Toen de film was afgelopen zag ik dat ik een appje had gekregen van scott "sorry emmatje morgen kan ik na school niet iets gaan doen samen want ik ga met vince naar een rugby toernooi kijken xx" ik werd boos maar verdrietig tegelijk, is vince nu zoveel belangrijker voor hem dan ik, zijn fucking lief? Blijkbaar wel... "is er iets emmatje?" Vroeg caro, het woord 'emmatje' deed me al aan scott denken, hij noemt me altijd zo. "Mhm ja het gaat goed hoor." Zei ik, ik had gewoon even geen zin om alles uit te leggen.. dat scott zo raar doet, en dat ik inneens gevoelens heb voor caro, en dat ik inneens op vrouwen val??
POV CARO!
Ik weet waneer emma niet oke is en dat merkte ik, ze was al stiller dan normaal en een beetje in dr eigen wereld...POV EMMA
"Is het iets met scott?" Vroeg ze inneens.. "ja." Zei ik en ik voelde de tranen in me ogen komen... "is er iets gebeurd??" Niet echt, maar het voelt gewoon alsof scott niks meer om mij geeft en alsof hij geen gevoelens meer heeft voor mij en nu denk ik dat ik ook inneens op-" en ik stopte met praten... sorry ik wil je niet lastig vallen met dingen waar je je helemaal geen zorgen over moet maken ' hoe is het eigenlijk met titin en vince, wanneer gaan jullie naar Engeland?', "met titin gaat het wel goed ze word natuurlijk niet meer beter dus we genieten van de momenten die we nog kunnen maken, en ja vince is al in Engeland. Zei caro " huh? Is vince er al, wanneer ga jij?" Ik ga niet meer, ik wou bij titin blijven.. zoals je zei, in het pashokje moest ik gewoon kiezen, en ik heb het gedaan en we hebben een punt achter onze relatie gezet.." toen ik die woorden horen voelde ik dat gevoel weer.. caro is niet meer samen met vince?.... ik voelde me zo gelukkig, en ja ik wist het zeker. Ik ben verliefd op caro. Niet op scott....
JE LEEST
Verloren gevoelens..
Fantasy- emma struggelt met haar gevoelens.. ze weet niet meer voor wie haar gevoelens zijn, voor scott of voor caro??