POV EMMA
Zondag 10u...
Ik word rustig wakker door het geluid wat ik beneden hoorde, mn moeder die weer boos is op mn zusje, zo klonk het teminste. Ik ging me bed uit en ik deed mn kleren aan, ik stuurde scott (mijn lief), ja die Scott waar ik al bijna een jaar een crush op had is mijn lief.. 'hey, heb je zin om in de stad te lunchen vanmiddag?' stuurde ik. Ik ben al bijna 5 maanden samen met scott, ook al loopt onze relatie niet altijd even goed.. ik vind t namelijk nogsteeds moeilijk om mijn gevoelens te tonen en scott vind da echt heel vervelend, ik weet nie echt wat k er tegen kan doen... t voelt soms gewoon ongemakkelijk tussen ons. Nadat ik me had aangekleed liep k naar beneden, iedereen was al weg, noor naar een speciaal kinderopvang en mn ouders naar de winkel. dus ik was alleen, wat ik meestal wel fijn vind. Ik maakte een ontbijtje en ik ging voor de tv zitten, na een tijdje kreeg ik een melding. T was scott 'hey emmatje sorry ik heb al afgesproken om iets te gaan doen, morgen na school misschien?' Stuurde die. Natuurlijk had die gast weer geen tijd voor me, zoals altijd.. het voelt gwn niet eens meer als een relatie met scott ik zie hem alleen als t hem uit komt... of gwn op school en zelfs dan doet tie afstandelijk. Ik weet t gwn nie, k wil t uit maken ma ook niet, dr gaat zoveel gezeik komen als ik dat doe en eigenlijk heb ik nogsteeds gevoelens voor scott..Na een tijdje niks gedaan te hebben en alleen maar over scott aant denken was besloot ik caro een berichtje te sturen om gewoon af te spreken, dan kom ik teminste mn gedachte wat verzetten....
JE LEEST
Verloren gevoelens..
Fantasy- emma struggelt met haar gevoelens.. ze weet niet meer voor wie haar gevoelens zijn, voor scott of voor caro??