5. #zijn fucking ex.

132 2 0
                                    

POV EMMA.
Na nog eventjes gepraat te hebben besloten we om wat te gaan eten in de stad.

toen we door Antwerpen liepen vroeg caro, 'Gaan we daar wat eten?' en ze wees naar een klein restaurantje, ja is goedd! Zei ik en we liepen naar binnen.. 'kan ik iets voor jullie betekenen?' Vroeg de restaurant mevrouw.." een tafel voor 2 graag" zei ik, en we liepen achter de restaurant mevrouw aan.. we zaten aan een tafeltje op het balkon van het restaurant, het zag er wel romantisch uit... "weet jij al wat je gaat nemen?" Vroeg caro. " Ik denk de pasta pesto en jij?" Ik neem carpaccio denk ik".

Het was inmiddels 21u
Zullen we maar eens naar huis gaan? Vroeg ik aan caro. "Ja goed idee!!" En we liepen samen in het donker door de stad van Antwerpen naar huis... maar inneens zag ik scott? In de verte lopen hij liep wel niet alleen... "Is dat niet scott?" Zei caro..en weer voelde het alsof ze me gedachte kon lezen.. " oh ja dat is scott" zei ik "wie loopt er naast hem dan?" Toen ik goed keek wist ik het meteen, het was zijn fucking ex.. en zonder na te denken trok ik caro een klein smal steegje in.. "sorry ik wil niet dat ze ons zien.." zei ik met pijn in me stem..

POV CARO.
Ik liep samen, met emma hand in hand door de stad van Antwerpen.. dat is het enigste waar ik aan dacht. Maar ik herkende scott in de verte, hij liep niet alleen maar met een meisje. Die ik nog nooit had gezien maar voor dat ik het wist stond ik tegenover emma in een klein steegje... "sorry ik wil niet dat ze ons zien" zei emma bijna huilend. "T is oke, met wie loopt scott daar?" Met zijn fucking ex.." zei emma boos maar huilend tegelijk..

Verloren gevoelens.. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu