Átbattyogok Jungkook lakásába, hogy tisztázzuk dolgainkat. Bekopogok és egy mosolygós Kook nyit ajtót.
-Szia Taetae!-vigyorog.
-Szia Kookie!-viszonzom ajakgörbületét.-Jöttem, hogy megmagyarázzam miért kellett elküldenem téged.-mondom zavartan.
-Dehogy! Nem kell megmagyaráznod semmit. Ez a te magánügyed Taemaci.-Taemaci? Ez aranyos.
-De én úgy érzem, hogy el kell mondanom.
-Jólvan, gyere be, mondjad.-forgatja meg szemeit kuncogva, majd leültet az asztalhoz.
-No az a személy az ajtómban a haverom volt......és kibékültek szerencsére.
-Huhhh, micsoda dolgok történnek. Remélem velünk nem lesz ilyen.-kacsint rám egyet, ám az idilli pillanatunkat egy nesz zavarja meg. Valaki kilép Jungkook fürdőszobajából.
-Bangchan?-kérdem ordítva.
-Taehyung???-lepődik meg az illető. Én nem találom az önkontrollomat, ezért odamegyek hozzá és behúzok neki egyet, amitől a földre rogy. Ráülök a hasára és tovább ütöm az undorító pofáját. Kook rángat le róla.
-Tae, fejezd be! Mit csinált ő veled!?
-Nem velem, hanem Jiminék-kel. Ő volt aki azt hazudta, hogy Suga megcsalta Chim-et!-kelek ki magamból.
-A kurva anyádat Taehyung!-ordibál Chan.
-A tiédet.-mondom és sarkon fordulok. Visszamegyek házikómba, bebaszom az ajtómat és jól kulcsra zárom. Hogy képzeli ezt??? Hogy van mersze? Egyáltalán mit keres ez Jungkookie-nál?! Én nem is értem. De most nem is érdekel. Haragszom Kook-ra is. Ő nem tudhatta, hogy ő volt az a szemétláda. Azért vagyok rá mérges, mert milyen alapon van nála? Kezdem azt hinni, hogy ő Jk pasija. Mindjárt falnak megyek az idegtől. Belátom, hogy inkább le kéne feküdnöm aludni, hogy megnyugodjak. Egyből az álmok világába repülök. Reggel dörömbölésre ébredek.
-Taehyung, nyisd ki az ajtót!-üvölt nyuszifiúm. Biztos haragszik a tegnapi miatt. Jobb lesz, ha bocsánatot kérek tőle...
-Szia Kook!-köszönök félve.
-Te csak ne Kook-ozz le! Hogy van képed leütni az öcsémet, hm? Te normális vagy?-kiabál velem. Egyből könnyek szöknek a szemembe. Nem tudtam, hogy a testvére. Most szégyellem magamat.
-Hahó?! Taehyung!!!-ragadja meg erősen csuklómat, amitől kénytelen vagyok felnyüszíteni.
-Sajnálom, én nem tudtam.-sírok tovább. Jungkook már emelné a kezét, ha valaki nem lépne közbe. És az a valaki, nem akárki. Azért én is meglepődök a személyen, de hát...
-Jungkook, Taehyung? Ti mi a lószart csináltok? Most mindketten bejöttök a lakásomba.-szól ránk Choe asszony. Igen, jól hallottátok. Nem tudom mit keres itt, habár elég könnyen lehet itt hallani mindent.
-Nos fiúk.-mondja, és mindkettőnknek lekever egy akkora taslit, hogy csak na.-Most mindaketten magatokhoz tértetek, úgyhogy tessék ide leülni és megbeszélni a dolgokat.-emeli fel mutatóujját.
-De Noona!-akadunk ki mindketten.
-Csak semmi Noona, én most szépen elmegyek dolgozni. Vigyázzatok Soomin-re! Most alszik. Azon csodálkozom, hogy erre a nagy ricsajra nem ébredt föl. És Jungkook. Ha bántani mered Taehyung-ot, én esküszöm hogy megetetem veled Soo babapempőjét! Mind a 20 csomagot. Nem lesz kellemes érzés, azt garantálom. Ne zajongjatok itt, mert felébred. Este ötkor érek haza! Mivel hétvége nektek úgy sem kell menni sehova. Amíg alszik beszéljétek meg a dolgot! Sziasztok!-és egy lendülettel elhagyja a házat. Mi Kook-kal összenézünk. Ez a nő egy katonai tiszt, komolyan mondom. Itt az idő hogy bocsánatot kérjek.
-Kook...-nézek rá könnybe lábadt szemekkel. Ő is rám néz, és amikor látja hogy sírok magához húz és szorosan átölel.
-Nem haragszom kicsi Tae...te se haragudj rám.-néz rám boci szemekkel. Ekkor eszébe jut, hogy megszorította a csuklómat.-Mutasd a kezed!-szól rám. Én csak megrázom a fejemet.
-Tae! Mutasd meg.-nagy nehezen elé tolom karomat. Felhúzza a pulcsi ujját, és látja, hogy ott vannak az ujjnyomai a csuklómon, amik lila színben pompáznak. Ekkor elszégyelli magát, és ad rá egy puszit.
-Nagyon sajnálom életem...-kezd el ő is sírni. Én csak megborzolom a haját, és mosolyogva bólintok, hogy nem haragszom.
-Keresek rá jeget.-két perc múlva talál is egy csomag cukorborsót, amit rátesz kezemre. Én még mindig bőgök, mert megrázott ez az egész. Leütöttem a tesóját, (bár megérdemelte), utána meg Jk akart bántani engem. Eléggé izgalmas volt ez az elmúlt két nap. Ám gondolkodásomból az szakít ki, hogy valaki csókolgatja a nyakamat, kisebb morgások közepette.
-Jungkook???
YOU ARE READING
Jól áll a szmoking『taekook』
FanfictionSziasztok! Köszönöm, hogy olvassátok könyveimet, nagyon sokat jelent. Újabb Taekookos könyvvel készültem nektek! Azert elmondom, amit mindig elszoktam: kérem azokat, akik nem szeretik a BTS shippelést vagy bl-t azok ne olvassák ezt! Legyen annyi elé...