Hazabattyogok és még mindig nem hiszem el, hogy ez történik velem. Sokan mondták már, hogy jól nézek ki. De ennyire? A Vogue lapjaiban...szórakoznak velem? Biztos ott egy csomó ilyen nagykepű rinyáló model van, akik azon vinnyognak, hogy nem jó szögből lő képeket a fotós. Gondolataimat az ajtó kopogása hallgattatja el. Este kilenckor. Ez csak egy dolgot jelenthet.
-Taehyung nyisd ki az ajtót!!!-üvölt kintről egy csilingelő hang.
-Jimin! Te retardált Mickey egér fogdd már be! Tudod hogy a szomszédban most szült Choe asszony...nagyon jól ismerjük. Így is elég kényes személyiség.-mondom számat elhúzva.
-Tudom, tudom. No mesélj mi volt ma? Megint ott volt Minho nyomulós bátyja?-kérdi perverz mosollyal.
-Nem Jimin. Kirúgtak.
-Miiiiiiiiii? De miért?-szól meglepetten.
-Mert a Vogue ajánlott állást nekem. Azt akarják hogy model legyek.
-Miiiiii? Oh Taetae én olyan boldog vagyok!!! Felhívom Yoongi-t és Hobit! Ezt el kell mesélnem nekik! Áthívom őket.-ugrándozik és veszi is elő rózsaszín tokos telefonját. Mint egy barbie baba.-Hallod Tae, addig rendelj pizzát! Ma pizsipartizunk.
-Mi? Jimin, te nekem ide ne szervezz semmit. Ki akarom pihenni magam holnapra.-nyöszörgök.
-Bocs morcos mackó, de ma nem fogsz aludni. Szia Yoo! Édesem képzeld, Taehyung a Vogue-nál lesz model. Gyere át a lakasába, itt vagyok én is. Rendel pizzát meg sört. Szeretlek, várunk.-fejezi be a telefonálást, ami én fintorogva nézek végig.-Most mibajod? Te is meleg vagy, vagy nem?
-Shhh Jimin! Choe asszonynak nem kell tudnia a szexualitásomról!-fogom be száját játékosan.
-Oké oké. Felhívom Hobit is.-amíg ő idecsördíti a másik haverunkat, én addig lerendezem, hogy legyen valami ehető. Ha jól számolom 7 pizza kell. Igen, tudom hogy négyen leszünk, de az a három barom képes megenni kettőt is. Nekem egy bőven elég, mert én még azt is félreteszem másnapra. Én nem tudom, hogy mekkora gyohájuk van. Jimin főzni se tud, nem tudom hogy tölti meg Yoongi hasát.
-Megvan mindenki Taehyungie. 10 perc és itt vannak.-mondja lelkesen.
-Kösz hyung, hogy ideterelsz mindenkit az éjszaka közepén, tényleg hálás vagyok...-próbálom komolyra fogni a szitut, de Jimin nevetéstől kitörő képétől rám is rám jön az inger. Megszólal az a jó visítós csengőm...nem tudom ki állította be ezt a hangot, de az biztos, ha rájövök, egyszer iderángatom és hozzákötözöm a csengő hangszórójához a fejét, az fix.
-Szia Csibe!-köszön Yoongi Jiminnek. Két éve együtt vannak. Én mondom Chim-nek, hogy vetesse el már magát vele, de hát ő aztán nem akarja elsietni. Szemforgatva nézem végig nyelvbirkózásukat, mire csak egy ,,mit bámulsz,, pillantást kapok a dominánsabb féltől.
-Csá tesa!-pacsizik le velem a gerlepár említett tagja.
-Hello Yoongi hyung. Hope-unk?
-Mindjárt fölér. Ő hozza a sört. Feljöttem mellette.-röhögi el magát először ebben a hónapban.
-Hogy lehetsz ilyen érzeketlen!? Most szépen lemész és segítesz neki, vagy különben nem kapsz vacsit.-néz rá Jimin összeráncolt szemöldökkel.
-Jajh, baba...de most miért...na jól van lemegyek...-szól zsörtölődve az idősebb. Én ezt csak annyival díjazom, hogy ,,Fúj,,. Eltelik öt perc és lihegve ér föl a két fiú.
-Szia...Taehyung...-vesz mély levegőket Jhope. Újabb csengőszó.
-Bazdmeg Tae, hogy a faszomba lehet ilyen szar hangja ennek?-nyavajog Yoongi.
-Ne is mondd. Jó hír, hogy megjött a pizza!-erre persze mindegyik lükének felcsillan a szeme. Eszegetünk, iszogatunk amíg jól le nem részegedünk. Yoongi és Hope kevesebbet ivott, mert vezetniük kell. De mi Jimin-nel tisztára kiütöttük magunkat.
ESTÁS LEYENDO
Jól áll a szmoking『taekook』
FanficSziasztok! Köszönöm, hogy olvassátok könyveimet, nagyon sokat jelent. Újabb Taekookos könyvvel készültem nektek! Azert elmondom, amit mindig elszoktam: kérem azokat, akik nem szeretik a BTS shippelést vagy bl-t azok ne olvassák ezt! Legyen annyi elé...