Reggel arra kelek, hogy fáj a hátam. Semmi kedvem bemenni dolgozni és nézni Jungkook fejét egész nap, de hát muszáj lesz. Erőt veszek magamon és felkelek. Szokásos reggeli rutin és rohanok is. Útközben vettem egy kávét, így az eneregiám is megvan. Bemegyek az épületbe. Wooshik és Jin fogad.
-Sziasztok!-köszönök mosolyt erőltetve magamra.
-Hello Tae! Nam és Stefan üzeni, hogy menj fel, mert kezdődik a sminkelés. Újabb fotózásos napod lesz. Tarts ki!-mesél mindent Jin hyung.
-Te hallod Tae!-szól Wooshik.-Jó az informatikus a régi munkahelyedről. Megcsinálta a zoomokat. Én el nem tudnám képzelni, hogy úgy hogy lehetne újságba rakni bármit is zoom nélkül.-nevet.-Na jól van ne tartsuk fel Jin, szegénynek nehéz napja lesz. Szia Taehyung!
-Jó munkát nektek is.-és tovább mennek. Megyek is a 3. emeletre, hogy kezdhessék a szépítésemet. Amikor belépek látok egy új nőt Jungkook-kal enyelegni.
-Ah, szervusz, biztosan te vagy Taehyung! Én Jennie vagyok, az egyik sminkes. Lehet hogy láttál már. Itt még nem, mert én csak Rosé helyett jövök be, ha valami van. Kookie a szomszédod nem? Szoktam nála lenni.-mosolyog a kis...
-Oh, nem, sajnos még nem láttalak, de nagyon örülök.-igen. Ő volt az a lány este. Haj, testalkat. Ő volt. Meg tudnám fojtani. Jungkook-ra vetek egy mérges pillantást és ismét a lányhoz fordulok.
-Akkor ma te fogsz engem sminkelni?-kérdem póker arccal.
-Igen. A mai koncepciónk a tavasz. Világos színeket kell használnunk.-hiába próbál kedvesen beszélni velem, én akkor is utálni fogom. Jk csak csöndben figyel minket, és mint látom értetlenül. Hozzá nem is tervezek szólni. Beülök a székembe. Látom a tükörből, hogy váltanak egy csókot. A szívem teljesen összetörik. Darabokra hull...elkezd könnybe lábadni a szemem, úgyhogy kisietek a mosdóba, hogy rendbe szedjem magam. Megmosom az arcomat egy kicsit, hogy lenyugodjak. De nem megy...annyira fáj. Nagyon rossz érzés. Nem vagyunk együtt Kook-kal, de én azt hittem, hogy van köztünk szikra. De ezek szerint nincs. Egy darabig nézek magamra a tükrön keresztül. Hallom hogy nyílik az ajtó, ezért felkapom a fejem, és játszom a kézmosós óvodást.
-Mi a baj Taehyung? Miért nem jöttél át este?-kérdez engem, mintha nem tudná, hogy miért.
-Tudod te azt.-mondom ki rá se nézve. Elhagyom a wc-t és megyek vissza. Jk most nem jön utánam. Ne is. Most egy darabig kerülni fogom. Az a kis riherongy ott vár rám. Lecsücsülök, és hagyom hogy az undorító kezével tapogassa arcomat. El kell tűrnöm, muszáj lesz. Már negyed órája a szemhéjamat kenegeti. Visszatér Kook és szomorú tekintettel pillant felém. Legyen is szomorú. Már nem érdekel.
-Készen vagyunk. Stefan!-visít a ribizli.-Hozd a kamerát.
-Megyek Jennie.-kiált a terem másik végéből. Újabb pózokat mutat nekem, hogy mi passzol a tavasz témájához. Ezek közül mindet megvalósítom. Érzem, hogy Jungkook folyton bámul. Éget a forró tekintete. De nem hat meg, nézegesse a barátnőjét. Fotósunk ezeket a képeket is elküldi nekem, leegyezteti a határidőt a kiválasztásig és már enged is haza. Ez a nap sem volt túl fényes. Amikor hazaérek Jimin ül az ajtóm elött.
-Szia Taehyungie! Hobi mondta, hogy volt valami bajod tegnap. Ezért eljöttem. Beengedem a szőke fiút és leülteten az asztalhoz.
-Na mesélj, mivan. Mondd el. Tudod hogy fénysebességgel terhed a hír, hogy szomi vagy. No mondjad.-kérlel.
-Hát jó. Minden ezzel a szomszéd fiúval kezdődött..........és most van barátnője.-mesélem zsörtölődve.
-Mekkora balfasz. Taetae. Te szerelmes vagy Jungkook-ba!
-Ki? Én? Ne nevettess!-szólok röhögve.
-Dede, minden erre utal.-valóban igaz? Szerelmes vagyok Jeon Jungkook-ba?
YOU ARE READING
Jól áll a szmoking『taekook』
FanfictionSziasztok! Köszönöm, hogy olvassátok könyveimet, nagyon sokat jelent. Újabb Taekookos könyvvel készültem nektek! Azert elmondom, amit mindig elszoktam: kérem azokat, akik nem szeretik a BTS shippelést vagy bl-t azok ne olvassák ezt! Legyen annyi elé...