik a többi közül. És az Jungkook. Akármennyire is vakulok meg, az ő lényét mindig látom. Olyan szépen néz rám. Ekkor jut eszembe, hogy a gépbe is kéne nézni, nemcsak a mesterre. Stefan nyomkodja még egy kicsit a kamerát, és félrehív, hogy megmutassa a képeket.
-Na nézd Taehyung! Nekem mindegyik tetszik. Figyi az lesz, hogy elküldöm az összeset. Tudtommal Jk átköltözött a szomszédodba. Ő profi, vele ki tudjátok válogatni a legjobbakat, és úgy küldjük el a főnöknek, jó?-zúdítja rám az infókat.
-Rendben hyung, az úgy jó lesz.-rábólintok. Közben beviharzik egy eléggé szép lány és Stefan ajkaira tapad.
-Na szia édes, siettem ahogy tudtam.-szól a hölgy.
-Szia drágám. Tae, ő itt Lisa, a jegyesem.-fogja meg a csaj kezét.
-Ó, gratulálok!-kezdek el piciket tapsolni.
-Köszönjük.-miután megadom az emailemet fotósomnak, haza megyek, mert már lassan záróra. Éppen mennék ki az épületből, amikor utánam fut Kook.
-Tae, várj! Hadd vigyelek el.-kiált utánam.
-Köszönöm hyung, de jó nekem a busz is.
-De kérlek. Egy helyen lakunk. Légysziiii.-néz rám bociszemekkel.
-Jól van. De biztosan nem vagyok a terhedre Jungkook?-kérdem.
-Dehogy vagy. Te sosem.-mire rájön, hogy mit mondott, teljesen elvörösödik. Elindulunk a parkoló fele, Kook közben a kulcsot kutatja. Csippant az autó. Egy gyönyörű fekete porsheval találom szembe magam.
-Ez. Ez a te kocsid?-nézek döbbenten.
-Igen az enyém. Szállj be!-kinyitja elöttem az ajtót, és ragaszkodik hozzá, hogy bekössön. Amíg az övvel babrál, a szemünk többször is összetalalkozik, és minden egyes szemkontaktus után kapok egy kaján vigyort. Lassan 5 perce szereli azt a szíjat, ezért úgy döntök, segítek neki. Ráteszem a kezemet az övére, és megigazítom a csatot. Tisztára meg van lepődve, hogy én ezt honnan tudom. Még bámul egy darabig, aztán elindulunk vissza lakásainkhoz.




Jól áll a szmoking『taekook』Where stories live. Discover now