Erre vártam

220 13 6
                                    

Miattam szakított vele? Én vagyok a hibás? Ezt nem bírom. Kora reggel tudom meg, hogy én vagyok egy kapcsolat elrontója. Sírva rohanok el a mosdóba. Megtámaszkodom a csapnál és a tükörbe nézek. Épp ordítanám el magam, amikor benyit valaki.
-Áh, szervusz Taehyung!-köszön főnököm.
-Jó napot uram!-húzom ki magamat egyből.
-Megkaptam a fotókat! Mesésen nézel ki rajtuk. Nagyon jókat sikerült választani.-tapsol.
-Öhm, köszönöm uram.-pirulok el.
-No szóval mondom mi a szitu. Ma egy újabb fotózáson kell részt venned, de ma nem egyedül fogsz szerepelni a fotón. Jungkook-kal kéne. Mert most a téma az úgy nevezett ,,matching,, vagy mi a szösz. Én ehhez öreg vagyok, te biztos jobban érted. No a lényeg az, hogy hasonló ruhába öltöztetnek benneteket és ja. No lassan vágjatok is bele!-csapja össze hatalmas tenyereit.
-Rendben Mr. Kim, egy pillanat.-megigazítom a hajamat és elindulok. Jobbkor nem is tudnanak összerakni Kook-kal. Hogy fogok így a szemebe nézni? De még azt sem tudom, hogy mit tettem! Ez kész röhej...mindegy...valahogy ezt a napot is túl kell élnem. Lepakoltam táskámat, beleültem a székembe és mar érkezett is Rosé, hogy megszépítsen.
-Szia Taehyungie oppa. No figyu, ma sötét koncepciótok lesz Jungkookie-val. Tényleg, ő hol van?-kérdi a lány és körülnéz.
-Fogalmam sincs.-rántok vállat. Fél óra és már fel is van készítve az arcom a kamerákra. Közben Kook is megérkezik. Leül a mellettem lévő székre és várja, hogy sminkesem hozzá is odamenjen. Kínos csönd. Egyikünk sem szól a másikhoz. Biztos haragszik rám, amiért tönkretettem a kapcsolatát. Lecsordul egy könnycsepp az arcomon, ezért jobban járok, ha egy kicsit kiszellőztetem a fejem és elmegyek sétálni a cég mögötti parkba. Ez csak a dolgozóknak van fenntartva, ezért nincs itt senki, mindenki dolgozik. Leülök egy üres padra, és hallgatom a szellő susogását. Ám ekkor határozott lépteket hallok felém közeledni. No kiaz? Hát persze, a nyuszifiú. Mindenféle kérdés nélkül leül és belekezd mondandójába.
-Mi a baj Taetae?
-Mit csináltam én?-kérdezek vissza.-Miről tehetek?
-Arról...-sóhajt egyet.-Hogy beléd szerettem.-megállt bennem az ütő. Szerintem összekever valakivel. Belém sosem szerelmes senki.
-Nézd Taehyung.-fogja meg kezemet.-Ma akartam elmondani. Sajnálom, hogy így tudtad meg. De a szakításról nem te tehetsz. Eddig sem tetszett Jennie, csak unatkoztam...-vallja be.
-És én azt honnét tudjam, hogy én nem egy újabb unaloműző vagyok számodra?-kérdezem értetlenül.
-Ebből.-közelebb hajol hozzám, megfogja az államat és az ajkait az enyémhez érinti. Elvarázsol. Máig voltam csókszűz. Az első csókomat ő lopja el. Óvatosan mozgatja száját az enyémen. Nem tudok neki nem visszacsókolni. Szerelmes vagyok belé. Lassan elválik tőlem. Mindketten vörös fejjel pislogunk egymásra.
-Na...-szólal meg elsőnek.-Gyere. Elkésünk a fotózasról!-feláll a padról és befut, én pedig utána. Még mindig alig fogom fel, hogy mi történt itt az előbb.

Jól áll a szmoking『taekook』Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt